Wat moet Theo Francken doen?
Re: Wat moet Theo Francken doen?
Als hij naar zijn eigen peilingen kijkt wordt hij misschien nerveus ?
En één ding kan je van Bartje wel zeggen : als hij x of y kan gebruiken, de Walen en de sossen incluis, doet hij voort.
Sommigen vinden hem daarvoor een revolutionair met een goed hart. Anderen vinden de man een vijg op een windmolenwiek.
Op dat vlak passen de liberalen en Bartje wel bij elkaar.
En één ding kan je van Bartje wel zeggen : als hij x of y kan gebruiken, de Walen en de sossen incluis, doet hij voort.
Sommigen vinden hem daarvoor een revolutionair met een goed hart. Anderen vinden de man een vijg op een windmolenwiek.
Op dat vlak passen de liberalen en Bartje wel bij elkaar.
@Paul
Tijd voor een nieuwe algemene poll ? De partijen moeten daar toch al mee bezig zijn ?
Het wordt spannund !
Tijd voor een nieuwe algemene poll ? De partijen moeten daar toch al mee bezig zijn ?
Het wordt spannund !
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Hun interne peiling moet niet goedamturingas schreef: ↑14 februari 2021, 08:21 Telkens wanneer Bart De Wever een diepgaand interview geeft, is het voor de kwaliteitskrant De Zondag.
Zo ook vandaag.
Bart De Wever pleit in een interview met De Zondag voor een breed centrumrechts blok met ook christendemocraten en liberalen. “Er zijn te veel partijen. Dat is niet gezond. Ik noem dat de balkanisering van Vlaanderen. Als we niet opletten, wordt ook Vlaanderen onbestuurbaar”, zegt hij in de krant.
De N-VA-voorzitter ziet daarom wel wat in een breed centrumrechts blok, “naar het beeld van CSU in Beieren”. Dat “zou een fantastisch verhaal zijn. Dat betekent een conservatieve en economisch liberale gemeenschapspartij. Een meerderheid van de Vlamingen zou zich daarin thuis voelen”, klinkt het.

Of is het om die 'A' van N-VA eindelijk in te vullen ?
Toegevoegd.
De geschiedenis herhaalt zich. Moest de voorbije week denken aan
- Stalin en Trotski
- Stalin en Sergej Kirov
- Hitler en Gregor Strasser
- de vadermoorden bij de CVP
Daar is niets spannend aan. Er zal niet veel veranderen. In oktober schreef je zelf:
-
- Verbannen Gebruiker
idd niet zo snel, maar het opofferen van de Vlaamse belangen

Snap alleen niet wat Inquirer daar nog zoekt.
Overigens proficiat voor je dossierkennis !
Den theo moet aanvaarden dat politiek een harde stiel is, of hem een hoekje zoeken om in te huilen.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
-
- Verbannen Gebruiker
Sommigen doen er alles aan om op TV te komen.
In de driedelige docureeks BDW op Eén leren we vanaf woensdagavond N-VA-kopstuk en Antwerps burgemeester Bart De Wever beter kennen. Reportagemaakster Petra De Pauw volgde de man een jaar lang op de voet op persoonlijk en professioneel vlak. Tijdens een vergadering krijgen we te zien dat hij zich ook al eens vergist: zo zette hij zijn vuilniszakken buiten terwijl er geen ophaling was.
PS: De scène in kwestie werd opgenomen vorige zaterdag, toen Francken niet gekozen werd als ondervoorzitter
In de driedelige docureeks BDW op Eén leren we vanaf woensdagavond N-VA-kopstuk en Antwerps burgemeester Bart De Wever beter kennen. Reportagemaakster Petra De Pauw volgde de man een jaar lang op de voet op persoonlijk en professioneel vlak. Tijdens een vergadering krijgen we te zien dat hij zich ook al eens vergist: zo zette hij zijn vuilniszakken buiten terwijl er geen ophaling was.
PS: De scène in kwestie werd opgenomen vorige zaterdag, toen Francken niet gekozen werd als ondervoorzitter

Spijtig dat we Kaaiman moeten missen. En zijn bron (Rik Van Cauwelaert) lijkt wel uitgeblust. Zeer braaf geworden. waar is de RVC van de tijd van het Egmontpact ?
Het Egmontpact? Dat was in 1977. Welke mens verandert niet in 40 jaar?

Rik Van Cauwelaert jong (links).

Rik Van Cauwelaert jong (links).
Laatst gewijzigd door Yaris op 14 februari 2021, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
Nog meer slecht nieuws voor Theo Francken.
De Wever: ‘Als de partij in 2023 wil dat ik verder doe, dan doe ik dat’
‘Als de partij dat wil’, dan zal Bart De Wever ook in 2023 voortdoen als voorzitter van N-VA. Dat zegt de Wever in een interview met De Zondag.
‘Als de partij dat wil’, dan zal Bart De Wever ook in 2023 voortdoen als voorzitter van N-VA. Dat zegt de Wever in een interview met De Zondag.
Daar heb ik geen probleem mee.
De hamvraag is: hoe zal de N-VA tegen dan heten, m.a.w. na de verruiming ?amturingas schreef: ↑14 februari 2021, 16:49 Nog meer slecht nieuws voor Theo Francken.
Welke naam gaan we aan dat kind geven ? DVV (De Verenigde Verliezers of iets in het Engels) ? Poll ?