Wat moet Theo Francken doen?
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Wat moet Theo Francken doen?
Even een stand van zaken.
31 stemmen uitgebracht.
- 42%: bij NVA blijven
- 35%: de politiek verlaten
- 19%: naar Vlaams Belang
Slechts één persoon (ik
) zag in Theo Francken de leider van een nieuwe beweging zoals die van Macron in Frankrijk.
De politieke toekomst ligt volgens de stemmers veel eerder bij NVA dan bij Vlaams Belang.
Anders gesteld: indien Francken niet meer kan / wil bij NVA blijven, verlaat hij beter de politiek.
In elk geval op Vlaams / nationaal niveau. Hij kan een eigen lijst hebben als burgemeester.
Het interview van Bart De Wever dit weekend was zeer opmerkelijk. Hij pleit voor een brede beweging om het aantal partijen te beperken.
En ondertussen is zijn eigen partij verscheurd door de zaak Francken. Vreemd om voor eenheid te pleiten over de grenzen heen, als het moeite kost om de eigen partij eensgezind te houden.
31 stemmen uitgebracht.
- 42%: bij NVA blijven
- 35%: de politiek verlaten
- 19%: naar Vlaams Belang
Slechts één persoon (ik

De politieke toekomst ligt volgens de stemmers veel eerder bij NVA dan bij Vlaams Belang.
Anders gesteld: indien Francken niet meer kan / wil bij NVA blijven, verlaat hij beter de politiek.
In elk geval op Vlaams / nationaal niveau. Hij kan een eigen lijst hebben als burgemeester.
Het interview van Bart De Wever dit weekend was zeer opmerkelijk. Hij pleit voor een brede beweging om het aantal partijen te beperken.
En ondertussen is zijn eigen partij verscheurd door de zaak Francken. Vreemd om voor eenheid te pleiten over de grenzen heen, als het moeite kost om de eigen partij eensgezind te houden.
- Superspaarder
- Sr. Member
- Contacteer:
Misschien heeft Bart begrepen dat eendracht macht maakt

Bogleheads portefeuille : Aandelen : IWDA (70%) + EMIM (15%) + ZPRS (15%) / Vaste rente : Tak 21 + LTS + Obligaties + Spaarrekening / Mix : PSP.
Waarom geen topuc 'Wat moet Kristof Calvo doen' ? Ik begrijp al die aandacht voor Theofiel Francken eigenlijk niet zo goed . Er zijn ontelbare politici die hun kandidatuur voor een functie stellen maar uiteindelijk niet weerhouden worden en die krijgen weinig of geen aandacht.
De oprichter van deze topic is anti-Bart De wever!Brembos schreef: ↑15 februari 2021, 20:12 Waarom geen topuc 'Wat moet Kristof Calvo doen' ? Ik begrijp al die aandacht voor Theofiel Francken eigenlijk niet zo goed . Er zijn ontelbare politici die hun kandidatuur voor een functie stellen maar uiteindelijk niet weerhouden worden en die krijgen weinig of geen aandacht.
Gewoon burger vader is al een full time job.
Toch veel super hero's in de politiek he , kunnen 2 of meer jobs fulltime combineren.
Wanneer zouden die nog slapen.
Vertrouwen aan medewerkers geven waar dat toe lijdt..... Kucam
Estate Guru believer.
Ik denk dat N-VA te 'soft' is voor Francken. Maar Theo Francken is geen racist, en het VB is een racisten partij. Eventueel een Jean Marie Dedeckerke doen en als onafhankelijke opkomen op een N-VA lijst? Al is het een andere situatie. Dedecker is burgemeester in Middelkerke, kamerlid en kan af en toe eens z'n gedacht zeggen in de kamer, op tv en in Knack. De ambities van Francken zullen wel hoger reiken.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.