Wat te doen???
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Wat te doen???
Wat te doen met een vrije 75000euro??????
Re: Wat te doen???
dat is uw keuze natuurlijk!!
hangt af van uw profiel en tijdsperspectief. Moet dat geld altijd beschikbaar zijn of kan het voor enkel jaren gemist worden?
40% op hoogrentende spaarrekening genre nibc direct
25% in high yield fondsen , keuze zat daarvan
25% in aandelenfondsen van amerika of groeilanden
10% aandelen met hoog dividend
zou ik ermee doen maar wie ben ik ?
Zou toch zeker 5 procent moeten opbrengen zo volgens mij maar ik heb ook geen glazen bol?
Lees dit forum eens goed na en het voor u geschikte antwoord komt zeker tot bij U.
hangt af van uw profiel en tijdsperspectief. Moet dat geld altijd beschikbaar zijn of kan het voor enkel jaren gemist worden?
zou ik ermee doen maar wie ben ik ?
Zou toch zeker 5 procent moeten opbrengen zo volgens mij maar ik heb ook geen glazen bol?
Lees dit forum eens goed na en het voor u geschikte antwoord komt zeker tot bij U.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt!! Het is niet makkelijk
Ik zou nu als volgt beleggen :
spaarrekeningen : 25%
defensieve mixfondsen : 40% (carmignac patrim, ethna activ ET, BGF global Allocation .....)
aandelenfondsen : 25% (wereldwijd) met een paar emerging marketfondsen
Obligatiefondsen : 10% (wereldwijd)
Er zijn websites genoeg : vanwent.nl of mijnkapitaal.be
spaarrekeningen : 25%
defensieve mixfondsen : 40% (carmignac patrim, ethna activ ET, BGF global Allocation .....)
aandelenfondsen : 25% (wereldwijd) met een paar emerging marketfondsen
Obligatiefondsen : 10% (wereldwijd)
Er zijn websites genoeg : vanwent.nl of mijnkapitaal.be
-
- Newbie
kingsfan schreef:dat is uw keuze natuurlijk!!
Nochtans zitten de high yields al heel de tijd in opwaartse trend. Hetzelfde geldt oor Amerikaanse aandelen. Deze zitten weer op pre-crisis niveau, da's niet het geval voor Europese aandelen, dan lijken deze mij beter. 10% van 75000 is 7500, dat nog spreiden over verschillende aandelen? Of in één bedrijf en gespreid instappen. Verschillende transacties zou al veel kosten zijn op 7500.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik denk ook dat er nog veel lucht zit in de Amerikaanse aandelen ten gevolge van het soepele monetaire beleid en deze in de toekomst eerder zullen dalen. Obligaties lijken mij in huidige omstandigheden ook niet optimaal tenzij misschien goede spreiding over verschillende (opkomende) landen zodat je ook over verscheidene valuta gedifferentieerd zit?
ge moogt het altijd aan mij geven 
En ik zou op zn minst 5% in goud en 10% in zilver aanraden, maar wie ben ik om u te vertellen wat je met je geld moet doen

En ik zou op zn minst 5% in goud en 10% in zilver aanraden, maar wie ben ik om u te vertellen wat je met je geld moet doen