weet er iemand een goede aftrekbare langetermijnverzekering
TIP
Kies voor het hoogste rendement vergelijk alle langetermijnsparen aanbieders
weet er iemand een goede aftrekbare langetermijnverzekering
Mijn hypothecaire lening is weggevallen en ik wil fiscaal aftrekbaar langetermijnsparen doen.
Hier op die tabellen op spaargids kan men zien dat er soms grote ( EENMALIGE
??? ) kortingen worden gegeven door sommige maatschappijen, andere maatschappijen zijn zelfs zonder die kortingen evengoedkoop ( evenduur ).
Ook zijn er maatschappijen die geen beheerskosten aanrekenen andere wel.
Ik heb wel een bepaalde maatschappij voor ogen, maar twijfel toch - het is natuurlijk koffiedik kijken.
Met een éénmalige korting van 5-6% is men niets als men bv. tot 99 jaar aan langetermijnsparen wil doen.Zou het mogelijk zijn om bv. die stortingen die vanaf 65 jaar gedaan zijn, reeds na een paar jaar af te halen? Of laten de meeste verzekeringsmaatschappijen dat niet toe.
Hier op die tabellen op spaargids kan men zien dat er soms grote ( EENMALIGE

Ook zijn er maatschappijen die geen beheerskosten aanrekenen andere wel.
Ik heb wel een bepaalde maatschappij voor ogen, maar twijfel toch - het is natuurlijk koffiedik kijken.
Met een éénmalige korting van 5-6% is men niets als men bv. tot 99 jaar aan langetermijnsparen wil doen.Zou het mogelijk zijn om bv. die stortingen die vanaf 65 jaar gedaan zijn, reeds na een paar jaar af te halen? Of laten de meeste verzekeringsmaatschappijen dat niet toe.
Re: weet er iemand een goede aftrekbare langetermijnverzeker
Afhalen kan bij alle maatschappijen altijd, maar ... als je dat doet voor de minimum wettelijk voorziene termijn ... dan komt Vadertje Staat je fiscaal voordeel grotendeels (of helemaal) halen. (33% belasting i.v.p. 10%). Verzin voor je eraan begint ... heb ik spijtig genoeg ook moeten ervaren. Houd langetermijnsparen in ieder geval langetermijnsparen (als je kan).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.