Weggaan bij Dexia
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Weggaan bij Dexia
Het lijkt wel of je werknemer bent bij dexia...
Rente laag? Akkoord, maar nog steeds hoger dan fortis, dexia,...
Verzekering duur? Er zijn inderdaad goedkopere alternatieven, maar ik betwijfel of dat te vinden is bij grootbanken.
Pensioensparen ondermaats? Nee, test-aankoop heeft ze zelfs als beste naar voren geschoven.
Misschien in het vervolg iets subtieler uw bank proberen aanprijzen. Het ligt er net iets te dik op dat je belangen hebt in die bank.
Rente laag? Akkoord, maar nog steeds hoger dan fortis, dexia,...
Verzekering duur? Er zijn inderdaad goedkopere alternatieven, maar ik betwijfel of dat te vinden is bij grootbanken.
Pensioensparen ondermaats? Nee, test-aankoop heeft ze zelfs als beste naar voren geschoven.
Misschien in het vervolg iets subtieler uw bank proberen aanprijzen. Het ligt er net iets te dik op dat je belangen hebt in die bank.
Ik zeg het op voorhand ik heb nergens geen belangen maar inderdaad argenta is verrevan wat het geweest is.Ik kan enkel alles beamen wat greatdroopy hier verteld.Ik laat jullie ten gepaste tijde wel weten hoe het daar is om een rekeningen af te sluiten.
Het is zeker niet mijn bedoeling om Argenta op te hemelen;greatdroopy schreef:Beste,
Ben reeds 20 jaar klant bij argenta en ook ik heb destijds naar deze bank de overstap gedaan. Toen was dit wel degelijk de moeite waard. Wat stel ik nu vast? Sedert een 2 tal jaar gaat het bergaf met de dienstverlening van Argenta om nog niet te spreken van de rentevoeten (lager dan bij grootbanken)...Akkoord bij andere banken zoals ook bij dexia betaal je voor extra diensten maar deze zijn in ons huidig digitaal tijdperk onontbeerlijk geworden. Netbanking van argenta is gewoon rampzalig en rekeninguittreksels zijn een echt zootje (geen volgnummers). Ook ben je verplicht alles in hetzelfde kantoor te doen, ben je onderweg dan gaat het niet in een ander kantoor. Laat je niet verblinden door de zgn kosteloze rekening want de diensten zijn minimaal. Idem voor het pensioensparen, ik heb er al veel bij verloren (lager rendement). Neem er zeker geen hospitalisatie verzekering, heel duur en minimale terugbetaling zoals ikzelf ondervonden heb. Hopelijk kan dit je overtuigen, zoniet succes!
maar : de dienstverlening is bij alle banken flink bergaf gegaan de laatste jaren.
Ook bij deze waarbij je jaarlijks veel moet betalen voor een zichtrekening.
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Schitterend initiatief:
Stad Gent haalt geld weg bij 'bonusbanken': http://www.tijd.be/nieuws/politiek_-_ec ... 2-3137.art" onclick="window.open(this.href);return false;
Als nu de andere steden ook nog zouden willen volgen, dan hebben ze het vooral bij Dexia misschien begrepen, vermits ze de huisbankier zijn van de steden en gemeenten in dit land.
Stad Gent haalt geld weg bij 'bonusbanken': http://www.tijd.be/nieuws/politiek_-_ec ... 2-3137.art" onclick="window.open(this.href);return false;
Als nu de andere steden ook nog zouden willen volgen, dan hebben ze het vooral bij Dexia misschien begrepen, vermits ze de huisbankier zijn van de steden en gemeenten in dit land.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
idd mooi initiatief.