Welk beroep oefenen jullie uit of hebben jullie uitgeoefend?
Re: Welk beroep oefenen jullie uit of hebben jullie uitgeoefend?
Cnc operator bij een Amerikaans/Nederlandse multinational in 2 ploegensysteem. Hier ook nooit de ambitie gehad om "de man op de werkvloer" te zijn.
Software developer/application architect bij een Belgisch bedrijf
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Ik heb gans mijn carrière in het onderwijs met veel enthousiasme geprobeerd om jonge mensen analytisch en probleemoplossend te doen denken via het vak wiskunde.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Als je even verder kijkt dan je neus lang is dan zou je weten dat in een ander draadje Joshua41 zich laatdunkend uitliet over ambtenaren en ik daarop heb gereageerd. Ik ging het bericht zelfs melden maar het was reeds gemeld. Je kunt het gerust opzoeken. Mijn bericht is een en al sarcasme gericht op verschillende posters die zich in het verleden negatief hebben uitgelaten over ambtenaren. Ik kan zelfs een paar namen noemen als je wil. Onze al duizend keer verbannen Dean is er eentje van.
Kijk, dat heb ik nooit gesnapt. In mijn tijd zeiden ze ook dat wiskunde de leerlingen logisch leerde denken. Ik denk dat ik niets gemist zou hebben als ik geen wiskunde gekregen had.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Respect ! Een goede leraar is goed waard.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Groot gelijk dat u om 16u stopte met werken. Ik heb ook nooit onbetaalde overuren gepresteerd en het kerkhof ligt inderdaad vol met mensen die zogezegd onmisbaar waren op hun werk. U had waarschijnlijk een administratieve job bij het leger of zo ?
Ik ben nog niet op pensioen Brembos en werk om te leven, niet omgekeerd. Ik heb genoeg mensen rondom mij zien sterven op hun 50-55 die vergeten zijn om te leven. Ik doe geen minuut onbetaalde overuren en na mijn werk moeten ze me ook thuis niet meer lastig vallen met telefoons en mails.
Maar al die jonge springers hier op het forum zullen dat wel beseffen wanneer ze de 50 naderen. Eens zien of ze dan nog zo gemotiveerd zullen zijn.
Maar al die jonge springers hier op het forum zullen dat wel beseffen wanneer ze de 50 naderen. Eens zien of ze dan nog zo gemotiveerd zullen zijn.
-
- Full Member
- Contacteer:
Voor iemand die lid is van spaargids sinds 06/2021 weet je er al van veel vanTikTak schreef: ↑27 december 2021, 18:44Als je even verder kijkt dan je neus lang is dan zou je weten dat in een ander draadje Joshua41 zich laatdunkend uitliet over ambtenaren en ik daarop heb gereageerd. Ik ging het bericht zelfs melden maar het was reeds gemeld. Je kunt het gerust opzoeken. Mijn bericht is een en al sarcasme gericht op verschillende posters die zich in het verleden negatief hebben uitgelaten over ambtenaren. Ik kan zelfs een paar namen noemen als je wil. Onze al duizend keer verbannen Dean is er eentje van.

Ik heb heel wat topics doorgespit voor ik mij lid heb gemaakt. Je hoeft geen lid te zijn om alles mee te kunnen lezen. Soms is het best vermakelijk om alles van op een afstand te bekijken.
Er zijn mensen die jaren meelezen zonder lid te zijn of te reageren.
Er zijn mensen die jaren meelezen zonder lid te zijn of te reageren.
gewoon fabrieksarbeider in 2-ploegen systeem . Not much but it pays the bills :-)
Ik weet dat dat rekenkundig niet klopt maar om het simpel te houden heb ik geen rekening gehouden met de samengestelde interest.
-
- Jr. Member
- Contacteer: