Welk beroep oefenen jullie uit of hebben jullie uitgeoefend?
Re: Welk beroep oefenen jullie uit of hebben jullie uitgeoefend?
Doe jij dat ook soms, Yaris ? Stoken ?
Wist ik niet ...
Mij hoor je niet klagen over dit topic. All fun is good fun.
Het helpt ons alweer een dag door te komen en terwijl we dit doen, doen we geen geld op.
Wist ik niet ...
Mij hoor je niet klagen over dit topic. All fun is good fun.
Het helpt ons alweer een dag door te komen en terwijl we dit doen, doen we geen geld op.
Ik wist zelf niet dat ik stookte. Ik verneem het net van anderen. Je bent nooit te oud om te leren.
Die hebben geen tijd om zich ledig te houden in de kroeg en diegene die wel tijd hebben gaan zich heus niet outen op een forum.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Daarom post ik mijn beroep niet, men zou toch maar denken dat het is om te stoefen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Mijn beroep momenteel ? Levensgenieter.
HahaTikTak schreef: ↑27 december 2021, 10:09 Een luie ambtenaar hier. Mijn uurtjes kloppen met de gazet te lezen en af en toe een stempel zetten. Verder heb ik er plezier in om mensen van het kastje naar de muur te sturen en om 16u mijn schup af te kuisen. Uiteraard krijg ik daar later een vet pensioen voor waar al die harde werkers die denken dat ze onmisbaar zijn alleen maar van kunnen dromen.

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Stoefer!Charlesvdw schreef: ↑28 december 2021, 19:32 Daarom post ik mijn beroep niet, men zou toch maar denken dat het is om te stoefen.

Ik kan je humor wel smaken TikTak !TikTak schreef: ↑27 december 2021, 18:44Als je even verder kijkt dan je neus lang is dan zou je weten dat in een ander draadje Joshua41 zich laatdunkend uitliet over ambtenaren en ik daarop heb gereageerd. Ik ging het bericht zelfs melden maar het was reeds gemeld. Je kunt het gerust opzoeken. Mijn bericht is een en al sarcasme gericht op verschillende posters die zich in het verleden negatief hebben uitgelaten over ambtenaren. Ik kan zelfs een paar namen noemen als je wil. Onze al duizend keer verbannen Dean is er eentje van.
Mijn post op het andere draadje was er misschien wat over...
Bent u toevallig viroloog?Charlesvdw schreef: ↑28 december 2021, 19:32 Daarom post ik mijn beroep niet, men zou toch maar denken dat het is om te stoefen.
Zou best kunnen, dit forum zit vol virusexperten.
Zand erover Joshua. Ik heb respect voor eenieders beroep.joshua41 schreef: ↑28 december 2021, 19:57Ik kan je humor wel smaken TikTak !TikTak schreef: ↑27 december 2021, 18:44
Als je even verder kijkt dan je neus lang is dan zou je weten dat in een ander draadje Joshua41 zich laatdunkend uitliet over ambtenaren en ik daarop heb gereageerd. Ik ging het bericht zelfs melden maar het was reeds gemeld. Je kunt het gerust opzoeken. Mijn bericht is een en al sarcasme gericht op verschillende posters die zich in het verleden negatief hebben uitgelaten over ambtenaren. Ik kan zelfs een paar namen noemen als je wil. Onze al duizend keer verbannen Dean is er eentje van.
Mijn post op het andere draadje was er misschien wat over...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Spaargidsviroloogjoshua41 schreef: ↑28 december 2021, 20:07Bent u toevallig viroloog?Charlesvdw schreef: ↑28 december 2021, 19:32 Daarom post ik mijn beroep niet, men zou toch maar denken dat het is om te stoefen.

Viroloog vind ik nu niet direct een beroep om mee te stoefen. Een viroloog is een labrat.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Ja, maar dan wel een zeer intelligente labrat.Charlesvdw schreef: ↑29 december 2021, 21:55Spaargidsviroloog![]()
Viroloog vind ik nu niet direct een beroep om mee te stoefen. Een viroloog is een labrat.