Welke aandelen kopen jullie aan in deze koopjesperiode?
TIP
Welke aandelen kopen jullie aan in deze koopjesperiode?
Welke aandelen kopen jullie aan om (hopelijk) binnenkort deel te nemen aan een bull market ?
Welke aandelen zien jullie op lange termijn als absolute "hebbedingen" ?
Ik ben zelf een "amateur" in het beurswezen maar ben eens benieuwd wat de mensen op het forum zoal zien als koopjes die op lange termijn een enorm rendement kunnen halen.
Ik heb deze effecten in mijn portefeuille:
- Umicore
- Nyrstar
Ga ik zeker nog aankopen:
- Dexia
- Telenet (indien de koers rond 10 euro staat)
- Omega Pharma
Voor de volgende aankopen ben ik eens benieuwd naar jullie portefeuilles
Welke aandelen zien jullie op lange termijn als absolute "hebbedingen" ?
Ik ben zelf een "amateur" in het beurswezen maar ben eens benieuwd wat de mensen op het forum zoal zien als koopjes die op lange termijn een enorm rendement kunnen halen.
Ik heb deze effecten in mijn portefeuille:
- Umicore
- Nyrstar
Ga ik zeker nog aankopen:
- Dexia
- Telenet (indien de koers rond 10 euro staat)
- Omega Pharma
Voor de volgende aankopen ben ik eens benieuwd naar jullie portefeuilles
-
JurgenG
Re: Welke aandelen kopen jullie aan in deze koopjesperiode?
Voorlopig hou ik het bij Trackers (ETF):
-Bel20
-DAX
-AEX
-CAC40
-Euro Stoxx50
bedoeling: stilaan instappen en met een kleine portefeuille zoveel mogelijk gespreid zitten.
-Bel20
-DAX
-AEX
-CAC40
-Euro Stoxx50
bedoeling: stilaan instappen en met een kleine portefeuille zoveel mogelijk gespreid zitten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Joker
Aandelen:
Pfizer
Ackermans & VH
GBL
HENEX
SOFINA
RHJI
GIMV
Petrobras
Imtech
Nyrstar
Lyxor GBS
Fondsen:
BGF new energy
BGF World energy
BGF World Mining
BGF World Gold
BGF World Health
Fortis obam world
Petercam eq agrivalue
Fidelity F G health care
JPM Global Nat res fund
En nu maar hopen dat de glazen bol gelijk krijgt
ps koopjes waren vooral in oktober
Pfizer
Ackermans & VH
GBL
HENEX
SOFINA
RHJI
GIMV
Petrobras
Imtech
Nyrstar
Lyxor GBS
Fondsen:
BGF new energy
BGF World energy
BGF World Mining
BGF World Gold
BGF World Health
Fortis obam world
Petercam eq agrivalue
Fidelity F G health care
JPM Global Nat res fund
En nu maar hopen dat de glazen bol gelijk krijgt
ps koopjes waren vooral in oktober
als je toch bel20, dax, aex en cac40 koopt waarom dan niet gewoon enkel de tracker op stoxx of eurostoxx 50?JurgenG schreef: Voorlopig hou ik het bij Trackers (ETF):
-Bel20
-DAX
-AEX
-CAC40
-Euro Stoxx50
-
Joker
klopt inderdaad: eurostoxx 50
GBL (spreiding: olie, nutsbedrijven, bouw in opkomende markten)
Telenet (defensief, verspreiding digitale televisie)
Zetes (vooral groei in personenidentificatie, uitgaven publieke sector minder crisisgevoelig, geen schulden)
Telenet (defensief, verspreiding digitale televisie)
Zetes (vooral groei in personenidentificatie, uitgaven publieke sector minder crisisgevoelig, geen schulden)
Quest for Growth, traag maar voor de lange termijn... Groot decoté tussen huidige waarde en IW...
-
JurgenG
=> verschillende uitgevers, dus daar ook wat spreiding van evt. risico (voor zover dat er is of kan zijn).kiama schreef: als je toch bel20, dax, aex en cac40 koopt waarom dan niet gewoon enkel de tracker op stoxx of eurostoxx 50?
Ik heb vandaag heel wat Telenet aandelen aangekocht aan 10,80 euro/stuk.
Telenet is gewoon zwaar afgestraft door het veel te grote vreemd vermogen op de balans (Amerikaans model) terwijl er intern eigenlijk niets was veranderd. Het bedrijf heeft nu na de overname van Indi (800.000 potentiële klanten erbij) en de groeiende digitale TV markt, zeer veel potentieel! Op lange termijn zal het aandeel zeker terug boven 20 euro pieken! Een echte aanrader voor elke portefeuille!
Ook nog wat Nyrstar bijgekocht vandaag.
Verder heb ik nog een order geplaatst voor Omega Pharma aan (€ 25/aandeel) en Dexia (€ 4/aandeel).
Binnenkort plaats ik nog een order voor wat extra stuks Umicore.
Telenet is gewoon zwaar afgestraft door het veel te grote vreemd vermogen op de balans (Amerikaans model) terwijl er intern eigenlijk niets was veranderd. Het bedrijf heeft nu na de overname van Indi (800.000 potentiële klanten erbij) en de groeiende digitale TV markt, zeer veel potentieel! Op lange termijn zal het aandeel zeker terug boven 20 euro pieken! Een echte aanrader voor elke portefeuille!
Verder heb ik nog een order geplaatst voor Omega Pharma aan (€ 25/aandeel) en Dexia (€ 4/aandeel).
Als je die telenet aandelen nu nog hebt (ik heb er ook nog enkele aan ongeveer die prijs) heb je een mooie winst.Campzie schreef:Ik heb vandaag heel wat Telenet aandelen aangekocht aan 10,80 euro/stuk.
Maar wat nu ? houden denk ik.
Telenet verhoogt de prognose voor gans 2010: http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 4-3125.art" onclick="window.open(this.href);return false;. Dividend voor volgend jaar zou op 3,3€ per aandeel kunnen liggen: da's zéér degelijk. Gezien ook de inflatie die nu op +3% ligt en spaarboekjes dus per definitie niks, nul, nada, noppes opbrengen...Obby schreef:Als je die telenet aandelen nu nog hebt (ik heb er ook nog enkele aan ongeveer die prijs) heb je een mooie winst.Campzie schreef:Ik heb vandaag heel wat Telenet aandelen aangekocht aan 10,80 euro/stuk.
Maar wat nu ? houden denk ik.
Ik heb het al een paar keer aangeprezen en vandaag heeft het aandeel alweer hoog gescoord : VRUS
http://finance.yahoo.com/news/Pharmasse ... l?x=0&.v=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk dat het morgen zelfs de kaap van de $40 kan doorbreken. Wie er nog wil instappen heeft tot morgen de tijd vermoed ik ....
sinds ik het aandeel heb aangeraden heeft het ongeveel 25 a 30 % gewonnen ....
http://finance.yahoo.com/q?s=vrus" onclick="window.open(this.href);return false;
http://finance.yahoo.com/news/Pharmasse ... l?x=0&.v=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk dat het morgen zelfs de kaap van de $40 kan doorbreken. Wie er nog wil instappen heeft tot morgen de tijd vermoed ik ....
sinds ik het aandeel heb aangeraden heeft het ongeveel 25 a 30 % gewonnen ....
http://finance.yahoo.com/q?s=vrus" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk dat de koopjes pas op 3 a 4 november gaan beginnen !!!!!
Ik denk van niet !
http://www.smallcapnetwork.com/It-s-Cer ... /1/id/977/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.smallcapnetwork.com/It-s-Cer ... /1/id/977/" onclick="window.open(this.href);return false;
insider schreef:Ik denk van niet !![]()
De financiële markten en de wereldeconomie staan de komende dagen voor een drievoudige test, en al het cruciale nieuws komt uit de Amerikaanse hoofdstad Washington DC.