Welkom wolf
Re: Welkom wolf
Waar kan de jeugd de omvang of het uitzicht van zijn eigen geslacht kiezen ? Nog nooit van gehoord , volgens mij is dit onzin.
Dat klopt wel hoor: Bijna dubbel zoveel kinderen die van geslacht willen veranderen.
Ik kan me voorstellen dat het onleefbaar is als je je een meisje voelt in een jongenslichaam en omgekeerd.
Ik kan me voorstellen dat het onleefbaar is als je je een meisje voelt in een jongenslichaam en omgekeerd.
Ik erken zeker dat vele andere schepsels ook recht op leven hebben, of roofdieren in ons land horen daarentegen?
Heeft een schaap dat een hele nacht half aangevreten in de wei ligt te sterven dan geen rechten? Of heeft een wolf meer recht om te leven dan een hert, everzwijn of schaap?
De wrede, harteloze mens mag dit dan s'morgens wel uit zijn lijden gaan verlossen.
Er zijn vele kanten aan dit verhaal.
Heeft een schaap dat een hele nacht half aangevreten in de wei ligt te sterven dan geen rechten? Of heeft een wolf meer recht om te leven dan een hert, everzwijn of schaap?
De wrede, harteloze mens mag dit dan s'morgens wel uit zijn lijden gaan verlossen.
Inderdaad prachtig!TikTak schreef: ↑12 december 2021, 20:31 https://www.hln.be/schelle/yente-20-sch ... ~ae3893ab/
Wat een prachtig dier.
Wie hier vindt dat wolven niet thuis horen in ons land, zou beter het artikel lezen, en meer bepaald het gedeelte "Laatste puzzelstuk":
Als wolven terug hun weg naar bij ons vonden, dan betekent dit dat het momenteel in ons land met de natuur beter gesteld is dan elders. Daar mogen we alleen maar blij om zijn.“De wolf hoort hier als inheems dier in ieder geval thuis. Het is nu aan ons om te leven mét de natuur. We moeten denken aan de biodiversiteit. En de wolf heeft als laatste puzzelstuk de ecologische voedselketen vervolledigd. We moeten hem dan ook beschermen. Uiteraard heb ik veel respect voor boeren en landbouwers, maar met rasters kan je omheiningen wolfproof maken. Daar zijn in Limburg zelfs subsidies voor.”
De wolf was niet altijd mensenschuw, het is een overlevingsstrategie geworden. De wolf die zijn kop liet zien was een dode wolf.
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Je kunt perfect uw weiland wolf proof maken, je krijgt er inderdaad zelfs subsidies voor.kingsfan schreef: ↑13 december 2021, 08:46 Ik erken zeker dat vele andere schepsels ook recht op leven hebben, of roofdieren in ons land horen daarentegen?
Ik ken maar 1 diersoort die zijn eigen omgeving en zijn eigen soort kapot maakt.
Waarom moet een koe sterven voor uw biefstuk? Heeft die ook geen recht op leven?
Overal waar de mens neerstrijkt wordt alles kapot gemaakt en uitgeroeid.