Wereldhave en Unibail-Rodamco
TIP
-
Investor89998
- Newbie

Wereldhave en Unibail-Rodamco
Ik vroeg me af wat volgens jullie momenteel het beste vastgoed aandeel is . Zelf vind ik Unibail-Rodamco en Wereldhave zeer interessant wegens hun hoge dividend en volgens mij nog een groot groei potentieel. Mensen zullen altijd naar windecentra blijven gaan toch?
-
anonymous9
Re: Wereldhave en Unibail-Rodamco
Het dividend is voorlopig 0 bij beiden. En het is niet eenvoudig om Tier-1 (Unibail) met Tier-3 (Wereldhave) te vergelijken.
Disclosure: long Wereldhave, geen positie in Unibail maar ik schrijf puts om van de volatiliteit te profiteren.
Disclosure: long Wereldhave, geen positie in Unibail maar ik schrijf puts om van de volatiliteit te profiteren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Wereldhave en Unibail-Rodamco
Het groeipotentieel dat ik nu zie zit vooral in de aandelenkoers, met name als de winkelverkopen weer snel naar 90% van het pre-corona peil gaan en daar ook blijven.
Nog beter dan dat niveau zou ook nog kunnen natuurlijk, maar ik vraag me af in hoeverre dat realistisch is met de verschuiving richting online.
Nog beter dan dat niveau zou ook nog kunnen natuurlijk, maar ik vraag me af in hoeverre dat realistisch is met de verschuiving richting online.