Wil ageas kwijt en weg bij Fortis
TIP
Wil ageas kwijt en weg bij Fortis
Heb bij BNP-Fortis nog 400 Ageas aandelen staan. Verwacht daar niet te veel meer van en wil die wegdoen opdat ik mijn beleggersrekening bij hen definitief kan afsluiten. (de rest heb ik destijds al getransfereerd wegens hun hoge kosten)
Maar ik heb ook nog 400 VV strips die eigenlijk niets waard zijn, en die me meer kosten om te verkopen.
Nu vind ik op internet dat je deze ook kan "afstaan" zonder kosten. Is de Fortis verplicht deze handelswijze te aanvaarden ?
Of moet ik op hun goodwill rekenen om eindelijk van hen af te zijn ?
Bedankt voor het advies.
Maar ik heb ook nog 400 VV strips die eigenlijk niets waard zijn, en die me meer kosten om te verkopen.
Nu vind ik op internet dat je deze ook kan "afstaan" zonder kosten. Is de Fortis verplicht deze handelswijze te aanvaarden ?
Of moet ik op hun goodwill rekenen om eindelijk van hen af te zijn ?
Bedankt voor het advies.
Re: Wil ageas kwijt en weg bij Fortis
U mag de strips aan mij afstaan, ben ook een ongelukkige bezitter van Ageas
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Effecten (zowel strips als aandelen) waarvan de transactiekosten de waarde van de effecten overtreffen kan je kosteloos schenken aan de actie "Een gouden daad".
Fortis is lid van deze actie: http://www.goudendaad.be/nl/actualite/f ... -daad.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Je vind daar het rekeningnummer waarop je de effecten kan storten. Indien je dit niet zelf via PC banking kan doen, moet je kantoor je hierbij helpen.
Fortis is lid van deze actie: http://www.goudendaad.be/nl/actualite/f ... -daad.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Je vind daar het rekeningnummer waarop je de effecten kan storten. Indien je dit niet zelf via PC banking kan doen, moet je kantoor je hierbij helpen.
Bij overgang van Fortis naar BinckBank heb ik indertijd mijn strips geschonken aan een Gouden Daad.
Pas na een aantal weken waren ze ineens uit mijn Fortisportefeuille verdwenen.
Nooit heb ik van Fortis of van Gouden Daad een bericht ontvangen dat de transactie wel degelijk uitgevoerd werd.
Hun website zou wel eens dringend mogen geüpdatet worden, want de laatste en enigste resultaten dateren van 2008.
Pas na een aantal weken waren ze ineens uit mijn Fortisportefeuille verdwenen.
Nooit heb ik van Fortis of van Gouden Daad een bericht ontvangen dat de transactie wel degelijk uitgevoerd werd.
Hun website zou wel eens dringend mogen geüpdatet worden, want de laatste en enigste resultaten dateren van 2008.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
heb zo eens bij dexia waardeloze aandelen van een ondergelopen goudmijn afgestaan aan de bank was geen goudmijn voor mij maar een goudmijn voor de bank

Het heeft mij altijd gestoord dat ik toen geen bericht gekregen heb dat mijn strips goed terechtgekomen waren.
Niet alleen is de info op hun website niet up-to-date, maar ook heel vaag.
In 2008 heeft de operatie blijkbaar een winst opgeleverd van 26.722,58 €. En daarna?
Niet alleen is de info op hun website niet up-to-date, maar ook heel vaag.
In 2008 heeft de operatie blijkbaar een winst opgeleverd van 26.722,58 €. En daarna?