Wouter Beke zijn welverdiende C4 ?
Re: Wouter Beke zijn welverdiende C4 ?
Klopt volledig. Heb ook mijn legerdienst gedaan. Tot ik een jaar of 10 was hadden we zelfs geen telefoon thuis. We hadden een klein tvtje met inderdaad een post of 4. Ik was de afstandsbediening. Sta eens recht en verzet de post zei mijn vader.
Ik had een fiets, een bal en een paar rolschaatsen
Jaja de huidige generatie jongeren zijn sukkelaars.
Ik had een fiets, een bal en een paar rolschaatsen
Jaja de huidige generatie jongeren zijn sukkelaars.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Mijn beide ouders zijn geboren aan het begin van de oorlog. Mijn vader is beginnen werken op zijn 13 in het slachthuis en mijn moeder op haar 14 in de fabriek.Nefertari schreef: ↑12 april 2020, 11:40Ik heb het niet over de generatie die op hun 12 als dienstmeid moesten gaan werken (begin 20e E); maar over de generatie die na WO II geboren zijn, met schoolplicht tot 14 jaar (dus de babyboomers).Fakkel schreef: ↑12 april 2020, 11:34
Vrees dat dit vooral gold voor de generatie van mijn grootouders.
Aan 12 of 14 als dienstmeid gaan werken etc.
Mijn ouders hebben netjes hun middelbaar gedaan en dan nog bijgestudeerd. En ja, inderdaad, op woensdagnamiddag nog naar school, en zelfs op zaterdagvoormiddag.
En uiteraard waren daar ook de gelukkige uitzonderingen die de kans kregen om verder te studeren.
De eerste auto is er bij ons gekomen in 1974 en telefoon hadden we pas begin jaren '80.
Mijn ouders zijn geboren op het einde van de tweede wereldoorlog. Ze hadden al het geluk hun middelbaar te kunnen afwerken. Mijn vader is op zijn 40e naar de unief geweest en dat gecombineerd met zijn job omdat hij promotie wilde maken en daar een universitair diploma voor nodig had. Hij is cum laude afgestudeerd en gestorven op zijn 55e.
Mijn ouders hebben nooit een auto gehad en zijn nooit op reis gegaan.
75 bf/dag was het in mijnen tijd, id peanutsMoreOrLess schreef: ↑12 april 2020, 18:05
Och arme dat onze generatie zoveel heeft 'geprofiteerd' van de dutskes van de huidige generatie. Ik stel voor dat die dutskes allemaal die verworvenheden opgeven en ook bijv. eens een jaar gratis gaan werken voor de staat. Dat zal toch al een deel van onze schulden wegwerken.

Zo is het.E10ne schreef: ↑8 april 2020, 18:21 Let er eens op; W. Beke zal NOOIT direkt op een vraag antwoorden, steeds begint hij rond de pot te draaien om alzo de vraag te ontwijken.
In dit geval heeft hij een goede meesteres aan miss Piggy, die vertelde enkele weken geleden ook dat ze er klaar voor waren. Zie die persconferentie nog voor mij.
Na zoveel weken is gebleken hoe klaar ze waren, wat mij betreft mag gans dat zootje ter verantwoording worden geroepen. En inderdaad in de privé zou dit clubje reeds C4 hebben ontvangen.
Eén ding is spijtig, we zitten er wel mee en bij de volgende verkiezingen zijn ze weer kandidaat om postjes in te nemen tenware de kiezer deze keer niet vergeet?
Moet hier geen topic gemaakt worden 'bart de Wever moet afgezet worden als burgemeester?'
Wat was dat allemaal in Antwerpen? Of liegt de VTM vandaag?
Wat was dat allemaal in Antwerpen? Of liegt de VTM vandaag?
Blanco stemmen is GEEN STEM voor de meerderheid zoals velen ons beliegen. Dat is een C4 voor de ganse politieke kakkafonie.
Als ik in de politiek ga later ga ik het halen met 2 standpunten. Standpunt zie agenda - standpunt twee zie portefeuillevoodoo schreef: ↑8 april 2020, 18:35 Je kan hier op iedereen van de regering schieten. Terecht of niet, daarvoor ken ik er mss allemaal niet te veel van.
De enige vraag die ik mij stel is of er dubbele agenda's geweest zijn.
Wou men ergens eens schifting maken of niet.
In NL kijken ze al niet meer om naar hoogbejaarden. Hebben ze deze lijn doorgetrokken naar de rusthuizen?
Denk je dat de politiek zich iets aantrekt van blanco stemmen?
Omdat bij de zetelverdeling hier geen rekening mee wordt gehouden. Indien dit het geval zou zijn, zou er wel anders worden gehandeld. Maar ja, de partijen gaan wat dit betreft zichzelf niet in de voeten schieten.
Onder het mom van gezond verstand onverstandige dingen doen en aanbevelen. Hier slaat BDW de bal toch serieus mis.
Ik mijd sowieso om op een bank te gaan zitten. Als dat toegelaten is en iedereen dit gaat doen, zal eerder vroeg dan laat het virus er op achterblijven en zo zal een zitbank (die niet, zoals de winkelkarretjes, voortdurend ontsmet worden) een continue bron van besmetting worden.
Ik mijd daarom sowieso aanrakingen met andere voorwerpen buiten mijn woonst want je weet niet hoeveel anderen van alles en nog wat recent aangeraakt hebben.
Laatst gewijzigd door jeff op 13 april 2020, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ge zou nogal wat lege zetels zien moesten ze dat mogelijk maken.

Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Niet of blanco stemmen is je op voorhand akkoord verklaren met de zetelverdeling die door de geldige stemmen bepaald wordt.