www.energiekorting.be
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: www.energiekorting.be
Als ik op volgende klik bij het selecteren van Ik heb al een elektronische identiteitskaart en identificeer mij hiermee - lees meer...
krijg ik een foutmelding, nog personenen bij wie deze site niet werkt?
krijg ik een foutmelding, nog personenen bij wie deze site niet werkt?
-
- Newbie
- Contacteer:
Betaling van 105 ook gekregen maar de uitbetaling van 2008 blijft maar uit.
Het zou te maken hebben met het feit dat ik een oude rekening heb gegeven
Het antwoord is: Korting 2008:
Aanvraag opgestuurd op 15-10-08 en uw dossier werd goedgekeurd op 19-02-09. Deze vemindering werd effectief gestort eind april 2009 op rekeningnummer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wanneer dit rekeningnummer toen niet meer bestond, heeft de bank dit teruggestort aan de FOD Economie. Deze korting zal u dan ontvangen via postassignatie, maar wanneer kunnen wij u ook niet meedelen.
Ik heb ook uw nieuw rekeningnummer doorgegeven aan de dienst energiekorting, dus wanneer die postassignatie hier nog niet opgestuurd is, is het mogelijk dat deze korting ook gestort wordt op uw nieuw rekeningnummer.
Dit blijft aanslepen , zo moeilijk een postassignatie te gaan verzenden pfff
Het zou te maken hebben met het feit dat ik een oude rekening heb gegeven
Het antwoord is: Korting 2008:
Aanvraag opgestuurd op 15-10-08 en uw dossier werd goedgekeurd op 19-02-09. Deze vemindering werd effectief gestort eind april 2009 op rekeningnummer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wanneer dit rekeningnummer toen niet meer bestond, heeft de bank dit teruggestort aan de FOD Economie. Deze korting zal u dan ontvangen via postassignatie, maar wanneer kunnen wij u ook niet meedelen.
Ik heb ook uw nieuw rekeningnummer doorgegeven aan de dienst energiekorting, dus wanneer die postassignatie hier nog niet opgestuurd is, is het mogelijk dat deze korting ook gestort wordt op uw nieuw rekeningnummer.
Dit blijft aanslepen , zo moeilijk een postassignatie te gaan verzenden pfff
Op mijn vrouw haar vorig werk, als coördinatrice op buitenschoolse kinderopvang, verdienden de kinderverzorgsters < 1000 €/maand.pol schreef:Zever....wie gaat er nu voor amper 1000 euro VOLTIJDS werken.
Ik denk dat huishoudhulp ook niet zo veel meer zal zijn, tenzij iemand mij tegenspreekt....
-
- Full Member
- Contacteer:
Awel ge zou ervan verstelt staan. Ik ken er velen in mijn directe omgeving!! Dus niet te rap naar mensen schieten.
Zijn ze zot? Misschien wel maar vergeet niet dat godganse dagen thuis zitten ook niet altijd een pretje is en dat je werklozensteun daalt met 1 jaar werkloosheid en dat ze jou er wel eens kunnen uitgooien en dan? niks meer! Stel u eens voor dat iedereen in die kaderfunctie zit, de boel zou ontploffen. Waan u gelukkig niet iedereen heeft evenveel geluk.
Zijn ze zot? Misschien wel maar vergeet niet dat godganse dagen thuis zitten ook niet altijd een pretje is en dat je werklozensteun daalt met 1 jaar werkloosheid en dat ze jou er wel eens kunnen uitgooien en dan? niks meer! Stel u eens voor dat iedereen in die kaderfunctie zit, de boel zou ontploffen. Waan u gelukkig niet iedereen heeft evenveel geluk.
Ik denk toch ook dat er honderdduizenden mensen in Belgie zijn die voltijds voor minder dan 1000 euro netto per maand moeten gaan werken.
Die hebben niet de keuze van ik wil voor 1000 euro niet gaan werken, tenzij je een CEO van een bank bent dan kan je zelf beslissen of je al dan niet wil werken voor
5 000 000,00 euro per jaar of meer, of dat je liever wat wacht, tot iemand anders meer geeft.
Die hebben niet de keuze van ik wil voor 1000 euro niet gaan werken, tenzij je een CEO van een bank bent dan kan je zelf beslissen of je al dan niet wil werken voor
5 000 000,00 euro per jaar of meer, of dat je liever wat wacht, tot iemand anders meer geeft.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Daar ben ik het mee eens, niet iedereen heeft zomaar te kiezen. Maar als je daar als alleenstaande moet van leven... Ik vind het erg voor die mensen en zulk een minimumloon niet meer van deze tijd.paul schreef: Ik denk toch ook dat er honderdduizenden mensen in Belgie zijn die voltijds voor minder dan 1000 euro netto per maand moeten gaan werken.
Zelfs iemand die helemaal onderaan de ladder staat, verdient het om fatsoenlijk zijn brood te verdienen.
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Dat denk ik niet. Het minimumloon in dit land was op 1 januari 2008 zo'n 1360 euro (is het meest recente cijfer dat ik zo direct kon vinden). Dan kom je toch aan beduidend meer dan 1000 euro netto ?paul schreef: Ik denk toch ook dat er honderdduizenden mensen in Belgie zijn die voltijds voor minder dan 1000 euro netto per maand moeten gaan werken.
Dus ofwel zit er een fout in mijn bruto-netto calculator, ofwel kloppen die verhalen niet.
Akkoord, met 1360 euro (bruto) is het ook zeker geen pretje om rond te komen. Maar de minimumlonen hier zijn wel degelijk aan de hoge kant, in internationaal perspectief.
Enjoy the party, but dance near the door
Het minimum bruto jeugdloon is :
- voor 18 jaar : 640 €
- voor 22 jaar : 1.196 €
tussen deze jaren geleidelijk opklimmend
Het minimum bruto loon vanaf 23 jaar is 1.407,60 €
(Situatie voor 2010)
- voor 18 jaar : 640 €
- voor 22 jaar : 1.196 €
tussen deze jaren geleidelijk opklimmend
Het minimum bruto loon vanaf 23 jaar is 1.407,60 €
(Situatie voor 2010)
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Aha, ik kan weer volgen: die 1407,60 is dus waarsch het geindexeerde van het cijfer dat ik gevonden had.
En dat is (na enig extra opzoekwerk gevonden) één van de hoogste minimumlonen in Europa.
En dat is (na enig extra opzoekwerk gevonden) één van de hoogste minimumlonen in Europa.
Enjoy the party, but dance near the door
Belgen verdienen netto niet erg veel, er moeten zeer veel mensen rondkomen van een nettoloon tussen de 1000-1300 EUR netto maandelijks.