zakagenda ethias ?
zakagenda ethias ?
Ieder jaar kreeg ik van Ehtias(waar ik alleen verzekeringsproducten heb), een mooie zakagenda toegestuurd.
Dit jaar nog niets ontvangen.
'k Zal wel niet meer moeten hopen en wachten zeker ?
Of heeft hier iemand hem wél al gekregen ?
(of zijn er andere financiële instellingen die nog geschenkjes uitdelen ?)
Dit jaar nog niets ontvangen.

'k Zal wel niet meer moeten hopen en wachten zeker ?

Of heeft hier iemand hem wél al gekregen ?
(of zijn er andere financiële instellingen die nog geschenkjes uitdelen ?)
Re: zakagenda ethias ?
Bij Argenta was er de voorbije jaren een scheurkalender (1 blad per week), maar je moest er wel achter vragen in het kantoor.
Bij mijn andere banken niets.
Maar eigenlijk heb ik het liefst wat meer intrest op zicht/spaar/termijnrekeningen. Dan kies ik zelf wel wat ik met het extra geld doe: een agenda kopen, een balpen, een klakje, een fles wijn, ... Zoveel stellen die eindejaarsgeschenken ook niet voor.
Bij mijn andere banken niets.
Maar eigenlijk heb ik het liefst wat meer intrest op zicht/spaar/termijnrekeningen. Dan kies ik zelf wel wat ik met het extra geld doe: een agenda kopen, een balpen, een klakje, een fles wijn, ... Zoveel stellen die eindejaarsgeschenken ook niet voor.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wat ben je vandaag de dag nog met een zakagenda? Dat zit standaard op elke GSM.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Geef mij toch maar de papieren versie. Veel sneller en handiger dan altijd met dat klote toetsenklaviertje van de gsm te zitten kl*ten.Wook schreef: Wat ben je vandaag de dag nog met een zakagenda? Dat zit standaard op elke GSM.
Idem, al zit mijn agenda nog steeds in mijn koppeke. Hoop dat ik nog lang kan doen vooraleer ik alles moet neerpennen/ ingeven.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Een gsm gebruiken voor afspraken? Kom nou! Belangrijke afspraken voer je in in outlook-agenda! Een gsm dient om te bellen. Van dat knopjesgedruk krijg je een Vinger....hehe
Dan heb jij ofwel heel weinig te doen ofwel een heel goed geheugen.cp1234 schreef: Idem, al zit mijn agenda nog steeds in mijn koppeke. Hoop dat ik nog lang kan doen vooraleer ik alles moet neerpennen/ ingeven.
Ik gebruik hiervoor een smartphone. Tenzij je constant achter een computer zit is dat iets zeer handigs.Sisse schreef: Een gsm gebruiken voor afspraken? Kom nou! Belangrijke afspraken voer je in in outlook-agenda! Een gsm dient om te bellen. Van dat knopjesgedruk krijg je een Vinger....hehe
Ik snap echter wel dat er mensen zijn die krampachtig blijven vasthouden aan een agenda waar ze in moeten schrijven of andere oplossingen die hen beter liggen. Ieder moet dat voor zichzelf uitmaken.
Momenteel nog steeds een heel goed geheugen, zie het trouwens als een geheugentraining.Wook schreef:Dan heb jij ofwel heel weinig te doen ofwel een heel goed geheugen.cp1234 schreef: Idem, al zit mijn agenda nog steeds in mijn koppeke. Hoop dat ik nog lang kan doen vooraleer ik alles moet neerpennen/ ingeven.Ik gebruik hiervoor een smartphone. Tenzij je constant achter een computer zit is dat iets zeer handigs.Sisse schreef: Een gsm gebruiken voor afspraken? Kom nou! Belangrijke afspraken voer je in in outlook-agenda! Een gsm dient om te bellen. Van dat knopjesgedruk krijg je een Vinger....hehe
Ik snap echter wel dat er mensen zijn die krampachtig blijven vasthouden aan een agenda waar ze in moeten schrijven of andere oplossingen die hen beter liggen. Ieder moet dat voor zichzelf uitmaken.
Beetje off-topic, maar ik heb hier onlangs nog een artikel gelezen i.v.m. zaken op te slaan in je geheugen. Niet zo zeer dingen die je moet onthouden maar agenda-zaken die je op een bepaald tijdstip zeker moet herinneren. Het zou extra stress veroorzaken als men dit soort dingen onthoudt, omdat het energie kost om deze informatie steeds periodiek op te roepen om je eraan te herinneren, en uiteindelijk ook om jezelf er op tijd aan te doen herinneren (je kent dat gevoel wel, oei zien dat ik X niet vergeet want dat is morgen al).
Zelf ben ik ook gezegend met een olifantengeheugen, maar toch verkies ik reminders neer te pennen of met een alarm in mijn GSM te zetten (dan moet je er helemaal niet meer aan denken, ook niet van eens in de agenda te kijken). Die gratis agendakes zal ik als eerste weigeren, die komen hier toch bij papier en karton terecht.
Zelf ben ik ook gezegend met een olifantengeheugen, maar toch verkies ik reminders neer te pennen of met een alarm in mijn GSM te zetten (dan moet je er helemaal niet meer aan denken, ook niet van eens in de agenda te kijken). Die gratis agendakes zal ik als eerste weigeren, die komen hier toch bij papier en karton terecht.
Stress, misschien. I
k heb een tijdje geleden een beetje gesukkeld met mijn gezondheid. Toen moest ik wel alles opschrijven en toen had ik continu stress dat ik niet alles vergeten was, alles wel had opgeschreven, alles wel gecontroleerd, ... Zal ook wel van persoon tot persoon afhangen.
k heb een tijdje geleden een beetje gesukkeld met mijn gezondheid. Toen moest ik wel alles opschrijven en toen had ik continu stress dat ik niet alles vergeten was, alles wel had opgeschreven, alles wel gecontroleerd, ... Zal ook wel van persoon tot persoon afhangen.
Alee : ik ben er dan maar zélf eentje gaan kopen vandaag, want ik kan dat écht niet missen.
Voor de prijs moest ik eigenlijk niet sukkelen.
Ik wist niet dat je er al hebt voor minder dan 3euro, want ik had dat tot nu toe altijd gratis gekregen.
(vroeger van Cera, dan van overnemer KBC, en de laatste jaren van Ethias.)
En nu staat er tenminste geen stomme reclame meer in mijn nieuwe zakagenda. :)
Voor de prijs moest ik eigenlijk niet sukkelen.
Ik wist niet dat je er al hebt voor minder dan 3euro, want ik had dat tot nu toe altijd gratis gekregen.
(vroeger van Cera, dan van overnemer KBC, en de laatste jaren van Ethias.)
En nu staat er tenminste geen stomme reclame meer in mijn nieuwe zakagenda. :)
Laatst gewijzigd door Nefertari op 17 december 2009, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Full Member
- Contacteer:
1.99€ betaal je in boekenvoordeel.
van het moment dat de smartphone gratis is zal ik die wel gebruiken. Tot dan hou ik het bij mijn gratis agendaWook schreef: Ik gebruik hiervoor een smartphone. Tenzij je constant achter een computer zit is dat iets zeer handigs.

trouwens al die extra straling van zo'n toestel heb ik ook niet nodig.
Ik schaf me altijd een extra dik agenda aan. Voor het moment staat daar wel 2008 op te pronken, maar ben nog maar in de helft. Ik kijk niet naar de data die per blad vermeld staan, maar geef zelf de data sequentieel in. Dat geeft me het tof gevoel dat ik alle ruimte benut. Dat agenda is dus eerder een themaschrift (met verwijzingen).
Voor de dagdagelijkse besognes heb ik hier naast de pc (meerdere) heel grote bladen liggen van Baxter en noteer en schrap daarop de afspraken, het te doen, enz
Voor de dagdagelijkse besognes heb ik hier naast de pc (meerdere) heel grote bladen liggen van Baxter en noteer en schrap daarop de afspraken, het te doen, enz
dan kan je toch evengoed een cursusblok nemen, neen?rob schreef: Ik schaf me altijd een extra dik agenda aan. Voor het moment staat daar wel 2008 op te pronken, maar ben nog maar in de helft. Ik kijk niet naar de data die per blad vermeld staan, maar geef zelf de data sequentieel in. Dat geeft me het tof gevoel dat ik alle ruimte benut. Dat agenda is dus eerder een themaschrift (met verwijzingen).