zeezoutjes versus de bel20 tracker
TIP
-
anonymous9
Re: zeezoutjes versus de bel20 tracker
Hij betaalt een lening terug. Hij gaat geen nieuwe lening aan. Lijkt me raar dat u dat anders leest
Wrm zou hij überhaupt over lening spreken als hij heeft geld leent voor aandelen ??ik vroeg mij af welke lening je hiervoor kan nemen dan moet je denk ik al persoonlijke lening nemen ...MoreOrLess schreef: ↑6 juli 2020, 19:47 Hij betaalt een lening terug. Hij gaat geen nieuwe lening aan. Lijkt me raar dat u dat anders leest
En dat hij leent voor aandelen kan je ook afleiden van zijn vorige berichten :
Bericht 28 Februari 2020, 12:09
We nemen afscheid van Recitel straks aan de slotkoers
Welkom Ackermans
even gekeken
zeezout classic -7,5% dit jaar , groei -6,8% vergelijkbaar met IWDA
tracker bel20 -12%
We zijn teruggeworpen naar oktober2019,
stijgende dividendaankondingen zorgen ervoor dat ik weer wat meer kan lenen , bijkopen en zo blijft de cirkel rond.
prettig weekend allemaal
-
anonymous9
Wat er ook van mag zijn: als pas beginnende belegger - zoals u zelf stelt dat u bent - is lenen om te beleggen het laatste wat u mag doen. Dat is om moeilijkheden vragen. Zelfs voor ervaren beleggers is dat uiterst gevaarlijk.
Dat lenen hoeft niet noodzakelijk om een lening of zo te gaan, wie met turbo's werkt belegt ook met "geleend" geld, en dat hoeft niet uiterst gevaarlijk te zijn, gewoon weten hoe groot het risico is.MoreOrLess schreef: ↑6 juli 2020, 20:48 Wat er ook van mag zijn: als pas beginnende belegger - zoals u zelf stelt dat u bent - is lenen om te beleggen het laatste wat u mag doen. Dat is om moeilijkheden vragen. Zelfs voor ervaren beleggers is dat uiterst gevaarlijk.
nieuwe computer en ik geraak niet meer op die drive
spijtig
Is die er nog?
spijtig
Is die er nog?
Hij is er nog : https://onedrive.live.com/?id=1B867892B ... 92BB2D53CA
Maar de laatste aanvullingen zijn al van 5/7. Vermoedelijk door de dividendschrappingen omwille van Corona.
Maar de laatste aanvullingen zijn al van 5/7. Vermoedelijk door de dividendschrappingen omwille van Corona.
Ja, de laaste kwartaalupdate is uitgebleven...
Jazeker !MoreOrLess schreef: ↑6 juli 2020, 20:48 Wat er ook van mag zijn: als pas beginnende belegger - zoals u zelf stelt dat u bent - is lenen om te beleggen het laatste wat u mag doen. Dat is om moeilijkheden vragen. Zelfs voor ervaren beleggers is dat uiterst gevaarlijk.
Vraag het maar aan de vrienden-nobiljons van Morris Lippens die op zijn aanraden geld leenden om hiermee aandelen van Fortis te kopen. Hoor het hem nog (op TV) zeggen alsof het gisteren was. Morris is er al zijn vrienden mee kwijt geraakt.
Vive La Belgique !
Ja,mis zeezout ook wel als bijdrager hier.Houdt zich wel heel stil de laatste tijd.
Nu we 812 euro per persoon vrijstelling van roerende voorheffing op dividenden krijgen van vadertje staat is zijn tactiek voor een kleine portefeuille nog interessanter.
Nu we 812 euro per persoon vrijstelling van roerende voorheffing op dividenden krijgen van vadertje staat is zijn tactiek voor een kleine portefeuille nog interessanter.
-
Bahamontes
- Full Member

- Contacteer:
Ik meen dat het 800 euro is (zoals vorig jaar). Onze regering heeft de indexering geschrapt.
Dank je Bahamontes.
Vond het al eigenaardig dat je op de ene website 812 leest en op de andere 800 telkens voor het jaar 2020...
Grtjes
Vond het al eigenaardig dat je op de ene website 812 leest en op de andere 800 telkens voor het jaar 2020...
Grtjes
Bedankt Annetje.
Ik zie dat Gbl er nog in staat, maar die hebben dividend verlaagd dus moeten er eigenlijk uit.
Ik zie dat Gbl er nog in staat, maar die hebben dividend verlaagd dus moeten er eigenlijk uit.
Zou ook kunnen dat hij dood is. Waar is Jef Dewit trouwens?
Misschien wacht zeezout op het jaareinde of moment dat men communiceert dat banken ed weer dividend mogen uitkeren om eventuele herschikking mee te geven?
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior