zichtrekening in UK openen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- VIP member
- Contacteer:
zichtrekening in UK openen
Als Belg, woonachtig in B, kan ik een gewone zichtrekening openen bij een Britse bank in UK?
Ik ontvang betalingen in £ van Britse klanten maar moet aan andere Britse leveranciers ook in £ betalen.
Ik ben die wisselkoers afroming en risico's beu.
Bij een B bank een £ rekening openen is geen optie, bij een betaling rekenen ze toch om van £ naar € en terug naar £.
Dus mijn vraag: kan ik een zichtrekening daar openen en van hieruit via pc banking dit volgen en transacties doen?
Zo ja, dient dit aangegeven op belastingsbrief? Eigenlijk hoef ik daar geen intrest 'winsten', het gaat me om de wisselkoers risico's te omzeilen.
Ik ontvang betalingen in £ van Britse klanten maar moet aan andere Britse leveranciers ook in £ betalen.
Ik ben die wisselkoers afroming en risico's beu.
Bij een B bank een £ rekening openen is geen optie, bij een betaling rekenen ze toch om van £ naar € en terug naar £.
Dus mijn vraag: kan ik een zichtrekening daar openen en van hieruit via pc banking dit volgen en transacties doen?
Zo ja, dient dit aangegeven op belastingsbrief? Eigenlijk hoef ik daar geen intrest 'winsten', het gaat me om de wisselkoers risico's te omzeilen.
Re: zichtrekening in UK openen
Verplaatst naar "Zichtrekeningen en bankkaarten".
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.