Zichtrekening voor lokale afdeling politieke partij
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Zichtrekening voor lokale afdeling politieke partij
Voor een startende lokale afdeling van een politieke partij willen we een zichtrekening openen.
Deze voldoet liefst aan de volgende voorwaarden:
- hoe goedkoper, hoe beter
- verwerkingssnelheid is niet echt een issue. Als 't maar werkt.
- een bankkaart is geen absolute must, maar misschien noodzakelijk voor pc banking of voor de uittrekselprinter
- geen kredietkaart(en)
- een lokaal kantoor is handig, maar geen absolute must (een potentiële stem die om de 6 jaar 150€ kost ...
)
- pc internetbanking
- online rekeninguittreksels (of via uittrekselprinter)
- een bankkaart is geen absolute must, maar misschien noodzakelijk voor pc banking of voor de uittrekselprinter
- geen kredietkaart(en)
- een lokaal kantoor is handig, maar geen absolute must (een potentiële stem die om de 6 jaar 150€ kost ...

- pc internetbanking
Re: Zichtrekening voor lokale afdeling politieke partij
Argenta -> als je toch graag een kantoor en bankkaart hebtfdgroote schreef:Voor een startende lokale afdeling van een politieke partij willen we een zichtrekening openen.
- geen kredietkaart(en)
- een lokaal kantoor is handig, maar geen absolute must (een potentiële stem die om de 6 jaar 150€ kost ...)
- pc internetbanking
Keytrade -> als je geen kantoor nodig hebt, maar wel graag een bankkaart hebt -> geeft beste rente + 5-cent actie
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Onder welke vorm ? Is het een feitelijke vereniging, een vzw of een comm.v ?
Misschien ook zien dat de bank de juiste kleur heeft : er is er een groene ( argenta ), eentje met een leeuw op enz.
@ Stier: een feitelijke vereniging
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik heb voor twee feitelijk verenigingen een rekening geopend bij Keytrade. Da's één van de enigste banken waar dit met bankkaart volledig gratis is. Rabo is ook gratis, maar daar heb je geen bankkaart.
Bij Keytrade liep alles correct. Je kunt de nodige documenten downloaden via de website. Bij je aanvraag moet je het volgende steken
- ingevuld aanvraagdocument
- document ingevuld door het hoger element (bij ons was dit de provinciale overkoepelende werking van de vereniging))
- kopie identiteitskaart van iedereen die toegang moet krijgen tot de rekeningen
- verslag van de de vergadering waar de mensen gemachtigd worden om toegang te krijgen tot de rekening.
Opsturen en na enkele dagen was alles in orde. De eerste keer duurde het wat langer omdat er iets ontbrak. Maar hier heeft de helpdesk mij zelf gecontacteerd om het ontbrekend document op te sturen.
Prachtige service!
Ervoor had ik al een rekening geopend bij record bank. De bankbediende had mij verzekerd dat het ook voor feitelijke verenigingen gratis was. Niet dus. Dat koste mij daar meer dan 20 euro per jaar + een negatieve intrest omdat er al kosten afgegaan waren voor ik de eerste storting gedaan had. Die rekening is dan ook snel afgesloten geweest...
Bij Keytrade liep alles correct. Je kunt de nodige documenten downloaden via de website. Bij je aanvraag moet je het volgende steken
- ingevuld aanvraagdocument
- document ingevuld door het hoger element (bij ons was dit de provinciale overkoepelende werking van de vereniging))
- kopie identiteitskaart van iedereen die toegang moet krijgen tot de rekeningen
- verslag van de de vergadering waar de mensen gemachtigd worden om toegang te krijgen tot de rekening.
Opsturen en na enkele dagen was alles in orde. De eerste keer duurde het wat langer omdat er iets ontbrak. Maar hier heeft de helpdesk mij zelf gecontacteerd om het ontbrekend document op te sturen.
Prachtige service!
Ervoor had ik al een rekening geopend bij record bank. De bankbediende had mij verzekerd dat het ook voor feitelijke verenigingen gratis was. Niet dus. Dat koste mij daar meer dan 20 euro per jaar + een negatieve intrest omdat er al kosten afgegaan waren voor ik de eerste storting gedaan had. Die rekening is dan ook snel afgesloten geweest...