Zijn vastgoedaandelen een alternatief voor windaandelen?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Ik zit al in een aantal coöperatieven die in windenergie doen, op dit moment in 4 verschillende, dus dat zit snor.
Nu ben ik nog op zoek naar een andere tak van de industrie om iets van mijn centen in te beleggen.
Ik lees hier wel eens wat over de vastgoedaandelen, zoals een degelijk dividend.
Zijn er nog mensen die hun windaandelen hebben aangevuld met vastgoedaandelen?
Ik zit al in een aantal coöperatieven die in windenergie doen, op dit moment in 4 verschillende, dus dat zit snor.
Nu ben ik nog op zoek naar een andere tak van de industrie om iets van mijn centen in te beleggen.
Ik lees hier wel eens wat over de vastgoedaandelen, zoals een degelijk dividend.
Zijn er nog mensen die hun windaandelen hebben aangevuld met vastgoedaandelen?
Re: Zijn vastgoedaandelen een alternatief voor windaandelen?
Wat bedoelt u met vastgoedaandelen? Bedoel je de bevaks?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dit zijn zeker interessante beleggingen. Op http://www.cash.be" onclick="window.open(this.href);return false; kan je een kort artikel lezen over elke bevak die er is. Ook op http://www.gertdemesure.be" onclick="window.open(this.href);return false; vind je al meer info hierover.
Informeer je goed want je hebt bevak die beleggen in kantoren zoals Befimmo en je hebt pure Logistic spelers zoals Montea en WDP.
Succes.
Informeer je goed want je hebt bevak die beleggen in kantoren zoals Befimmo en je hebt pure Logistic spelers zoals Montea en WDP.
Succes.
Amai! Dat prima rendementen, 6% en zo ... Is er ergens een "catch"?
Ben benieuwd of hier nog mensen zijn met vragen of ervaringen, neg of pos!
Ben benieuwd of hier nog mensen zijn met vragen of ervaringen, neg of pos!
Bekijk zeker niet alleen het rendement van een vastgoedbevak, maar zeker ook zijn intrinsieke waarde, of hij met premie of discount noteert, in welk soort vastgoed er vooral wordt geïnvesteerd, de schuldgraad, enz... Bekijk zeker eens volgend draadje van het forum:
vastgoedbevaks-t10434.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En zoals altijd: koop beter enkele bevaks dan enkel éné... spreiden is ook hier de boodschap...
vastgoedbevaks-t10434.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En zoals altijd: koop beter enkele bevaks dan enkel éné... spreiden is ook hier de boodschap...