Zin en onzin van getrouwheidspremie
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Zin en onzin van getrouwheidspremie
Record bank heeft weer een promotie lopen van 1 april en 30 juni 2009 enkel en alleen voor nieuwe inlages.
Landbouwkrediet heeft momenteel al 10 verschillende spaarboekjes met verschillende rentes
Het enige wat volgens mij transparant is, is het feit dat Stier zijn verlies op de Fortis aandelen slecht verteerd heeft.
Landbouwkrediet heeft momenteel al 10 verschillende spaarboekjes met verschillende rentes
Het enige wat volgens mij transparant is, is het feit dat Stier zijn verlies op de Fortis aandelen slecht verteerd heeft.
Als je enkel een basisrente geeft komen de spaarboekjes in het vaarwater van zichtrekeningen. Op zichtrekeningen is onroerende voorheffing verschuldigd. Europa kijkt reeds een hele tijd met kritische ogen naar onze vrijstelling van onroerende voorheffing op spaarboekjes. Met de verplichte minimumpremie heeft België een extra argument op deze vrijstelling te blijven verdedigen.mpeeters007 schreef: Dan was het nog beter geweest om ENKEL EN ALLEEN een basisrente te geven. Op die manier kan een klant dan ook onmiddellijk van bank veranderen als hij niet tevreden is met de vergoeding die hij ontvangt.
Het is jammer dat organisaties zoals Testaankoop deze kant van de zaak nooit willen belichten.
Het is niet als grap bedoeld.Bovenstaande paragraaf is ook meteen een antwoord op je opmerkingen ivm de flexibiliteit van spaarrekeningen (onderscheid met termijnrekeningen) en ook ivm het nadeel voor de spaarder van de nieuwe regeling. Trouwens, je betoog om de grootbanken megawinsten te laten maken om via belastingen de begroting in evenwicht te brengen is toch een grapje hoop ik? HAHAHAHA![]()
![]()
(want die winsten maken ze wel ten laste van de klant/spaarder).
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Test-Aankoop heeft maar één doel, en dat is zoveel mogelijk boekskes verkopen.Stier schreef: Het is jammer dat organisaties zoals Testaankoop deze kant van de zaak nooit willen belichten.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Oef, ik dacht al dat ik alleen was met dit standpunt.Spruitekop schreef: Test-Aankoop heeft maar één doel, en dat is zoveel mogelijk boekskes verkopen.![]()
Ik geloof even veel in Test-Aankoop als ik geloof in de paus...
-
- Sr. Member
Trouwens, je betoog om de grootbanken megawinsten te laten maken om via belastingen de begroting in evenwicht te brengen is toch een grapje hoop ik? HAHAHAHA (want die winsten maken ze wel ten laste van de klant/spaarder).
Het is niet als grap bedoeld.
Dat vreesde ik al, toch blijft het grappig! Wij als spaarder moeten er dus voor zorgen dat de grootbanken genoeg winst maken zodat ze genoeg belastingen kunnen betalen.

Wél, de nieuwe spaarregeling is dan al een stap in de goede richting. De grootbanken hoeven niet meer te concurreren met de internetbanken want hoge intresten mogen niet meer en veranderen van bank wordt ook moeilijker gemaakt. Dankuwel Didier!
Als jullie liever in St.Niklaas blijven geloven : ook goed !JurgenG schreef:Oef, ik dacht al dat ik alleen was met dit standpunt.Spruitekop schreef: Test-Aankoop heeft maar één doel, en dat is zoveel mogelijk boekskes verkopen.![]()
Ik geloof even veel in Test-Aankoop als ik geloof in de paus...

Een meer dan 25-jaar-lid-van-Test-Aankoop,
Allez proficiat, ge verdient een medaille.louise schreef:Een meer dan 25-jaar-lid-van-Test-Aankoop