- Je bevindt je hier:
- Home >
- Laatste reviews
Beoordelingen geschreven door Bankerke
X_KANTOREN_GEVONDEN
Bankerke
1.0
22 June 2018
Opmerkingen
online chat bij de app en online banking werkt goed. |
hopeloos verouderde bankautomaten hopeloos verouderde kantoren, amper open zonder afspraak.. ...en als je een afspraak maakt begint die meestal 10" te laat... ...en als die afspraak 10" te laat begint heb je al heel onvriendelijk personeel voor je neus hopeloos verouderde bankfilosofie alles kost geld, zelfs t.a.v. andere grootbanken duur , duur en nog eens duur. app vertoont technische problemen soit, jammer dat je minimum 1 ster moet geven dus. |
Details beoordeling
Tarieven
1.0
Transparantie
1.0
Klantendienst
1.0
Online banking
1.0
Bankerke
1.0
12 August 2011
Opmerkingen
Hoogste intrest op spaarrekeningen (online) van de grootbanken. |
één van de duurste banken (50+ euro voor rekening met mastercard), desondanks is de service ver van ondermaats. Aanvraag van een kaart duurt vrij lang (bijna 2 weken) Direct net is precies een systeem van 10 jaar geleden, ook qua layout is het niet aangenaam om mee te werken. De card reader moet je echt té veel gebruiken, zelfs om het reglement van internetbankieren te accepteren !!! Interne transfers gaan niet meteen door na 17u. (bij deutsche bank bijvoorbeeld is het bedrag direct beschikbaar en wordt het in je saldo verrekend). Klantendienst heeft slechts op 1 van de 3 mails geantwoord en ook pas na 2 dagen. Selfbank automaten zijn toch ook vrij outdated , in vergelijking met ING en BNP. En het beste heb ik voor laatst gespaard. Mijn rekening is geopend op 6 augustus ongeveer (in gebruik genomen op 11/08). Al meteen stond mijn rekening negatief voor -2,37 toen ik voor het eerst aanmelde bij direct bank. Dat er kosten zijn wist ik wel, maar dat men al een maand afrekent nog voor je bent begonnen.... |
Details beoordeling
Tarieven
1.0
Transparantie
1.0
Klantendienst
1.0
Online banking
1.0
Bankerke
9.8
19 November 2010
Opmerkingen
*Op elk moment je interest kunnen berekenen *Zeer snelle homebank (zowel op gebied van informatica als op gebied van snelheid van overschrijvingen) *Supervlug antwoord op emails (en ook duidelijk antwoord), wat ben je met 100 kantoren als je toch nooit een duidelijk antwoord krijgt... ? *meestal bij de beste tarieven |
*jammer dat er geen bankkaart noch kredietkaart is (je kan dit dus nooit je hoofdbank maken in Belgie) Misschien in de toekomst ? *Geen echte kantoren, maar ja, ik bezoek toch amper een bankkantoor |
Details beoordeling
Tarieven
9.0
Transparantie
10.0
Klantendienst
10.0
Online banking
10.0
Bankerke
5.0
31 July 2010
Opmerkingen
alles gratis vrij veel kantoren gratis cardreader voor online banking die je wel meer moet gebruiken dan je lief is (vooral met MC) |
Website is mooi vernieuwd, maar wat een RAMP is homebanking, dit is echt een homebank van de jaren 90 of vroeger, de homebank is precies ontworpen door iemand die nog maar een maand met internet bezig is. En het jammere is dat ie ook nog es traag werkt !! (ondanks het feit dat de lay out uitermate minimalistisch is) Trage reactie op mails , soms ook vrij onvriendelijk en kortaf Heb het gevoel dat deze bank zich vooral richt op oudere mensen, die niet veel via home bank werken en zo noch bekend zijn met het internet |
Details beoordeling
Tarieven
9.0
Transparantie
5.0
Klantendienst
5.0
Online banking
1.0
Bankerke
1.5
31 July 2010
Opmerkingen
je kan in alle ing kantoren ook terecht |
tijdje geleden een gezamelijke zichtrekening geopend omdat die zogezegd gratis was 1000 euro gestort op de rekening via een andere bank, het geld kwam er maar niet op, blijkbaar zat er een blokkering op de rekening van Record (er was nog iets niet in orde of zo qua papieren) Ok kan gebeuren, echter het persooneel van record belde ons hiervoor niet eens op !! Ware het niet dat we zelf waren langsgeweest zweefde ons geld nog altijd ergens tussen twee banken. Na een maand (einde van de maand) opeens -30 cent op de rekening (terwijl er overal staat : GRATIS rekening) langsgeweest in het kantoor, antwoord de medewerker doodleuk : ah dat zijn beheerskosten... euhm... het was toch gratis...? dan maar meteen mijn rekening afgesloten, de kosten werden weggeboekt. Ook een probleem gehad met de informatica dat een verrichting (debet) pas na een maand verscheen op mijn homebank... |
Details beoordeling
Tarieven
1.0
Transparantie
1.0
Klantendienst
1.0
Online banking
3.0
Bankerke
1.8
31 July 2010
Opmerkingen
lion account is gratis veel kantoren |
Personeel komt eerder onbekwaam over in het kantoor, komt zijn beloftes niet na (neemt geen contact op) aanvraag kaart duurt héél lang (2 weken !!) home bank is een RAMP (je moet iedere keer doorklikken naar een verrichting en dan terugkeren naar overzicht om omschrijving per verrichting te zien... bij andere banken zoals fortis, deutsche bank etc zie je meteen al je verrichtingen met hun omschrijving verborgen kosten bij lion account (kleine lettertjes) geen gratis visa/MC Nieuwe kantoren ietsje té open (geen privacy bijna) |
Details beoordeling
Tarieven
2.0
Transparantie
2.0
Klantendienst
2.0
Online banking
1.0
Bankerke
9.8
31 July 2010
Opmerkingen
Al bijna 2 jaar klant bij Deutsche bank, tot grote tevredenheid. Altijd alles vlekkeloos verlopen (aanvraag kaarten, opening rekening, ...) Ik heb er 3 zichtrekeningen + spaarrekening De laatste tijd vrij veel contact gehad met klantendienst te brussel en steeds vriendelijk en vlug (antwoord binnen de 2 uur of ten laatste binnen de 24u op een mail) , dus dat van het trage antwoorden op mails klopt niet (meer !!). Ook met de financiele centra (wel gebruik ik deze niet zoveel) nooit problemen gehad. De homebank is prachtig om mee te werken (lay out / overzicht), ik kan vergelijken met ING (slechte home bank), Fortis , Record, Argenta (homebank van de jaren 90 precies en traag) het is wel waar dat de verwarking ietsje trager is dan bij een grootbank, maar als je daarvoor liever 30e per jaar betaald... |
homebank soms ietsje traag in verwerking |
Details beoordeling
Tarieven
10.0
Transparantie
10.0
Klantendienst
10.0
Online banking
9.0
PAGINA_X_VAN_X