Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Roerende voorheffing 25 %

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
107 berichten
  • Pagina 7 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken - private banking
reppiepeppie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer reppiepeppie
Verstuur privébericht

Re: Roerende voorheffing 25 %

• Citeer

Bericht door reppiepeppie » 20 november 2012, 22:22

Ik lees bij 'diversen' : rentelasten en dexia: 212 miljoen

O ja, ze hopen dus op een lagere rente.

En 'dexia'? Gaan ze besparen op dexia? Maar de kosten voor de borgstelling, al die miljarden, zit die in het budget? Of wordt dat er buiten gehouden?

Wat een farce

Stier
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Stier
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Stier » 20 november 2012, 22:25

spaarcalculator schreef:Zijn die onnozelaars van ministers dan vergeten dat de mensen sparen om een nieuwe wagen te kopen, om zijn woning te onderhouden, om een nieuwe T.V. of P.C. te kopen, om op verlof te gaan enz... , realiseren deze ministers zich dan niet dat de mensen langer gaan wachten om dit geld aan te spreken, door de onzekerheid, door het feit dat zij langer gaan moeten sparen indien het geld minder opbrengt. Is het zo dat zij de mensen gaan aansporen om te verbruiken en de economie aan te zwengelen? En wat indien het spaargeld vlugger opgesoupeerd is? Hoe gaan de banken nog leningen kunnen uitschrijven indien er geen spaargeld meer is? Waar gaat de staat het geld dan halen, terug de arbeid zwaarder belasten?
Van die uitgaven die jij vermeldt ga je vooral de import aanzwengelen. België moet met zijn dikke 10 miljoen inwoners niet de economie van de BRIC landen gaan aanzwengelen die met 500x meer mensen zijn.
Laatst gewijzigd door Stier op 21 november 2012, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 20 november 2012, 22:27

Reppie, je weet toch wat Reynders zei bij de eerste kapitaalsverhoging van Dexia aan 9 euro toen de koers 8 euro stond:
"Geen zorgen mensen, we verdienen dat terug met dividendenstromen en betaling voor de waarborgen"

O0

Ze maken ons wijs dat Dexia nu gaat bijdragen aan de begroting, man, politici denken echt dat de mensen dom zijn.
Eerst tientallen miljarden pompen in dexia + een hypotheek vestigen op de volgende 100 jaar door voor tientallen miljarden borg te staan en dan gaan uitbazuinen dat we eraan verdienen omdat ze ochotteks paar miljoen betalen. ???

Davy V
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Davy V
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Davy V » 20 november 2012, 23:36

Er was eens een kip die op het erf van de boerderij rondscharrelde tot ze enkele korrels tarwe vond. Ze riep haar buren erbij en zei: “Als we dit graan zaaien, hebben we later brood om te eten. Wie wil me helpen zaaien?”
“Ik niet,” zie de koe.
“Ik niet,” zei de eend.
“Ik niet,” zei het varken.
“Ik niet,” zei de gans.
...

“Dan zal ik het alleen doen,” zei de kip.
En ze voegde de daad bij het woord. Het koren groeide hoog en rijpte tot gouden graankorrels.
“Wie wil me helpen oogsten?” vroeg de kip.
“Ik niet,” zei de eend.
“Dat behoort niet tot mijn bevoegdheden,” zei het varken.
“Ik zou mijn anciënniteit verliezen,” zei de koe.
“Ik zou mijn werkloosheidsvergoeding verliezen,” zei de gans.

“Dan zal ik het alleen doen,” zei de kip. En ze voegde de daad bij het woord. Er was ruim voldoende tarwe om brood te bakken.

“Wie wil me helpen bakken?” vroeg de kip.
“Dan zou ik overuren moeten doen,” zei de koe.
“Ik ben met brugpensioen,” zei de eend.
“Ik heb daarvoor geen opleiding gekregen,” zei het varken.
“Als ik als enige moet helpen, is dat discriminatie,” zei de gans.

“Dan zal ik het alleen doen,” zei de kip. Ze bakte vijf broden en toonde ze trots aan haar buren. Die wilden allemaal een brood.

Meer zelfs: ze eisten hun deel op. Maar de kip zei dat ze de vijf zelfgebakken broden zelf wou opeten.

“Buitensporige winsten,” loeide de koe.
“Kapitalistische uitzuiger,” kwaakte de eend.
“Ik eis gelijke rechten,” snaterde de gans.
“Dat is niet solidair,” knorde het varken.

Met z’n vieren maakten ze spandoeken met de tekst “ONEERLIJK”, ze betoogden, ze omsingelden de kip en ze scholden haar uit.

De bijgeroepen bevoegde ambtenaar zei tegen de kip dat ze niet zo gulzig mocht zijn.

“Maar ik heb het graan alleen gezaaid, de tarwe alleen geoogst en het brood alleen gebakken,” zei de kip.
“Precies,” zei de ambtenaar. “Dat is de wonderlijke vrijemarkteconomie. Iedereen op het erf mag zo veel verdienen als hij wil. Maar volgens onze moderne wetten moeten productieve mensen hun winst delen met de niet-productieve.”

En ze leefden nog lang en gelukkig. Ook de kip glimlachte en ze kakelde “Ik ben dankbaar, ik ben dankbaar.”

Maar haar buren vroegen zich af waarom de kip nooit meer brood bakte.

spaarcalculator
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer spaarcalculator
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door spaarcalculator » 21 november 2012, 00:10

Stier schreef:
spaarcalculator schreef:Zijn die onnozelaars van ministers dan vergeten dat de mensen sparen om een nieuwe wagen te kopen, om zijn woning te onderhouden, om een nieuwe T.V. of P.C. te kopen, om op verlof te gaan enz... , realiseren deze ministers zich dan niet dat de mensen langer gaan wachten om dit geld aan te spreken, door de onzekerheid, door het feit dat zij langer gaan moeten sparen indien het geld minder opbrengt. Is het zo dat zij de mensen gaan aansporen om te verbruiken en de economie aan te zwengelen? En wat indien het spaargeld vlugger opgesoupeerd is? Hoe gaan de banken nog leningen kunnen uitschrijven indien er geen spaargeld meer is? Waar gaat de staat het geld dan halen, terug de arbeid zwaarder belasten?
Van die uitgaven die jij vermeld ga je vooral de import aanzwengelen. België moet met zijn dikke 10 miljoen inwoners niet de economie van de BRIC landen gaan aanzwengelen die met 500x meer mensen zijn.
Beste stier, ik koop mijn koopwaar toch in België, ik laat mijn woning niet onderhouden door Polen, ik beleg mijn geld in België en in Belgische producten.
Het is toch mijn schuld niet dat er geen Belgisch automerk bestaat, waar koopt u dan uw wagen en T.V. enzo...
De BTW en taxen hierop gaan toch naar de Belgische staat, ik koop mijn eetwaar in ons land en niet in Nederland zoals sommige hier schrijven, daarom begrijp ik uw opmerking niet over de import aanzwengelen, of moet ik volgens u mijn spaargeld dan rechtstreeks doorstorten aan de Belgische staat ?

monte
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer monte
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door monte » 21 november 2012, 07:30

Davy V
mooi verhaal ,maar nu zijn er veel mensen die hard werken en toch te weinig verdienen volgens hun werk en anderen die in verhouding veel te veel verdienen.
Er bestaat zoiets als Mathéus effect:zij die rijk zijn worden ontzien en krijgen bij terwijl de armen en middenklasse armer worden. >:D
Het fabeltje dat je met hard werken rijk word geloof ik niet meer.(dat fabeltje moet je eens gaan vertellen in Turkije waar kinderen 12uur werken om katoen te plukken voor onze dure merkkledij).

Lukske
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Lukske
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lukske » 21 november 2012, 08:47

Er was eens een kip, fabrieksdirecteur van een bakkerij, die er in was geslaagd de andere dieren, gezien de zware loonlasten, gratis te doen werken.
De kip wreef in zijn poten en dacht de deal van zijn leven te hebben gedaan.
Na een paar dagen vroeg de kip zich af , slim dat hij was, waarom hij geen brood meer verkocht. :)

karine
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer karine
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door karine » 21 november 2012, 15:52

Dat ze zo maar verder doen, dan zullen we nog meer onze zuur verdiende centen bijhouden in plaats van uit te geven.
Zoveelste meer belastingen zoveelste meer ga ik sparen net zoals vele anderen.

Stier
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Stier
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Stier » 21 november 2012, 16:56

spaarcalculator schreef: Beste stier, ik koop mijn koopwaar toch in België, ik laat mijn woning niet onderhouden door Polen, ik beleg mijn geld in België en in Belgische producten.
Het is toch mijn schuld niet dat er geen Belgisch automerk bestaat, waar koopt u dan uw wagen en T.V. enzo...
De BTW en taxen hierop gaan toch naar de Belgische staat, ik koop mijn eetwaar in ons land en niet in Nederland zoals sommige hier schrijven, daarom begrijp ik uw opmerking niet over de import aanzwengelen, of moet ik volgens u mijn spaargeld dan rechtstreeks doorstorten aan de Belgische staat ?
Ik klaag niet over mijn gebrek aan koopkracht.

reppiepeppie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer reppiepeppie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door reppiepeppie » 21 november 2012, 18:32

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... exia.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik veronderstel dat Elio en zn bende* dit buiten de begroting zullen houden?

* pejoratief bedoeld

monte
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer monte
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door monte » 21 november 2012, 20:02

karel v

uw opmerking is onbeschoft en persoonlijk .
Na 8 of 9 uur hard te gaan werken en gezin is er altijd niet veel tijd meer over om avondschool te volgen .dat heb ik vroeger wel gedaan en ik sprak niet over mijn persoonlijke situatie.Ik heb meer dan genoeg en zaag niet bij een beetje verhoging belasting.
Mijn situatie is in orde en mag mijzelf gelukkig prijzen . Zo gemakkelijk als jij het voorstelt is het enkel als je in het juiste bedje geboren bent en misschien beetje initiatief ,durf en motivatie neemt .
In uw ideale wereldje heeft iedereen gelijke kansen en mensen die hard moeten werken is het gewoon hun eigen schuld omdat ze geen durf, motivatie of initiatief genomen hebben.
Mijn werkgever mag veel vragen aan mij en ik doe zelfs soms dingen gratis .
Als hij respect voor mij heeft dan krijgt hij veel terug.Ik zou nooit willen werken voor iemand met uw visie.
Laatst gewijzigd door monte op 21 november 2012, 20:34, 2 keer totaal gewijzigd.

spaarcalculator
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer spaarcalculator
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door spaarcalculator » 21 november 2012, 21:06

Stier schreef:
spaarcalculator schreef: Beste stier, ik koop mijn koopwaar toch in België, ik laat mijn woning niet onderhouden door Polen, ik beleg mijn geld in België en in Belgische producten.
Ik klaag niet over mijn gebrek aan koopkracht.
Dan hebt u voorzeker meer geluk dan de meesten op dit forum, ik dacht dat ik de enige niet was die hier over klaagt.

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 21 november 2012, 21:33

En lukt het niet 's avonds dan kan het in veel gevallen ook op zaterdag. Ik heb jarenlang op zaterdagmorgen bijscholing gevolgd. Je moet het kunnen opbrengen. Zeker niet simpel om soms na 'n zware werkweek of een week met veel gezinsverplichtingen nog de moed op te brengen om d'er op zaterdag om 7u00 voor op te staan, ook al lig je soms maar om 2u00 in je bed.

Meer bijscholing is ook evenwel geen garantie op een promotie en/of hoger loon. Jammer genoeg voor sommigen ondanks hun inzet.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 21 november 2012, 21:38

Karel VS schreef:Monte, je moet helemaal niet uit een goed bedje komen om je leven in eigen handen te nemen. In plaats van 's avonds naar Familie, Thuis en Komen eten te kijken kun je ook studeren. Het is een kwestie van prioriteiten stellen, een doel voor ogen hebben en het leven een klein beetje bij de ballen te nemen, pardon my French.

Ik heb nergens gezegd dat het gemakkelijk is. Ik heb gezegd dat er premies zijn om cursussen te volgen en dat je motivatie nodig hebt. Ik blijf bij mijn standpunt.

Of het recht op educatief verlof opeisen bij je werkgever
(eventueel eerst zorgendat je beschermd bent door bv je kandidaat voor het comite van vuiligheid en gezondheid enz te stellen )

Vroeger 6 jaar avondschool gedaan 19 uur per week. Heb wel iemand een tijdje in de psychiatrie weten terecht komen wegens overspanning.
Toen bestond de voorloper van het educatief verlof nog. "kredieturen". Sommige van die medestudenten hadden daar een half jaar betaald verlof voor. Er was toen geen beperking op het aantal lesuren per week om verlofvoor te krijgen. Zeker iemand die bij de spoorwegen werkte kreeg dat makkelijk toegekend. Er is toch geen verschil tussen een half jaar staken of een half jaar afwezig wegens lessen.

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 21 november 2012, 21:53

paul schreef:Of het recht op educatief verlof opeisen bij je werkgever
(eventueel eerst zorgendat je beschermd bent door bv je kandidaat voor het comite van vuiligheid en gezondheid enz te stellen )

Vroeger 6 jaar avondschool gedaan 19 uur per week.
Mogelijk wordt het in deze crisisperiode zelfs aangemoedigd, tot een bepaald bedrag krijgt de werkgever zelfs loon teruggestort van de overheid ter compensatie van jouw uren afwezigheid. Eigenlijk dus 'n nuloperatie voor de werkgever in sommige gevallen.
Wanneer er weinig werk is kan het een ernstige "plus" zijn voor je werkgever: ze houden een goede werkkracht in dienst, heeft nadien 'n beter opleiding en het kost hem niets. Tevens kan je hem voorstellen om opleidingscheques voor jou te voorzien. (kost hem wel iets) maar het kan een alternatief zijn mocht er geen ruimte zijn voor een loonsverhoging. ;)

@ Paul Chapeau man. 19u/week. Da's niet simpel hoor!

Gesloten
  • Afdrukweergave

107 berichten
  • Pagina 7 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Volgende

Terug naar “Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy