02-04-2010 geen bankwerkdag?
02-04-2010 geen bankwerkdag?
Als ik vandaag een overschrijving wil ingeven voor 02-04-2010 dan krijg ik de melding dat dat geen werkdag is. Foutje in het systeem? Of heb ik geen weet van die extra betaalde feestdag? 

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: 02-04-2010 geen bankwerkdag?
Nee, ze sluiten een dag om de kater van het feestje naar aanleiding van hun renteverhoging te laten passeren.Vaganzza schreef:Als ik vandaag een overschrijving wil ingeven voor 02-04-2010 dan krijg ik de melding dat dat geen werkdag is. Foutje in het systeem? Of heb ik geen weet van die extra betaalde feestdag?

sorry kon 't nie laten
Is goede vrijdag geen feestdag in Nederland?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
2 april is een bankholiday, een vervangende dag voor één van de feestdagen die in het weekend vallen.Vaganzza schreef:Als ik vandaag een overschrijving wil ingeven voor 02-04-2010 dan krijg ik de melding dat dat geen werkdag is. Foutje in het systeem? Of heb ik geen weet van die extra betaalde feestdag?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Het is inderdaad een 'Bankholiday'. Alle banken, de Brusselse beurs, en overige financiële instellingen zijn die dag in principe gesloten. Maandag 05/04 is wèl een officiële feestdag en is dus alles gesloten.Vaganzza schreef:Als ik vandaag een overschrijving wil ingeven voor 02-04-2010 dan krijg ik de melding dat dat geen werkdag is. Foutje in het systeem? Of heb ik geen weet van die extra betaalde feestdag?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Ouch!JurgenG schreef:Nee, ze sluiten een dag om de kater van het feestje naar aanleiding van hun renteverhoging te laten passeren.Vaganzza schreef:Als ik vandaag een overschrijving wil ingeven voor 02-04-2010 dan krijg ik de melding dat dat geen werkdag is. Foutje in het systeem? Of heb ik geen weet van die extra betaalde feestdag?![]()
sorry kon 't nie laten