1 Maand gratis De Tijd in je bus
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: 1 Maand gratis De Tijd in je bus
Duurt wel een tijdje hoor, voor ze de krant niet meer zenden, denk dat ik verleden keer zo een 2 weken nog de krant ontvangen heb 

héhé bij mij ook 299 euro, maar ik had het naar mijn vakantie-adres in spanje laten opsturen en dan zijn er portokosten van 378 euro bij te betalen, te samen 677 euro voor een abonnement. Ik ga denk ik passen 

Al iemand een HERINNERINGSfactuurke van 299 euro ontvangen om de tijd voor een jaar te verleggen ?
Ik hoop dat dat factuurktje verticaal mag geklasseerd worden
Ik vind ondertussen wel dat die gratis maand wel lang duurt.
Ik hoop dat dat factuurktje verticaal mag geklasseerd worden
Ik vind ondertussen wel dat die gratis maand wel lang duurt.
idd, ik heb zo'n herinnering ook gekregen vandaag, en af en toe nog een Tijd in de bus, die hebben dat gewoon zelf verlengd denk ik
jaja, heb ik ook gekregen en eerder ook al een telefoontje! Ik heb gezegd dat ik in de papieren De Tijd niet geïnteresseerd ben,heb geen tijd om dat allemaal te lezen! Ik heb wel interesse voor De Tijd-online aan een gunstig tarief!
Zolang er maar geen deurwaarder komt moeten wij er nog niet van wakkerliggen
+1steelke schreef:idd, ik heb zo'n herinnering ook gekregen vandaag, en af en toe nog een Tijd in de bus, die hebben dat gewoon zelf verlengd denk ik
Misschien heb je de kleine lettertjes niet gelezen, iets in de aard van:paul schreef:Zolang er maar geen deurwaarder komt moeten wij er nog niet van wakkerliggen
indien je het abonnement niet tijdig opzegt, ben je automatisch geabonneerd voor 1 jaar.
Was ooit zo bij Telenet, je kon gratis enkele weken alle digitale kanalen krijgen, maar wie niet zelf belde om op te zeggen, zat vast aan een abonnement. Wie weet is dat hier ook zo ??
Bij Telenet en Belgacom is dat inderdaad ook zo, laat ons hopen niet voor de tijd he. Ik heb die nu al wel verschillende keren een maand gratis gekregen.
Wie weet hoeveel spaargiders ze nu liggen hebben tegen 299,00 euro per stuk. Kassa Kassa
Wie weet hoeveel spaargiders ze nu liggen hebben tegen 299,00 euro per stuk. Kassa Kassa
ik heb alvast een mailke gestuurd naar de tijd om eens te horen wat er van de kwestie is.
ik heb hen net een mailtje gestuurd dat het wat te duur is voor mijne portemonnai, en dat ik er nog eens goed ga over nadenken. Ze mogen mij wel helpen om mij te overtuigen door nog een tijdje de krant gratis door te sturen, maar voorlopig heb ik het niet breed genoeg om die papieren versie te betalen
Swat, in de krant maken ze ons ook van alles wijs, dus...

Geen paniek.
Ik heb ze afgelopen weekend ook een mailke gestuurd met de vraag tot onmiddellijke stopzetting van dit abonnement ('t was een proefabonnement, en ik zag nergens duidelijk vermeld staan dat dit automatisch ging omgezet worden in een volledig jaarabonnement).
Antwoord:
Ik heb ze afgelopen weekend ook een mailke gestuurd met de vraag tot onmiddellijke stopzetting van dit abonnement ('t was een proefabonnement, en ik zag nergens duidelijk vermeld staan dat dit automatisch ging omgezet worden in een volledig jaarabonnement).
Antwoord:
Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben nota genomen van uw vraag tot stopzetting van het abonnement. Binnen enkele dagen zal de levering onderbroken worden.
Had ook een mailtje gestuurd , en kreeg bericht terug : "Zoals U weet verlengen wij nooit stilzwijgend abonnementen , en nemen wij steeds persoonlijk contact op , de verlenging is vrijblijvend en naar eigen keuze , de mogelijkheid bestaat wel dat één van onze collega's van de verkoopdienstcontact opneemt om enige feedbackte kunnen ontvangen van u " .
Ehh , bij deze wil ik niet verlengen , en zo te zien volgens de mail die ik kreeg , moet je eerst betalen eer ze verlengen , ze doen dit niet stilzwijgend .....
Ehh , bij deze wil ik niet verlengen , en zo te zien volgens de mail die ik kreeg , moet je eerst betalen eer ze verlengen , ze doen dit niet stilzwijgend .....

Ben eind vorige week gebeld en heb vandaag ook de herinneringsbrief gekregen. Dit verloopt net zoals alle vorige keren dat ik een maand gratis kreeg (van allerlei kranten trouwens).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
@ Vaganzza en anderen
Dus als ik het goed heb zijn die overschrijving en die herinnering niet zo erg?
Dit is gewoon maar een voorstel?
En je bent niet verplicht om te storten?
Heb eigenlijk ook geen zin om 1 jaar te nemen, omdat de krant me eigenlijk niet ligt.
Met alle respect voor hun inspanning.
graag tips
jempi25
Dus als ik het goed heb zijn die overschrijving en die herinnering niet zo erg?
Dit is gewoon maar een voorstel?
En je bent niet verplicht om te storten?
Heb eigenlijk ook geen zin om 1 jaar te nemen, omdat de krant me eigenlijk niet ligt.
Met alle respect voor hun inspanning.
graag tips
jempi25