10 euro-aktie bij rabobank.be
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
10 euro-aktie bij rabobank.be
Als je een nieuwe spaarrekening opent bij rabobank.be ontvang je tijdelijk 10 euro.
Klik voor meer info.
Klik voor meer info.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: 10 euro-aktie bij rabobank.be
Ik vind zo'n acties altijd jammer voor de huidige klanten...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: 10 euro-aktie bij rabobank.be
ik heb vorig jaar meegedaan aan die actie, heb toen 10 euro gekregen.
Re: 10 euro-aktie bij rabobank.be
Ik vraag mij af er er gaan zijn die eerst hun rabobank.be rekening afsluiten, en dan een tijdje later een nieuwe rekening openen.
Zouden die ook de 10 euro krijgen ?
Zouden die ook de 10 euro krijgen ?
Re: 10 euro-aktie bij rabobank.be
Bij CE geven ze 20 euro ( enkel voor de aanbrenger dan wel)steven$ schreef: met of zonder roerende voorheffing ?![]()
en af en toe bij Keytrade 20 euro voor aanbrenger en nieuwe klant , samen 40 euro dus.
Een hollandse bank, mag gierig zijn.
Re: 10 euro-aktie bij rabobank.be
Ja en een vraag die ik me al dikwijls gesteld heb? Hoe sluit je een rekening al bij Rabo?paul schreef: Ik vraag mij af er er gaan zijn die eerst hun rabobank.be rekening afsluiten, en dan een tijdje later een nieuwe rekening openen.
Zouden die ook de 10 euro krijgen ?
Re: 10 euro-aktie bij rabobank.be
Is wel ergens te vinden op hun website.
- centenkliever
- Hero Member

- Berichten: 803
- Lid geworden op: 29 feb 2008
- Contacteer:
Re: 10 euro-aktie bij rabobank.be
vraag werd reeds gesteld bij vraag het aan..... ziehier het antwoord van Rabobank:dcm78 schreef:Ja en een vraag die ik me al dikwijls gesteld heb? Hoe sluit je een rekening al bij Rabo?paul schreef: Ik vraag mij af er er gaan zijn die eerst hun rabobank.be rekening afsluiten, en dan een tijdje later een nieuwe rekening openen.
Zouden die ook de 10 euro krijgen ?
Beste €uros,
In deze rubriek kan je vragen rechtstreeks stellen aan rabobank.be en proberen wij een antwoord te voorzien. Als je dus graag van andere forumbezoekers hoort wat hun ervaringen zijn met het afsluiten van een rekening, dan kan je je vraag best opnieuw stellen onder een andere rubriek.
Om je al op de hoogte te brengen van hoe het afsluiten van een rekening bij rabobank.be juist werkt, vind je hieronder de te ondernemen stappen:
-Schrijf het volledige saldo van je rekeningen over naar een rekening bij een andere bank zodat het totaalsaldo van je rekeningen 0 EUR is
-Stuur ons een brief waarin je vraagt om de rekeningen af te sluiten. Vermeld in je brief om welke rabobank.be rekeningen het gaat en naar welke rekening bij een andere bank wij de intresten mogen overschrijven. De brief dient ondertekend te worden door àlle rekeninghouders (in geval het een rekening op meerdere namen betreft)
-De brief mag gericht worden aan de rabobank.be Klantendienst, Uitbreidingstraat 86 bus 3, 2600 Berchem
-Bij ontvangst van uw brief berekenen wij de intresten en schrijven deze over naar de door u opgegeven rekening
-Uw rekeningen blijven nog enkele weken online toegankelijk voor het opvragen van rekeninguittreksels
Het afsluiten van uw rekeningen is gratis. Wel horen we graag van u om welke reden u de rekeningen wenst af te sluiten. Op die manier kunnen wij rekening houden met uw mening om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren.



