100 000 euro
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: 100 000 euro
volgens mij klopt de uitleg van filip3
wat ik meen te herinneren uit vorige posts toch...:s
wat ik meen te herinneren uit vorige posts toch...:s
Idd de uitleg van Filip3 klopt helemaal.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
maar de garantieregeling in nederland was toch opgetrokken tot 100000 euro ??Vaganzza schreef: Idd de uitleg van Filip3 klopt helemaal.
Waiting for the financial meltdown...
Inderdaad, maar ik heb er nu wel geen idee van of dit tijdelijk is of dit definitieve garantieregeling is.Roeland schreef:maar de garantieregeling in nederland was toch opgetrokken tot 100000 euro ??Vaganzza schreef: Idd de uitleg van Filip3 klopt helemaal.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
De garantieregeling telt voorlopig voor 1 jaar.
miljaarde, maar goed dat ik lees ....
wou het eenvoudig houden door te splitsen bij CE, maar na 'n klein rekensommentje zou dat niet veilig zijn...
soit, dan doe ik nog twee rekeningen open bij 'n andere bank en zorg ervoor dat er nergens meer dan 19.000 euro opstaat...
ik dacht bij BMPB, dat was trouwens nog een van mijn fav.
wou het eenvoudig houden door te splitsen bij CE, maar na 'n klein rekensommentje zou dat niet veilig zijn...
soit, dan doe ik nog twee rekeningen open bij 'n andere bank en zorg ervoor dat er nergens meer dan 19.000 euro opstaat...
BMPB heeft ook als voordeel dat het onder het Belgisch garantiestelsel valt, een niet te onderschatten voordeel zoals nu nog met KE heeft gebleken! Daarnaast doen de Italiaanse banken ( volgens een artikel in De Tijd) het vergeleken met de andere Europese beurzen tot nu beter omdat ze minder zouden blootgesteld zijn aan risicovolle transacites en heeft BMP als oudste Italiaanse bank een extra troef, maar het blijft nog afwachten want de storm is nog ver van geluwd.w00ha schreef: miljaarde, maar goed dat ik lees ....