100% terugbetaald?
Re: 100% terugbetaald?
Op die website van Treetje raak je ook dit weekend niet op zonder paswoord.
Vraag mij af waarom dit eigenlijk beveiligd moet zijn.
Gaat het hier om vertrouwelijke informatie of zo ?
Al bij al toch een beetje belachelijk, hier heb je er nog een waar je zo op raakt;
http://www.terugbetaald.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gaat het hier om vertrouwelijke informatie of zo ?
Al bij al toch een beetje belachelijk, hier heb je er nog een waar je zo op raakt;
Ja, ik heb de gratis koffiepads gevonden, en een handzeep en een afwasmiddel en instant soep en twee soorten tandpasta en snoep en koekjessonjaavondzon schreef:Hey Patrick, ben vandaag via verschillende winkels geweest maar geen afwas middels gevonden of koffietabs . Waar winkel jij?
nogmaals, tik in Google 100 % terugbetaald en je vindt diverse websites die uitleggen waar, wat, en onder welke voorwaarden 100 % terugbetaald is.
Om overbelasting te vermijden vraagt men de websites niet op dit forum te vermelden, waar ik me aan hou !
Voor de lachers, en gefortuneerden
Verleden jaar voor 988 € gratis 100 % terugbetaalde producten gevonden, ik heb er een mooie reis mee gedaan, voor dit jaar, amper 8 maanden ver, zit ik al aan bijna 600 €, en het najaar is traditioneel het beste voor de gratis producten !
Verleden jaar voor 988 € gratis 100 % terugbetaalde producten gevonden, ik heb er een mooie reis mee gedaan, voor dit jaar, amper 8 maanden ver, zit ik al aan bijna 600 €, en het najaar is traditioneel het beste voor de gratis producten !
- sonjaavondzon
- Newbie

- Contacteer:
Patrick, jij bent een echte speurneus heb jij dan ook websites waar je klachten voor niet tevreden kunt zoeken om zo ook nog die bons terug te krijgen. Want je moet daar voor sommige 30 woorden voor gebruiken. En op dit gebied ben ik nog een hele grote leek.
-
AndrewBourgeois
- Full Member

- Contacteer:
Twee vraagjes:
1) Mag je meerdere terugbetaalde producten op één kasticket hebben?
2) Mag je meerdere kastickets opsturen in 1 envelop (bvb een paar van de Colruyt en een paar van den Delhaize)?
'k ga mij daar misschien ook eens mee bezighouden.
2) Mag je meerdere kastickets opsturen in 1 envelop (bvb een paar van de Colruyt en een paar van den Delhaize)?
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
@sonjaavondzon:
Dat je bonnen en acties zoekt voor 100% terugbetaald: OK, geen probleem mee.
Dat je mails zit te versturen naar fabrikanten om te zeggen (LIEGEN) dat je niet tevreden was in de hoop op bonnen: héél zwak en ronduit marginaal.
@Patrick:
Ok, proficiat met je 900 euro aan gratis producten, maar als ik lees hoeveel uren je daar insteekt en opvolgwerk...
Dan ben je beter met af en toe wat overuren te doen op je werk: je zal er meer aan hebben en je krijgt er nog eens vakantiegeld bovenop.
Imo is dat teveel werk in overhouding tot de opbrengst. Hoeveel is je rendement eigenlijk? 100 uur werk voor 900 euro (zoeken, naar de winkels rijden met uwe velo, op de post doen, opvolgen)? Not impressed. Rekenen we 180 uur (iedere dag een halfuurtje) heb je 5 euro/uur, ik hou dan nog geen rekening met 2 lekke banden :-)
Ok, voor een gepensionneerde is het een bezigheid. Maar anders? Het is een bezigheid, maar meer ook niet.
Dat je bonnen en acties zoekt voor 100% terugbetaald: OK, geen probleem mee.
Dat je mails zit te versturen naar fabrikanten om te zeggen (LIEGEN) dat je niet tevreden was in de hoop op bonnen: héél zwak en ronduit marginaal.
@Patrick:
Ok, proficiat met je 900 euro aan gratis producten, maar als ik lees hoeveel uren je daar insteekt en opvolgwerk...
Dan ben je beter met af en toe wat overuren te doen op je werk: je zal er meer aan hebben en je krijgt er nog eens vakantiegeld bovenop.
Imo is dat teveel werk in overhouding tot de opbrengst. Hoeveel is je rendement eigenlijk? 100 uur werk voor 900 euro (zoeken, naar de winkels rijden met uwe velo, op de post doen, opvolgen)? Not impressed. Rekenen we 180 uur (iedere dag een halfuurtje) heb je 5 euro/uur, ik hou dan nog geen rekening met 2 lekke banden :-)
Ok, voor een gepensionneerde is het een bezigheid. Maar anders? Het is een bezigheid, maar meer ook niet.
-
jackderipper
- Jr. Member

sonjaavondzon schreef:Patrick, jij bent een echte speurneus heb jij dan ook websites waar je klachten voor niet tevreden kunt zoeken om zo ook nog die bons terug te krijgen. Want je moet daar voor sommige 30 woorden voor gebruiken. En op dit gebied ben ik nog een hele grote leek.
Een vrouw die moeite heeft om 30 woorden te gebruiken dat is raar, misschien een ................ kantje
Avondzon dat doet mij denken aan Markske uit FC- de kampioenen die heavy metal muziek ging spelen in rvt De Avondrust
Misschien dat ze hier op spaargids de plaatsen konden vermelden waar je op een bepaalde dag die gratis produkten kan verkrijgen.
-
jackderipper
- Jr. Member

helles schreef:patrick, als jij ooit op het kerkhof komt te liggen, ga je wel de rijkste van 't hele gezelschap daar zijn denk ik.
Op wikipeda staat dat in ieder menselijk lichaam 0,2 mg goud zit ( bij een gewicht van 70 kg ).
Het is maar een hint he
Een vriend van mij , heeft 3500 mannen/vrouwen onder zich.............................. hij is toezichter op een kerkhof
-
anonymous6
Let wel, "gratis" is niet altijd gratis.
B.v.: Vitelma: Werd terugbetaald, maar zo'n vlootje kost ocharme 1,14 €. Niet bij alle acties wordt de postzegel terugbetaald - ik heb de indruk (intussen een 15-tal acties meegedaan) dat de méérderheid niét terugbetaald wordt). Dus dan ben je, wat , 62 cent of zoiets kwijt aan postzegel, voor een vlootje van 1,14 €. Dat is niet gratis, dat is hooguit aan halve prijs.
Ik doe alleen nog mee aan de 'serieuze' acties van grote producten. Zoals bv recent Sun vaatwastabletten, dat ging over €12 per pak, dat is al eens de moeite.
B.v.: Vitelma: Werd terugbetaald, maar zo'n vlootje kost ocharme 1,14 €. Niet bij alle acties wordt de postzegel terugbetaald - ik heb de indruk (intussen een 15-tal acties meegedaan) dat de méérderheid niét terugbetaald wordt). Dus dan ben je, wat , 62 cent of zoiets kwijt aan postzegel, voor een vlootje van 1,14 €. Dat is niet gratis, dat is hooguit aan halve prijs.
Ik doe alleen nog mee aan de 'serieuze' acties van grote producten. Zoals bv recent Sun vaatwastabletten, dat ging over €12 per pak, dat is al eens de moeite.
@djtw : idem bij mij. De aktie moet inderdaad de moeite zijn, vb scheermesjes, schoonheidsproducten ofzo. Ook opletten dat je voor ieder artikel apart een kassaticket vraagt. In het begin ook vol enthousiasme beginnen zoeken maar er kruipt inderdaad meer tijd dan je denkt (stickertjes invullen, postzegels kopen, opvolgen of het wel teruggestort wordt...).
Wat ik tegenwoordig wel doe is bons verzamelen en daarmee naar de 'dubbele bons' gaan in (s)match.
Wat ik tegenwoordig wel doe is bons verzamelen en daarmee naar de 'dubbele bons' gaan in (s)match.
AndrewBourgeois schreef:Twee vraagjes:
1 Neen per terugbetaald product moet je een apart kassaticket hebben, kopij van kassaticket wordt geweigerd
2 Neen, per actie moet je een ander postbus nummer gebruiken.
Er is één terugbetaling per product, per adres, per rekeningnummer. Woont je moeder,dochter,zoon, zus, op een ander adres, kun je ook voor hen een terugbetaling vragen, een voorbeeld,
Er zijn terugbetaalbare vaatwastabletten te verkrijgen, maar je hebt geen vaatwas, maar je zus wel, je kan de vaatwastabletten aanvragen, en je zus een plezier doen !
Een voorbeeld, enkele weken geleden kon je bij Kruidvat een dagcreme van Olaz uitproberen, waarde 20 €, maar dat is wel 800 BEF,
de moeite toch !
Inderdaad maar ik heb Patrick al een tijdje door: hij heeft eindeloos veel tijd, heeft over alles een mening en vind van zichzelf dat hij heel goed bezig is. Vroeger was alles beter, de jeugd deugt niet meer en zijn levensfilosofie is de beste die ooit bestaan heeft... Op het internet kan iedereen zijn wie hij wil, dat is voor zo'n mensen wel een voordeel.Frisse Freddy schreef:
@Patrick:
@ wook
De bedoeling van een forum als dit is, dat gebruikers er van, elkaar helpen, en elkaar tips geven !
Voor mij persoonlijk betekend dit niet dat ik het altijd eens ben, met wat forum leden aanbrengen, maar, ik heb via de verschillende forums van Spaargids al veel interessante tips ontdekt, die mij veel geholpen hebben, waarvoor ik de forum leden dankbaar ben.
Dankzij de mogelijkheid om via Spaargids PB (persoonlijke berichten) te versturen heb ik al zeer interessante tips gekregen, en interessante mensen leren kennen, die ik anders nooit had leren kennen.
Dit wou ik even kwijt !
De bedoeling van een forum als dit is, dat gebruikers er van, elkaar helpen, en elkaar tips geven !
Voor mij persoonlijk betekend dit niet dat ik het altijd eens ben, met wat forum leden aanbrengen, maar, ik heb via de verschillende forums van Spaargids al veel interessante tips ontdekt, die mij veel geholpen hebben, waarvoor ik de forum leden dankbaar ben.
Dankzij de mogelijkheid om via Spaargids PB (persoonlijke berichten) te versturen heb ik al zeer interessante tips gekregen, en interessante mensen leren kennen, die ik anders nooit had leren kennen.
Dit wou ik even kwijt !
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Het is dan ook de vraag of het dan 800€ winst is. Postzegels plakken, in het beste geval met de fiets achter alle producten zodat je geen brandstofkosten hebt (hopelijk niet in 'n bui terechtkomen of je doet nog het fleuris op met dokters-en medicijnkosten bovenop), 200 enveloppen per jaar, telkens op de post doen, zaken die niet uitbetaald worden (en toch 'n postzegel op gekleefd was!), producten moeten gebruiken die je niet echt nodig hebt of lust. (Tandpasta's met slechte smaak), bijhouden van de uitbetalingen. Zegels/enveloppen gebruiken voor zaken die je dan weggeeft aan tante Truus of nonkel Dré.
Dan kan je beter inderdaad elke dag 'n uurtje werken, véél beter voor de economie.
Ooit zo iemand gekend die zich had ingeschreven in zo'n consumentenprogramma om zaken gratis te testen op voorwaarde van een evaluatie.
De helft van de zaken zou hij nooit voor zichzelf gekocht hebben, de helft zaken moeten vreten tegen z'n zin om toch een evaluatie van het product te kunnen maken. Veel tijd in de keuken presteren, slecht eten, quasi altijd soortgelijke troep maar dan met 'n ander kleurtje of een ander smaakje en dat alles om het gezinsbudget laag te houden. Voor de tijd dat we hier maar te lopen hebben, jezelf zoooo kwellen.
Dan neem je toch beter 'n touw denk ik dan.
Ooit zo iemand gekend die zich had ingeschreven in zo'n consumentenprogramma om zaken gratis te testen op voorwaarde van een evaluatie.
De helft van de zaken zou hij nooit voor zichzelf gekocht hebben, de helft zaken moeten vreten tegen z'n zin om toch een evaluatie van het product te kunnen maken. Veel tijd in de keuken presteren, slecht eten, quasi altijd soortgelijke troep maar dan met 'n ander kleurtje of een ander smaakje en dat alles om het gezinsbudget laag te houden. Voor de tijd dat we hier maar te lopen hebben, jezelf zoooo kwellen.
Dan neem je toch beter 'n touw denk ik dan.
eigen website promoten?Bratzz schreef:Op die website van Treetje raak je ook dit weekend niet op zonder paswoord.
Gaat het hier om vertrouwelijke informatie of zo ?![]()
moet kunnen!
ik heb er niets op tegen
maar kijk eens wie vrijwel bijna altijd eerst is met de promo's
http://www.bloggen.be/treetje" onclick="window.open(this.href);return false; voorlopig wél toegankelijk
wegens problemen met het gratis domeinnaam