100% terugbetaald?
Re: 100% terugbetaald?
Dat zal enkel mogen als je zijn auto wast of zijn huis uitveegt.
En terwijl je in de bibliotheek zit, hoef je je eigen huis niet te verwarmen. Tsing tsing kassa kassa.optibear schreef:Patje zal naar de bibliotheek gaan, gratis te consulteren daar. En misschien leert hij ze daar nog ook uit het hoofd. Ideale remedie tegen dementie en andere ouderdomskwalen.
-
jackderipper
- Jr. Member

Wook schreef:Dat zal enkel mogen als je zijn auto wast of zijn huis uitveegt.
Een fiets is vééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél goedkoper, dus het zal wel fiets wassen zijn.
100% terugbetaald is niet aan mij besteed ! Niet omdat ik een miljonair ben maar ik vind dat gedoe allemaal veel te vermoeiend !
christofgh schreef:Patrick, mag ik dan die libelle eens bij jouw komen lezen?
in de bibliotheek gratis je zou hem met plezier mogen komen lezen, maar hij is al de deur uit bij mijn dochter, dan verhuist hij weer naar mijn andere dochter, dan naar mijn zoon, dan naar mijn moeder, vervolgens naar mijn schoonmoeder, om te eindigen in het rusthuis, waar er veel lezeressen zijn
je ziet, een hele weg
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Met z'n allen naar het rusthuis! 
-
christofgh
- Sr. Member

- Contacteer:
Ok, welk rustoord? Wanneer zal hij daar liggen?
christofgh schreef:Ok, welk rustoord? Wanneer zal hij daar liggen?
binnen een week of drie, schat ik, rustoord in gent, ga niet zeggen waar, of jullie gaan hem daar allemaal gratis lezen, op mijn kosten dan nog
evita schreef:100% terugbetaald is niet aan mij besteed ! Niet omdat ik een miljonair ben maar ik vind dat gedoe allemaal veel te vermoeiend !
verleden week naar de carrefour geweest, gratis dixan ter waarde van 9.95 euro, voor heel mijn familie meegebracht, ik heb toch tijd zeggen ze, ik ben ook veel te goed, ik verdien een medaille, voor moed en zelfopoffering.
- sonjaavondzon
- Newbie

- Contacteer:
@evita: dacht dat ook vroeger dat het vermoeiend was en veel papierwerk maar ben daar anders gaan naar kijken. ben in augustus er mee begonnen om dat ik wou besparen in het huishoudbudget. En vandaag is er een deel terug op mijn rekening gestort +/- 30 euro in totaal. Je moet het voor financieren ja maar uit eindelijk is dit een possitief iets op mijn huishoudbudget. En ben al content met de kleintjes die ik terug kan krijgen. Samen met steeds te kijken wat ik echt nodig heb en te kopen aan de laatste prijs (witte producten) hoop ik te kunnen besparen op de wekelijkse uitgaven.
Ook ben ik begonnen met het sparen van kortingsbonnen zodat ik hopelijk bij de dubbele bonnen van Match enkele goedkope zaakjes te kunnen.
Ik steek er wel wat tijd in maar uiteindelijk zal het wel lonen. zeker nu ze voorspellen dat de prijzen van de voeding gaan stijgen.
Ook ben ik begonnen met het sparen van kortingsbonnen zodat ik hopelijk bij de dubbele bonnen van Match enkele goedkope zaakjes te kunnen.
Ik steek er wel wat tijd in maar uiteindelijk zal het wel lonen. zeker nu ze voorspellen dat de prijzen van de voeding gaan stijgen.
sonjaavondzon
je hebt 100 % gelijk, velen zijn te lui om een inspanning te doen, maar klagen dan dat het leven duur is, ik heb weer twee schitterende weken achter de rug, met 100 % terugbetaalde producten, bij kruidvat gaven ze zelfs 3 verschillende gratis producten tegelijk.
heb verder gratis, wasverzachter, vloeibaar wasmiddel, handzeep, smeerkaas, 5 soorten koekjes, kaas, vegetarische schnitsels, 3 verschillende stoommaaltijden, verder nog voor 14 € kortingsbonnen versiert, samen rond de 70 €.
en allemaal met mijn fiets, ik ben 62 jaar, en breng voor heel de familie mee, als dank heb ik van mijn kinderen een kratje Westvleteren gekregen, zal me smaken, met brokjes oud Brugge kaas erbij.
je hebt 100 % gelijk, velen zijn te lui om een inspanning te doen, maar klagen dan dat het leven duur is, ik heb weer twee schitterende weken achter de rug, met 100 % terugbetaalde producten, bij kruidvat gaven ze zelfs 3 verschillende gratis producten tegelijk.
heb verder gratis, wasverzachter, vloeibaar wasmiddel, handzeep, smeerkaas, 5 soorten koekjes, kaas, vegetarische schnitsels, 3 verschillende stoommaaltijden, verder nog voor 14 € kortingsbonnen versiert, samen rond de 70 €.
en allemaal met mijn fiets, ik ben 62 jaar, en breng voor heel de familie mee, als dank heb ik van mijn kinderen een kratje Westvleteren gekregen, zal me smaken, met brokjes oud Brugge kaas erbij.
- sonjaavondzon
- Newbie

- Contacteer:
Patrick
in welke carrefour heb je die stoommaaltijden gevonden? Ik vind ze niet. Hoe versier je de kortingsbonnen?
in welke carrefour heb je die stoommaaltijden gevonden? Ik vind ze niet. Hoe versier je de kortingsbonnen?
eerlijk gezegd, ik heb wat beters te doen dan mijn kostbare tijd te verdoen om enkele euro te besparen, tijd is nu éénmaal een kostbaar gegeven en die krijg je maar één keer, en ik ben dus ook 62 jaar .....
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Hago schreef:eerlijk gezegd, ik heb wat beters te doen dan mijn kostbare tijd te verdoen om enkele euro te besparen, tijd is nu éénmaal een kostbaar gegeven en die krijg je maar één keer, en ik ben dus ook 62 jaar .....
Ken je het gezegde,
Wie het kleine..................
En tijd, ach, ik doe het voor de sport, ik ben gelukkig als ik enkele € kan besparen, tussen haakjes, ik zit al over de 1.000 € voor dit jaar, maar, als morgen de crisis volop toeslaat zoals in vele zuid europese landen, looninleveringen tot 40 %, zullen er ook hier velen anders beginnen piepen.
Maar, vooruitkijken en anticiperen is aan weinig mensen gegeven,
en diegene die dan niet geanticipeerd heeft zal de grootste klager worden als er moeilijke tijden aanbreken!
Ik hou me ook al een 2-tal jaren bezig met 100% terugbetaald (ben 28jaar), is echt een sport/hobby.
1x per week al de winkels af (kruidvat - GB - Delhaize - Colruyt) en de buit is weer binnen.
Vorig jaar ben ik geëindigd op ongeveer 1800euro, dit jaar zit ik al over de 2500euro!
Ik moet de komende 12jaar geen waspoeder meer kopen, geen douchegel, geen tandpasta, geen shampoo, geen scheermesjes, geen afwastabletten, niets... !
Maar ja, ik steek daar inderdaad wel wat tijd in, maar van het geld dat ik uitspaar ga ik eens goed op vakantie of stook ik het huis een graadje of 2 warmer, en daar heb ik ook veel plezier van!
Maar goed, de toekomst zal wel uitwijzen of ik zot ben om met zo een dingen bezig te zijn OF dat er velen jaloers gaan zijn als mijn huisje afbetaald is, ik jaarlijks op vakantie ga en niets te kort heb...
Wie het kleine niet eert is het grote niet weert!
Ik hou me ook al een 2-tal jaren bezig met 100% terugbetaald (ben 28jaar), is echt een sport/hobby.
1x per week al de winkels af (kruidvat - GB - Delhaize - Colruyt) en de buit is weer binnen.
Vorig jaar ben ik geëindigd op ongeveer 1800euro, dit jaar zit ik al over de 2500euro!
Ik moet de komende 12jaar geen waspoeder meer kopen, geen douchegel, geen tandpasta, geen shampoo, geen scheermesjes, geen afwastabletten, niets... !
Maar ja, ik steek daar inderdaad wel wat tijd in, maar van het geld dat ik uitspaar ga ik eens goed op vakantie of stook ik het huis een graadje of 2 warmer, en daar heb ik ook veel plezier van!
Maar goed, de toekomst zal wel uitwijzen of ik zot ben om met zo een dingen bezig te zijn OF dat er velen jaloers gaan zijn als mijn huisje afbetaald is, ik jaarlijks op vakantie ga en niets te kort heb...
Wie het kleine niet eert is het grote niet weert!