100% terugbetaald?
Re: 100% terugbetaald?
sonjaavondzon schreef:Morgen een dagje thuis met de kids en in de voormiddag gaan we hopelijk gratis winkelen. Lijstje al opgemaakt waar we voor gaan. Morgenvroeg nog even de linken nakijken voor dat we vertrekken en dan hopen dat we alles van de eerste keer vinden.
niet vergeten, vanaf morgen bij Carrefour, Iglo groentepannetje 2.49 €
- sonjaavondzon
- Newbie

- Contacteer:
@Patrick: staat op mijn lijstje alleen nog eens goed zien of het 1 soort is dat je enkel mag nemen of dat het er meerdere soorten zijn die je mag nemen en terugbetaald krijgt.
ik heb mijn bankrekeninguittreksels eens bekeken, vorige maand weer 62 € op mijn bankrekening gekregen van 100 % terugbetaalde producten.
Ik zal een winkel moeten beginnen, van shampoo en tandpasta, heb deze week weer twee soorten wasverzachter op de kop getikt + een vloeibaar wasmiddel, jammer genoeg heb ik geen smartphone, anders kon ik weer gratis WC papier krijgen, en mijn kinderen hebben dat ook niet, weer een kans op 6 € verkeken !
Ik zal een winkel moeten beginnen, van shampoo en tandpasta, heb deze week weer twee soorten wasverzachter op de kop getikt + een vloeibaar wasmiddel, jammer genoeg heb ik geen smartphone, anders kon ik weer gratis WC papier krijgen, en mijn kinderen hebben dat ook niet, weer een kans op 6 € verkeken !
- sonjaavondzon
- Newbie

- Contacteer:
patrick1 schreef:ik heb mijn bankrekeninguittreksels eens bekeken, vorige maand weer 62 € op mijn bankrekening gekregen van 100 % terugbetaalde producten.
waar heb je dat vloeibaar wasmiddel en verzachter gevonden? In het Antwerpse?
gevonden bij bioshop,merk ecover, adressen zie hun webpaginasonjaavondzon schreef:patrick1 schreef:ik heb mijn bankrekeninguittreksels eens bekeken, vorige maand weer 62 € op mijn bankrekening gekregen van 100 % terugbetaalde producten.
waar heb je dat vloeibaar wasmiddel en verzachter gevonden? In het Antwerpse?
allesreiniger ecover vindt je bij hubo, formulier voor terugbetaling vragen aan de kaasa, pattex vindt je er ook
Laatst gewijzigd door patrick1 op 5 oktober 2012, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Dikwijls zijn er acties bij Carrefour, maar meestal staat er dat het aangekocht moet worden bij een Hyper of Planet.
Hier in de buurt is enkel een Market, hierdoor al enkele acties laten voorbijgaan uit schrik om geen terugbetaling te krijgen. Terecht of niet?
Hier in de buurt is enkel een Market, hierdoor al enkele acties laten voorbijgaan uit schrik om geen terugbetaling te krijgen. Terecht of niet?
-
AndrewBourgeois
- Full Member

- Contacteer:
@patrick1: Omzet =/= winst.
Steeds geef jij ons een getal die ze jou op je rekening storten, maar trek je daar denk ik je kosten niet van af. Hoeveel kosten heb je gehad om die 62 EUR omzet te realiseren (postzegels, papier, inkt, werkuren, benzine, ...))? Stel dat je 20 EUR kosten hebt... dan heb je gemiddeld 30% van de prijs van een product betaald, en niet 0%.
Steeds geef jij ons een getal die ze jou op je rekening storten, maar trek je daar denk ik je kosten niet van af. Hoeveel kosten heb je gehad om die 62 EUR omzet te realiseren (postzegels, papier, inkt, werkuren, benzine, ...))? Stel dat je 20 EUR kosten hebt... dan heb je gemiddeld 30% van de prijs van een product betaald, en niet 0%.
andrew bourgeois
Ik heb geen kosten, ik rij met de fiets, in een exell programma reken ik de "eventuele" kosten van de postzegel er af. behalve mijn tijd, heb ik geen kosten,
Ik heb geen kosten, ik rij met de fiets, in een exell programma reken ik de "eventuele" kosten van de postzegel er af. behalve mijn tijd, heb ik geen kosten,
klopt maar dat stoort mij niet, woon vlak bij een Carrefour Market en de folder van de Hyper gaat hier linea recta de papiermand in. Ik let wel op acties maar niet dwangmatig, zal ook nooit producten kopen die ik normaal niet koop tenzij het gelijkaardige producten zijn die door de actie goedkoper zijn geworden. En ja, mijn tijd is ook kostbaar, buiten mijn familie zowat het kostbaarste.M4TTHI4S schreef:Dikwijls zijn er acties bij Carrefour, maar meestal staat er dat het aangekocht moet worden bij een Hyper of Planet.
En vandaag nog wat wijn opgeslagen voor de eindejaarsfeesten, 2 + 1 gratis maar eerst een flesje gekocht om te proeven natuurlijk.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
-
AndrewBourgeois
- Full Member

- Contacteer:
Doordat je zei dat er weer 62EUR op je rekening stond dacht ik dus dat je enkel de inkomsten hier postte.patrick1 schreef:Ik heb geen kosten, ik rij met de fiets, in een exell programma reken ik de "eventuele" kosten van de postzegel er af. behalve mijn tijd, heb ik geen kosten,
Je kan wel niet zeggen dat je geen kosten hebt als er toch postzegels betaald moeten worden.
Aangezien er producten tussen zitten die je anders niet gekocht zou hebben (koekjes enzo??) vind ik het toch belangrijk om te weten hoeveel geld je erin hebt moeten stoppen om die omzet te realiseren.
Bij de meeste van die 100% terugbetaald-acties wordt trouwens ook €0,75 extra betaald voor de verzendkosten. Anders zou het inderdaad niet echt de moeite lonen voor producten van +/- 2 à 3 eur. Staat meestal duidelijk op de stickers bij die acties vermeld.AndrewBourgeois schreef:Doordat je zei dat er weer 62EUR op je rekening stond dacht ik dus dat je enkel de inkomsten hier postte.patrick1 schreef:Ik heb geen kosten, ik rij met de fiets, in een exell programma reken ik de "eventuele" kosten van de postzegel er af. behalve mijn tijd, heb ik geen kosten,
Je kan wel niet zeggen dat je geen kosten hebt als er toch postzegels betaald moeten worden.
Aangezien er producten tussen zitten die je anders niet gekocht zou hebben (koekjes enzo??) vind ik het toch belangrijk om te weten hoeveel geld je erin hebt moeten stoppen om die omzet te realiseren.
ik ben deze middag naar de Carrefour geweest, heb weer een goede dag gehad, geen kosten, ik ga met de fiets.
100 % terugbetaald,
Soupline wasverzachter
iglo diepvriesgroenten
Tao drankje, was lekker
3 soorten bier gratis geproeft, en op 6 plaatsen hapjes geproeft ,
100 % terugbetaald,
Soupline wasverzachter
iglo diepvriesgroenten
Tao drankje, was lekker
3 soorten bier gratis geproeft, en op 6 plaatsen hapjes geproeft ,
Ben jij dan niet een beetje dronken van al dat bierproeven?
postzegels worden zelden terugbetaald
Klopt, maar, ik heb mijn voorraadje postzegels, ze blijven toch eeuwig goed, gekocht voor de laatste opslag bij De Post, ik bestel ze via internet bij De Post, 500 stuks, zo kreeg ik nog een 'klein' geschenk
Ik kijk steeds vooruit, ik koop voor de opslag mijn voorraad
Ik kijk steeds vooruit, ik koop voor de opslag mijn voorraad