100% terugbetaald?
Re: 100% terugbetaald?
die ecover die je aan kassa moet vragen bij de hubo: geldt dat enkel als de ecover in de winkel een kartonnetje rond hals heeft? Want hier in Oudenaarde vind je helemaal niets van aanwijzing dat ecover ook maar op een of andere manier terugbetaald zou kunnen worden.
In de bioshop vond ik wel een actie 100% terugbetaald van ecover. Gekocht, thuisgekomen... zie ik staan: actie geldig tot eind 2009 :-s
(ik koop sowieso ecover, dus geen weggegooid geld, maar toch ontgoocheling)
In de bioshop vond ik wel een actie 100% terugbetaald van ecover. Gekocht, thuisgekomen... zie ik staan: actie geldig tot eind 2009 :-s
(ik koop sowieso ecover, dus geen weggegooid geld, maar toch ontgoocheling)
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Altijd data controleren! zo heb ik mij ook laten vangen voor de Dove actie bij Delhaize. Terwijl er al een nieuwe actie was, had ik nog één mee van de vorige actie 3maand geleden.
Wat die ecover betreft: Het stond zelfs in de folder van de Hubo die ik aan huis kreeg. BIj het binnenkomen stond er een groot rek aan de kassa, met nog eens de vermelding 100% terugbetaald. De bon die je moet invullen hing aan het rek (het was zo'n boekje: je moest er gewoon een bladje afscheuren en meenemen).
Ondertussen zit het al in de post.
Wat die ecover betreft: Het stond zelfs in de folder van de Hubo die ik aan huis kreeg. BIj het binnenkomen stond er een groot rek aan de kassa, met nog eens de vermelding 100% terugbetaald. De bon die je moet invullen hing aan het rek (het was zo'n boekje: je moest er gewoon een bladje afscheuren en meenemen).
Ondertussen zit het al in de post.
ik heb maar enkel een simpele desktop ter beschikking, en geen smartphone of wat dan ook ( alleen een héél basic gsm!) en vraag me af of ik " myshopi" dan wel kan gebruiken ?? en zo ja, hoe , het lijkt me wel bijzonder ingewikkeld, behalve dan het eventuele voordeel dat je ook al op de postzegel kan besparen ...
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Kijk naar Myshopi.be
Je hebt geen smartphone nodig. Je kan ook een digitale foto van het kasticket meesturen. Dus enkel een digitaal fototoestel vereist...
Je hebt geen smartphone nodig. Je kan ook een digitale foto van het kasticket meesturen. Dus enkel een digitaal fototoestel vereist...
moet ik dus ook nog een digitaal fototoestel hebben ?? kan ik niet gewoon inscannen voor myshopi ?
Als ik dat zo lees, zal je wel kunnen inscannen (scan gewoon als .jpg).
Cool, moet ik ook eens doen, want heb ook geen smartphone (werk geeft dat niet, en ik koop zelf geen gsm's).
Alleen hun site is niet professioneel, met een zware DT-fout erin.
:
Lijkt wel gemaakt door Patrick. 
Cool, moet ik ook eens doen, want heb ook geen smartphone (werk geeft dat niet, en ik koop zelf geen gsm's).
Alleen hun site is niet professioneel, met een zware DT-fout erin.
:
Code: Selecteer alles
myShopi betaald op uw bankrekening binnen de 7 dagen terug !

-
- Sr. Member
- Contacteer:
Gewoon een foto nemen met de camera van je nagelnieuwe smartphone ... Kasticket moet wel goed leesbaar zijn ... Reeds een 4-tal dingen doorgestuurd en alles heel vlot verlopen
-
- Sr. Member
- Contacteer:
die dt fout is heel goed te verklaren, firma zit ergens in het Franstalige landsgedeelte en zelfs een heel pak Nederlandstaligen maakt heel sporadisch dt fouten 

zonet mijn eerste rekeningetje gewoon ingescand en via PC doorgestuurd naar Myshopi ...ik ben benieuwd !!
Kan iemand me vertellen of je betaalt voor de sms die je krijgt met die code ? en ...of je eventueel een tweede keer kan terugbetaling krijgen indien er een 100 % gratis zou zijn voor hetzelfde produkt via Highco ? ( ja, gierig is nu eenmaal plezierig !)
Kan iemand me vertellen of je betaalt voor de sms die je krijgt met die code ? en ...of je eventueel een tweede keer kan terugbetaling krijgen indien er een 100 % gratis zou zijn voor hetzelfde produkt via Highco ? ( ja, gierig is nu eenmaal plezierig !)
Voor de Vlaming die graag frieten eet, heb ik een gouden tip, kijk op
http://www.lutosa.be" onclick="window.open(this.href);return false;
op vele plaatsen deelt men gratis frieten uit, een zak van 500 gram lekkere gratis frieten.
http://www.lutosa.be" onclick="window.open(this.href);return false;
op vele plaatsen deelt men gratis frieten uit, een zak van 500 gram lekkere gratis frieten.

om terugbetalingen te bekomen, gratis producten, via http://www.myshopi.com" onclick="window.open(this.href);return false; heb je geen smartphone meer nodig,
een scan of foto van je kassaticket, en een GSM, volstaat, momenteel, WC papier Lotus 100 % terugbetaald.
een scan of foto van je kassaticket, en een GSM, volstaat, momenteel, WC papier Lotus 100 % terugbetaald.
voor die lotus pas ik maar. is maar één velletje. maar een lekker dik. dan geraakt de afvoer van mijn toilet verstopt, kan ik iemand zoeken om dat te ontstoppen en de put eens leeg te trekken. gaat me pak meer kosten dan die gratis lotus. :-)
Gisteren voor de 1ste keer een aanvraag ingediend bij myshopi door middel van een foto van het kassa ticket in te zenden.
Ik ben eens benieuwd!
Ik ben eens benieuwd!
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Die gratis lotus is nochtans niet slecht hoor .... Gratis en minder papier nodig om het *** af te kuisen
Wel even aan de kinderen moeten uitleggen dat ze iets minder moeten nemen, heb nochtans net nieuwe buizen laten steken ... 

k vind myshopi goed, maar, beschik je niet over een fototoestel, of scanner, en een GSM, kun je er geen gebruik van maken.
Mijn moeder van 84 jaar zal haar WC papier dus zelf moeten betalen, wie niet mee is met de moderne communicatiemiddelen valt dus uit de boot, en dat vind ik ergens toch jammer.
Mijn moeder van 84 jaar zal haar WC papier dus zelf moeten betalen, wie niet mee is met de moderne communicatiemiddelen valt dus uit de boot, en dat vind ik ergens toch jammer.