100% terugbetaald?
Re: 100% terugbetaald?
0,09 cent is 0,0009 euro. Dat is zijn punt denk ik 
-
anonymous6
Ja, inderdaad.
Bij ons in het dorp stond ooit een reclame bij een broodjeszaak, met, echt waar (het was een kleine zelfstandige), "reclame: Frisdrank: 0,99 cent per blik". Dus ik naar binnen. Ik wist ook wel dat het 'n fout was, dus ik heb niet onmiddellijk 100 blikjes gevraagd. Dus ik vroeg één blikje, en voor de rest niks. En ik legde 1 cent op de toog. 't Was niet genoeg. "Jamaar", zei ik, "uw reclamebord zegt 0,99 cent." Z'n frank viel nog niet onmiddellijk en hij heeft nog gediscussieerd met mij of het nu al dan niet correct was. Enfin. Ik heb hem z'n blikje laten houden, en ik heb die reclame achteraf nooit meer gezien (máár hij heeft ze ook niet direct weggehaald, koppig als hij is). De dag dat hij dat nog eens lapt, eis ik m'n drank aan 0.99 cent en ik vraag er ineens 100 voor 99 cent.
Bij ons in het dorp stond ooit een reclame bij een broodjeszaak, met, echt waar (het was een kleine zelfstandige), "reclame: Frisdrank: 0,99 cent per blik". Dus ik naar binnen. Ik wist ook wel dat het 'n fout was, dus ik heb niet onmiddellijk 100 blikjes gevraagd. Dus ik vroeg één blikje, en voor de rest niks. En ik legde 1 cent op de toog. 't Was niet genoeg. "Jamaar", zei ik, "uw reclamebord zegt 0,99 cent." Z'n frank viel nog niet onmiddellijk en hij heeft nog gediscussieerd met mij of het nu al dan niet correct was. Enfin. Ik heb hem z'n blikje laten houden, en ik heb die reclame achteraf nooit meer gezien (máár hij heeft ze ook niet direct weggehaald, koppig als hij is). De dag dat hij dat nog eens lapt, eis ik m'n drank aan 0.99 cent en ik vraag er ineens 100 voor 99 cent.
Beste,
Heb in de maand september een actie van milka koekjes 100% terugbetaald gekocht en verstuurd via post, maar krijg dat bedrag nog altijd niet op mijn rekening gestort. Heb dan een mailtje gestuurd en ze zeiden dat ze het niet aangekregen heb. Wat kan ik doen om te bewijzen dat ik degelijk verstuurd heb? Iemand nog problemen mee?
Mvg
Jan
Heb in de maand september een actie van milka koekjes 100% terugbetaald gekocht en verstuurd via post, maar krijg dat bedrag nog altijd niet op mijn rekening gestort. Heb dan een mailtje gestuurd en ze zeiden dat ze het niet aangekregen heb. Wat kan ik doen om te bewijzen dat ik degelijk verstuurd heb? Iemand nog problemen mee?
Mvg
Jan
@jan168 Gaat dat over die koekjes met chocoladesmaak of cocosvulling? Zijn er nog andere koekjesfabrikanten die meedoen?
Want ik eet zo graag koekjes.
Want ik eet zo graag koekjes.
zelfde zaak meegemaakt, je moet Kraft Foods rechtstreeks contacteren, die regelen de zaak wel verder afjan168 schreef:Beste,
Mvg
Jan
http://www.milka.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
anonymous6
Gouden raad van tante kaat: ALTIJD de zaken die je opstuurt, eerst inscannen. Als er dan iets is, maak je een print van die scan, en voila.
Wat een mens allemaal moet doen voor een gratis pakje koekjes. tjonge. Gaan werken is gemakkelijker
Ief schreef:zelfde zaak meegemaakt, je moet Kraft Foods rechtstreeks contacteren, die regelen de zaak wel verder afjan168 schreef:Beste,
Mvg
Jan![]()
http://www.milka.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb je dat via mail geregeld en volledige bedrag terug gekregen?
Mvg
Jan
...En over hoeveel gram Milka-koekjes gaat het dan?
Al die moeite en dan nog postzegels plakken, lijkt me een hele klus voor wat koekjes
Al die moeite en dan nog postzegels plakken, lijkt me een hele klus voor wat koekjes
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Gaat over 10,5eur wat de moeite is om terug te vragen
- sonjaavondzon
- Newbie

- Contacteer:
Ik heb geen probleem gehad met de koekjes maar neem altijd wel een kopie of scan van de zaken die ik opstuur. zo heb ik een een overzicht van wat ik moet terug krijgen en mocht er iets mis zijn dan heb ik altijd nog een kopie achter de hand. Scannen gaat natuurlijk ook.
Het is simpel.
Nummer het geen je terugstuurd naar High Co Data in Asse, my shopi, en andere, maak een scan, en een exell bestandje, bij terugbetaling verwijder je de scan.
Het exell bestand geeft je een jaaroverzicht van je ontvangsten, voor mij gemiddeld 1.200 € minimaal per jaar.
Er zijn weer gratis koekjes van Granny te krijgen, actimel drankjes, chocotoff, tandpasta, shampoo, herta cake, huishoudrollen, en nog veel meer, allemaal gratis.
http://www.bloggen.be/treetje" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myshopi.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Nummer het geen je terugstuurd naar High Co Data in Asse, my shopi, en andere, maak een scan, en een exell bestandje, bij terugbetaling verwijder je de scan.
Het exell bestand geeft je een jaaroverzicht van je ontvangsten, voor mij gemiddeld 1.200 € minimaal per jaar.
Er zijn weer gratis koekjes van Granny te krijgen, actimel drankjes, chocotoff, tandpasta, shampoo, herta cake, huishoudrollen, en nog veel meer, allemaal gratis.
http://www.bloggen.be/treetje" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myshopi.com" onclick="window.open(this.href);return false;
@patrick, ik dacht dat jij ook goede deals kent ivm vakanties.
Wil je die nog eens delen met ons?
PS: we willen richting veurne, een huisje of op een domein, ...
Wil je die nog eens delen met ons?
PS: we willen richting veurne, een huisje of op een domein, ...
Travelbird?
-
Yvan
Je hoort er nauwelijks van op sites zoals deze, waar sommigen zonder enig gewetensprobleem de kinderen van de buren zouden opvreten als het hen 0,1% korting op de hypotheek zou opleveren, dus vermeld ik het maar even: met het extreem-linkse, marxistische, uiterst anti-westerse MO* kan je gratis kennis maken door even te surfen naar http://www.mo.be/maak-gratis-kennis-met-mo" onclick="window.open(this.href);return false;. Je moet daar wel een formulier invullen en god weet wat met die info gebeurt.