2. 5 % op 2.5 jaar bij KBC
TIP
- Renteshopper
- Jr. Member

- Contacteer:
2. 5 % op 2.5 jaar bij KBC
https://www.kbc.be/IPA/D9e01/~N/~KBC/~B ... 75/BZKCO80
mooi aanbod maar er zijn die nog beter kunnen
Re: 2. 5 % op 2.5 jaar bij KBC
Is dat dan 2,5 % bruto per jaar gedurende 2,5 jaar ?
EDIT: inderdaad 2,5 % per jaar. Best mooi aanbod dus.
Dexia, Fortis, ING en Rabo geven 3 % per jaar op 3 jaar, das dan toch nog wel interessanter.
EDIT: inderdaad 2,5 % per jaar. Best mooi aanbod dus.
Dexia, Fortis, ING en Rabo geven 3 % per jaar op 3 jaar, das dan toch nog wel interessanter.
Laatst gewijzigd door Campzie op 7 september 2009, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Bij argenta is het voor 2 jaar -> 2.6% en voor 3 jaar -> 3%
Toch ben ik geen voorstander om uw geld voor 2 of 3 jaar vast te leggen tegen zo'n lage rente.
Dan kan je beter kiezen voor 1 jaar, levert dezelfde rente op als voor 2 jaar.
Drie jaar is echt te lang, zeker als volgend jaar de inflatie weer zijn intrede doet...
Toch ben ik geen voorstander om uw geld voor 2 of 3 jaar vast te leggen tegen zo'n lage rente.
Dan kan je beter kiezen voor 1 jaar, levert dezelfde rente op als voor 2 jaar.
Drie jaar is echt te lang, zeker als volgend jaar de inflatie weer zijn intrede doet...
Een zeer mooi aanbod voor iemand die zijn geld wil zien wegsmelten voor de zon ipv aangroeien. Inflatie wordt er zeer binnenkort terug verwacht, ( volgens sommige zelfs zeer hoge ) met zo'n rendement wordt je zuurverdiend geld met de dag minder waard.Renteshopper schreef: https://www.kbc.be/IPA/D9e01/~N/~KBC/~B ... 75/BZKCO80
Een goede en eerlijke bankier zou zijn klanten minstens op dit mogelijk scenario moeten wijzen.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
-
orioner
hallo iedereen,
ik ben nieuw hier, ik ben joachim, 29 jaar en meerdere jaren ervaring in de bank als beleggingsadviseur.
goed : 2,5% is maar 2,17% netto, een huidige spaarreking brengt iets minder op maar je geld is wel onmiddelijk beschikbaar.
Eerst had KBC 2,2% op 2 jaar gegeven, maar volgens mij was er geen cent binnengekomen dat ze nu proberen de mensen te paaien met 2,5%
Ethias termijnrekening brengt op 1 jaar 2,75 en als je je geld bij ethias plaatst op 1 jaar op een spaarrekening heb je 3% en dit nog vrijgesteld van RV.
afblijven is de boodschap.
ik ben nieuw hier, ik ben joachim, 29 jaar en meerdere jaren ervaring in de bank als beleggingsadviseur.
goed : 2,5% is maar 2,17% netto, een huidige spaarreking brengt iets minder op maar je geld is wel onmiddelijk beschikbaar.
Eerst had KBC 2,2% op 2 jaar gegeven, maar volgens mij was er geen cent binnengekomen dat ze nu proberen de mensen te paaien met 2,5%
Ethias termijnrekening brengt op 1 jaar 2,75 en als je je geld bij ethias plaatst op 1 jaar op een spaarrekening heb je 3% en dit nog vrijgesteld van RV.
Volledig mee eens.orioner schreef: hallo iedereen,
Ooit heb ik eens gelezen dat je netto-rendement minstens 2% boven de gemiddelde inflatie moet liggen, op langere termijn natuurlijk. Tenzij ik me zwaar vergis ligt die bij ons zo rond de 2.1% en zou je dus een minimaal netto-rendement van 4.1% moeten halen.
Geld verdienen doe je door te werken.