20 euro gratis bij openning KEYTRADE rekening
Re: 20 euro gratis bij openning KEYTRADE rekening
Dus behalve mijn emailadres absoluut geen informatie naar de persoon?
Bij de storting van zijn 20 euro geen vermelding van mijn naam of adres?
Neen, heb al stortingen gehad. Er staat nooit bij over wij het gaat.Beerke schreef: Dus behalve mijn emailadres absoluut geen informatie naar de persoon?
Banken letten daar wel mee op , zij schenden de privacy niet.
Als je klant wil worden mag je mij gerust een PM sturen.
Dit mag ook voor Binckbank of CE, maar voor die 2 laatste moeten er wel de volledige adresgegevens bij
Zijn daar eigenlijk voorwaarden of kosten aan verbonden?
Of kan je bij wijze van spreken gewoon die 20€ overschrijven naar een andere rekening en daarna niets meer met die rekening doen?
Of kan je bij wijze van spreken gewoon die 20€ overschrijven naar een andere rekening en daarna niets meer met die rekening doen?
Volgens mij moet dat kunnen.Incubus schreef: Zijn daar eigenlijk voorwaarden of kosten aan verbonden?
In de voorwaarden vind ik nergens iets terug over een verplichte storting.
Het is wel zo dat de actie van Keytrade maar heel kort loopt, tot half november of zo. Denk dat ze voornamelijk onder druk van de concurrentie ( Binckbank 3 x 9,75 euro gratis transacties ) die 20 euro geven.
Overigens CE geeft ook 20 euro, maar dan uitsluitend aan de aanbrenger. Ik geef de helft van de winst van CE aan de nieuwe klant.
Als je klant wil worden bij Keytrade, Binckbank of CE dan stuur je maar een PM.
Dit moet zeker wel werkenBoss schreef: Eventueel werken via een hotmail adres?
en dan de promo mail gewoon zelf forwarden naar je echt adres?
Zo werk ik meestal om spam te vermijden.
Of werkt dit niet bij keytrade?
Re: 20 euro gratis bij opening KEYTRADE rekening
Nog een goeie week om van deze actie te genieten.
Hier vind je het reglement:
Reglement actie Keytrade
Via deze link kan je je inschrijven. Op die manier hebben we beiden 20€.
Inschrijven
(ik weet niet hoe ik zo'n fancy button moet plaatsen, maar resultaat is hetzelfde)
Persoonlijk kan ik Keytrade aanbevelen aan mensen die kosten hebben aan hun zichtrekening! Je krijgt gratis bankkaarten (geen kredietkaarten) + 3% bruto op je zichtrekening + tot eind van het jaar 5 cent per transactie naar of van de zichtrekening. Daarbij komt nog eens een hoogrentende spaarrekening (momenteel nog 4,25% basisrente) en een effectenrekening.
Ideaal als extra!
Hier vind je het reglement:
Reglement actie Keytrade
Via deze link kan je je inschrijven. Op die manier hebben we beiden 20€.
Inschrijven
(ik weet niet hoe ik zo'n fancy button moet plaatsen, maar resultaat is hetzelfde)
Persoonlijk kan ik Keytrade aanbevelen aan mensen die kosten hebben aan hun zichtrekening! Je krijgt gratis bankkaarten (geen kredietkaarten) + 3% bruto op je zichtrekening + tot eind van het jaar 5 cent per transactie naar of van de zichtrekening. Daarbij komt nog eens een hoogrentende spaarrekening (momenteel nog 4,25% basisrente) en een effectenrekening.
Ideaal als extra!
Laatst gewijzigd door zes op 8 november 2008, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Buy bitcoin
Jullie spreken hier over een rekening openen. Gaat het dan om een spaarrekening of een zichtrekening?
Indien het om een spaarrekening gaat: Stel ik heb het geld nodig, hoe kan ik dit geld dan afhalen?
Indien het om een spaarrekening gaat: Stel ik heb het geld nodig, hoe kan ik dit geld dan afhalen?
Het betreft een totaalpakket: zichtrekening, spaarrekening en effectenrekening.
Je kan dus makkelijk het geld overschrijven via de zichtrekening.
Je kan dus makkelijk het geld overschrijven via de zichtrekening.
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Je hebt zowel een zicht als spaar- als effectenrekening. Bovendien krijg je nog 5 ct per verrichting. Dus gratis is de rekening niet je krijgt er nog geld bovenop. Bovendien werkt hun Helpdesk heel snel en duidelijk.Evytjeh schreef: Jullie spreken hier over een rekening openen. Gaat het dan om een spaarrekening of een zichtrekening?
Ik wens je er veel succes mee.
Een totaalpakket met of zonder risico's. Ik heb het dan vooral over die effectenrekening. Ben je verplicht het totaalpakket te gebruiken?
Evytjeh, je bent niet verplicht je effectenrekening of de spaar of de zicht te gebruiken. Je hebt op deze manier gewoon de mogelijkheid om van al die dingen gebruik te maken. Je hebt gelijk dat je overal naar de kleine lettertjes op zoek gaat. Je hebt nog wel even de tijd ;-) Mijn overstap naar Keytrade heeft me nog geen cent gekost (behalve dan een postzegel). In tegendeel, op het einde van elke maand maken ze een som van je aantal verrichtingen en krijg je dat aantal maal 5 ct gestort. Plus dan op het einde van 't jaar 3% bruto.
Ter info: als je van de (gratis) bankaarten wil gebruik maken, vraagt Keytrade wel om eerst 50€ op je zicht te storten (staat in de voorwaarden). Daarna dien je je aanvraag in, per mail is het mij gelukt, en komen de kaarten en codes toe met de post. Vanaf dan heb je weer vrij spel om het zo te noemen. Persoonlijk kan ik geen enkel slecht punt opsommen van deze bank.
Ter info: als je van de (gratis) bankaarten wil gebruik maken, vraagt Keytrade wel om eerst 50€ op je zicht te storten (staat in de voorwaarden). Daarna dien je je aanvraag in, per mail is het mij gelukt, en komen de kaarten en codes toe met de post. Vanaf dan heb je weer vrij spel om het zo te noemen. Persoonlijk kan ik geen enkel slecht punt opsommen van deze bank.
Laatst gewijzigd door zes op 9 november 2008, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Buy bitcoin
Je hebt tot 16-11-2008 de tijd om de aanvraag te doen.
Eveneens is er nog een klantwervingsactie voor Binckbank, en CE.
als je wil kan je een PM naar mij sturen.
Eveneens is er nog een klantwervingsactie voor Binckbank, en CE.
als je wil kan je een PM naar mij sturen.
Ik lees enkel positieve reacties op keytrade bank. Nu vraag ik mij af hoe lang jullie bij deze bank zijn. Ik zou niet graag binnen een jaar hetzelfde voorhebben zoals nu bij kaupting. Keytrade is voor mij nl. een nog onbekende bank. Hoeveel bedraagt het startgeld op de spaarrekening?
Ben zelf nog maar net klant (ook klant geworden via deze peterschapsactie).
Moet het dus zelf ook nog wat ondervinden.
Heb mij ook laten leiden door de vele positieve reacties over Keytrade.
Moet het dus zelf ook nog wat ondervinden.
Heb mij ook laten leiden door de vele positieve reacties over Keytrade.