20 euro start metro
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: 20 euro start metro
Volmacht geven op Rabobank.be rekeningen is niet mogelijk via een registratie.jempi25 schreef:Geachte,
Voor volmacht geven aan mijn echtgenote en andersom bij twee aparte rekeningen is dit het formulier bij documentcenter " wijziging titularis " ?
mvg
jempi25
Bij Rabobank.be gebeuren alle transacties met de rekeningen immers volledig elektronisch, door gebruik te maken van een Digipass. Het principe van de volmacht laat u toe om aan iemand anders de toestemming te geven om op uw rekeningen verrichtingen uit te voeren middels een handtekening. Aangezien transacties door middel van handtekening bij Rabobank.be sowieso niet mogelijk zijn, heeft de registratie van een (handtekening) volmacht dan ook niet veel zin. Uiteraard is het wel mogelijk om de Digipass, waarmee de transacties kunnen worden uitgevoerd, te delen met andere personen. Door de Digipass beschikbaar te stellen aan andere personen en hen de PIN code door te geven kan u zelf beslissen om andere mensen toegang te geven tot uw rekeningen en verrichtingen uit te voeren, zonder dat u dit bij Rabobank.be dient te registreren. Wij raden echter aan om de Digipass uitsluitend strikt persoonlijk te gebruiken. Het delen van uw Digipass en PINcode met andere personen houdt immers risico's in. Doe dit dan ook zeker niet onbezonnen.
Kassa Kassa!
alles pico bello in orde!
Metro gestort!
thanks
jempi25
alles pico bello in orde!
Metro gestort!
thanks
jempi25
Gisteren mail terug gekregen dat ze mijn aanvraag ivm die 20 euro actie geregistreerd hebben. Feedback via mail vlug en correct waarvoor dank. Dit geeft een goed gevoel naar vertrouwen toe.
Ik opende onlangs een rekening bij Rabobank, maar ik heb geen 20 € gekregen ?
sms metro naar 8128De 20 EUR worden gestort op alle nieuwe 'geactiveerde' rekeningen waarvoor bij de opening de promotiecode werd meegestuurd (of die achteraf nog aan ons werd bezorgd). Met 'geactiveerd' bedoelen we: waarvoor alle documenten in orde waren en waarvoor ook al de eerste controlestorting werd uitgevoerd.
Eens de rekeningen volledig actief zijn wordt de 20 EUR op deze rekeningen bijgeschreven. Dat gebeurt niet voor elke rekening afzonderlijk maar gegroepeerd om dit boekhoudkundig gemakkelijker te kunnen verwerken. We verzamelen telkens over enkele dagen alle aanvragen waarvoor 20 EUR dient te worden betaald en de uitbetalingen gebeuren dan steeds maximum na enkele dagen. Dit is meteen ook de reden waarom het enkele dagen kan duren na de activatie van de rekeningen vooraleer het verwachte bedrag gestort wordt.
Enkel voor nieuwe klanten.
Je krijgt een bericht terug en dit moet je dan doormailen naar Rabobank!
groetjes
jempi25