2500 euro investeren ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
2500 euro investeren ?
Waarom zou je dat doen? Heb er serieuze twijfels bij.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: 2500 euro investeren ?
Lijkt te mooi om waar te zijn. Zou ook niet wetenschappelijk onderbouwd zijn. Zou er men centen niet aan toevertrouwen.
Lijkt meer iets voor kleurenblinden.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
7,2% rente kan niet voor een eerlijke obligatie.
USU9098VAE21Yaris schreef:7,2% rente kan niet voor een eerlijke obligatie.
USC10602AP29
DE000A1HLTD2
...
Waarmee ik niet wil zeggen dat de obligatie van de topic-starter het risico waard is. Integendeel ...

Er zijn een heleboel betrouwbare websites die crowdfunding en crowdsourcing mogelijk maken. Zij zijn neutrale partijen, je bent dus enigszins beschermd. Deze partij doet dit op eigen houtje, waarom? Hebben ze iets te verbergen?
Er is trouwens ook geen controle door de '"Autoriteit Financiële Markten" (het FSMA in België) ... nog een reden om wantrouwig te zijn.
"7,2% rente jaarlijks. Bij afname van 2 obligaties is de rente zelfs 8,4% op jaarbasis." Dat is helemaal een gekke voorwaarde: als je twee obligaties neemt in plaats van één krijg je een hogere rente.
men zou de "fmsa" eens een berichtje kunnen sturen.
Normaal kan men de fmsa omzeilen vanaf een obligatie vanaf 50 000 euro, anders mogen ze in belgie geen reclame maken
Normaal kan men de fmsa omzeilen vanaf een obligatie vanaf 50 000 euro, anders mogen ze in belgie geen reclame maken
Het is een site op internet afkomstig van een bedrijf in Duitsland. Heel de wereld kan die aanklikken. Dan kun je moeilijk spreken van reclame maken in België. Hoe kan de FSMA daar iets tegen doen?
ze schrijven al in het nederlands, misschien trachten ze nog op een andere manier belgen te benaderen
Dank aan iedereen die reageerde .Lijkt mij heel duidelijk...afblijven !
Als het te mooi lijkt om waar te zijn... dan is het in 99% van de gevallen ook te mooi om waar te zijn leert de ervaring.
- WhenDoYouRetire
- Full Member
- Contacteer:
Lijkt mij maar wat fabelachtig. Ik zou het er niet op wagen.
https://whendoyouretire.wordpress.com/
22-jarige op weg naar financiële onafhankelijkheid.
22-jarige op weg naar financiële onafhankelijkheid.