25000EUR vrij
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
25000EUR vrij
Hallo,
Wat raden jullie mij aan om met 25000 EUR te doen die vrij is? bijstorten op een bestaande tak 21? Of hebben jullie andere suggesties?
Alvast bedankt!
Wat raden jullie mij aan om met 25000 EUR te doen die vrij is? bijstorten op een bestaande tak 21? Of hebben jullie andere suggesties?
Alvast bedankt!
Re: 25000EUR vrij
Er zijn de laatste dagen verscheidene vragen geweest over wat te doen met vrijgekomen kapitaal.Spreiden.In wat?Voorbeelden genoeg.Maar wat wil je riskeren?Op welke termijn?Tak 21,Cooperatieve aandelen Ecopower,Groenkracht,Argenta,goede huisvaderaandelen,Carmignac Patrimoine,goud,zilver.Kies maar. 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Liefst zekerheid...
Begin met een aantal vragen
Wat is de bedoeling van dat geld
appeltje voor de dorst die vrij snel beschikbaar moet zijn in geval van ?
Voor mijn oude dagen ?
Voor een huis ?
Weet ik veel
In functie daarvan kan je bepalen hoe lang je het geld mag vastleggen
1-12 maanden spaarrekening met hoge basisrente (zie tabel en in functie van bestaande/nog te openen rekeningen)
>12 maanden zou ik verdelen 50/50 met een hoge getrouwheidspremie
Iets langer - > 3/5 J termijnrekening (zie ook tabel en gebruik de filters) - hier ook mixen bijv. 15 op 3 J en 10 op 5 J bij 2 verschillende banken
> 8 jaar mixen 2 à 3 tak 21 (zie de commentaar op het forum) en eventueel nog een stuk termijnrekening of spaar met hoge getrouwheidspremie.
Hier dient rekening gehouden met eventuele andere spaarbedragen. Als je al een appeltje voor de dorst hebt mag je gerust alles in tak 21 zetten
Wat is de bedoeling van dat geld
appeltje voor de dorst die vrij snel beschikbaar moet zijn in geval van ?
Voor mijn oude dagen ?
Voor een huis ?
Weet ik veel
In functie daarvan kan je bepalen hoe lang je het geld mag vastleggen
1-12 maanden spaarrekening met hoge basisrente (zie tabel en in functie van bestaande/nog te openen rekeningen)
>12 maanden zou ik verdelen 50/50 met een hoge getrouwheidspremie
Iets langer - > 3/5 J termijnrekening (zie ook tabel en gebruik de filters) - hier ook mixen bijv. 15 op 3 J en 10 op 5 J bij 2 verschillende banken
> 8 jaar mixen 2 à 3 tak 21 (zie de commentaar op het forum) en eventueel nog een stuk termijnrekening of spaar met hoge getrouwheidspremie.
Hier dient rekening gehouden met eventuele andere spaarbedragen. Als je al een appeltje voor de dorst hebt mag je gerust alles in tak 21 zetten