3/5 teruggave & meeneembaarheid
TIP
3/5 teruggave & meeneembaarheid
Hallo,
Ons appartement is verkocht. We hebben dit gekocht in 2019 dus krijgen we 3/5 terug van 35000k
Vrouw pakt meeneembaarheid mee naar ons nieuwe woning.
We hebben in 2019 ook een appartementencomplex gekocht. We hebben onze vakantiewoning toen verkocht adres partner stond daar. partner heeft toen meeneembaarheid meegenomen naar 1 appartement in het appartementencomplex.
adres staat er nog niet door een verbouwing & coronavirus.
Staat nog steeds in de vakantiewoning.
Kunnen we meeneembaarheid van het appartementencomplex & appartement combineren?
Kan de 3/5 verekend worden met de betalende notariskosten?
Alvast bedankt voor u hulp.
Ons appartement is verkocht. We hebben dit gekocht in 2019 dus krijgen we 3/5 terug van 35000k
Vrouw pakt meeneembaarheid mee naar ons nieuwe woning.
We hebben in 2019 ook een appartementencomplex gekocht. We hebben onze vakantiewoning toen verkocht adres partner stond daar. partner heeft toen meeneembaarheid meegenomen naar 1 appartement in het appartementencomplex.
adres staat er nog niet door een verbouwing & coronavirus.
Staat nog steeds in de vakantiewoning.
Kunnen we meeneembaarheid van het appartementencomplex & appartement combineren?
Kan de 3/5 verekend worden met de betalende notariskosten?
Alvast bedankt voor u hulp.
Re: 3/5 teruggave & meeneembaarheid
Met zo'n vastgoedimperium word je waarschijnlijk goed bijgestaan door een goede notaris die je veel beter advies kan geven dan anonieme internetters.
(Is al je vastgoed in België?)
(Is al je vastgoed in België?)
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het maximumbedrag meeneembaarheid is 12.500 euro en wordt bovendien beperkt in verhouding tot de fractie die je bekomt in het nieuw aangekochte onroerend goed.
Mijn vrouw pakt 6250 mee naar onze nieuwe woning
Mijn 6250 zit in een appartement in onze appartementencomplex.
Hallo,
De wijkagent heeft me ingeschreven in mijn opbrengsteigendom.
In juli komt de huurder daar wonen
Kan ik me dan inschrijven bij men vrouw. Die woning verkopen en zo de max 12500€ meeneembaarheid meepakken naar onze nieuwe woning?
De wijkagent heeft me ingeschreven in mijn opbrengsteigendom.
In juli komt de huurder daar wonen
Kan ik me dan inschrijven bij men vrouw. Die woning verkopen en zo de max 12500€ meeneembaarheid meepakken naar onze nieuwe woning?