3 verschillende spaarrekeningen op 1 naam
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
3 verschillende spaarrekeningen op 1 naam
Beste,
Ik zou graag 3 verschillende spaarrrekeningen openen voor mijn 3 jongen zonen, zodra ze 18 zijn krijgen ze zeg maar hun bedrag ter beschikking
Is er ergens een bank waar je als klant 3 aparte spaarrekeningen kunt aanmaken onder 1 naam zeg maar, waar je ook niet altijd maandelijkse kosten hebt en dergelijke?
Of nog beter een bank waar je geen klant moet worden, maar gewoon 3 aparte spaarrekeningen kunt openen waar je maandelijks wat naar toe stort?
Mvg
Vincent
Ik zou graag 3 verschillende spaarrrekeningen openen voor mijn 3 jongen zonen, zodra ze 18 zijn krijgen ze zeg maar hun bedrag ter beschikking
Is er ergens een bank waar je als klant 3 aparte spaarrekeningen kunt aanmaken onder 1 naam zeg maar, waar je ook niet altijd maandelijkse kosten hebt en dergelijke?
Of nog beter een bank waar je geen klant moet worden, maar gewoon 3 aparte spaarrekeningen kunt openen waar je maandelijks wat naar toe stort?
Mvg
Vincent
Re: 3 verschillende spaarrekeningen op 1 naam
Waarom het zo moeilijk maken?
Open gewoon een nieuwe, kosteloze spaarrekening op jouw naam. Later geef je je zonen wat en wanneer jij wenst.
Je kan nu nobele intenties hebben maar er zal nog veel water naar de zee vloeien vooraleer al je zonen meerderjarig zijn.
Open gewoon een nieuwe, kosteloze spaarrekening op jouw naam. Later geef je je zonen wat en wanneer jij wenst.
Je kan nu nobele intenties hebben maar er zal nog veel water naar de zee vloeien vooraleer al je zonen meerderjarig zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als je voor je kinderen een kapitaal wil opbouwen is een spaarrekening het slechtste idee. De inflatie smelt het rendement weg.
Effect van inflatie op de waarde van spaargeld:

Effect van inflatie op de waarde van spaargeld:

Welke cijfers heeft NBB gebruikt voor de inflatie en de opbrengst van de spaarrekening, Yaris? Hoe kunnen 'zij' in de toekomst kijken?
Ik heb het spaargeld van mijn kind steeds actief belegd en stortte jaarlijks 2% vast, goede of slechte tijden. Beter dan de spaaropbrengsten destijds, minder dan een indextracker of een obligatie.

Ik heb het spaargeld van mijn kind steeds actief belegd en stortte jaarlijks 2% vast, goede of slechte tijden. Beter dan de spaaropbrengsten destijds, minder dan een indextracker of een obligatie.

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik denk dat dat bij Santander alleszins kan, want ik heb daar zelf al twee dezelfde types rekeningen onder mijn naam. Allicht is er bij andere banken ook iets dergelijks mogelijk.Johan3000 schreef: ↑15 april 2024, 16:51 Beste,
Mvg
Vincent
Je kunt ook overwegen om de rekeningen meteen op naam van je kinderen te openen.
Blijft over is er niks beters dan een spaarrekening gezien de looptijd.
Een spaarrekening is voor centjes die een buffer zijn.
Een spaarrekening is nooit goed idee voor jaren en daarna weg te schenken.
Een spaarrekening is voor centjes die een buffer zijn.
Een spaarrekening is nooit goed idee voor jaren en daarna weg te schenken.
Estate Guru believer.