39% goedkoper bij LIDL ?
Re: 39% goedkoper bij LIDL ?
Fantastisch wat ik bij Aldi allemaal kan kopen voor €25. Als je dat vergelijkt met Delhaize bijvoorbeeld...
Voor mij is winkelen een noodzakelijk kwaad, er ligt namelijk niet echt een winkel op men woon/werk route. En zaterdag heb ik nooit tijd om te gaan winkelen.
Er zijn wel enkele merken die ik zeer trouw ben, en die ga ik dan ook halen 1 keer per maand in de Colruyt.
Voor mij is winkelen een noodzakelijk kwaad, er ligt namelijk niet echt een winkel op men woon/werk route. En zaterdag heb ik nooit tijd om te gaan winkelen.
Er zijn wel enkele merken die ik zeer trouw ben, en die ga ik dan ook halen 1 keer per maand in de Colruyt.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Volgens sommigen kan men zelfs een Fyratrein bij de Aldi kopen.
Eigenlijk had Aldi al lang een klacht mogen indienen tegen die pipo die op tv verklaard heeft dat die trein van de Aldi komt.
Eigenlijk had Aldi al lang een klacht mogen indienen tegen die pipo die op tv verklaard heeft dat die trein van de Aldi komt.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Dan kwam Aldi nogmaals in het nieuws .
Zoals de CEO van Cofidis destijds zei over VDB (zotte toeren en z'n dopingsperikelen) van hem mocht hij alle dagen op het eerste blad staan van de sportkatern wat de oorzaak ook was, als hij z'n trui van Cofidis maar aan had.

Zoals de CEO van Cofidis destijds zei over VDB (zotte toeren en z'n dopingsperikelen) van hem mocht hij alle dagen op het eerste blad staan van de sportkatern wat de oorzaak ook was, als hij z'n trui van Cofidis maar aan had.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Klopt, Festina heeft nooit meer horloges verkocht als in de periode toen uitkwam dat de hele wielerploeg al jaren zwaar gedopeerd de bergen opvlamdeSpruitekop schreef:Dan kwam Aldi nogmaals in het nieuws .![]()

Aldi en Lidl lijken me onklopbaar als hard-discounters, zeker in economisch moeilijkere tijden gaan consumenten steeds bewuster winkelen lijkt me.
Een boemvolle kar (van die nieuwe grote) kost +/- 120 euro (tgeen erin ligt, niet de kar zelfreteiP schreef:Fantastisch wat ik bij Aldi allemaal kan kopen voor €25. Als je dat vergelijkt met Delhaize bijvoorbeeld...

Ik ben zeker dat dit bij de Colruyt meer is.