465 jaar
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
465 jaar
Zo lang zal het duren om uw geld te verdubbelen indien ik het op een spaarboek zet tegen de huidige rente van 0,15%
Hoe groot is de kans dat ik langer dan 465 jaar moet wachten om de GOUD of ZILVER prijs te zien verdubbelen ?

Hoe groot is de kans dat ik langer dan 465 jaar moet wachten om de GOUD of ZILVER prijs te zien verdubbelen ?

Re: 465 jaar
Wel, als ze er in zullen slagen om goud of zilver te maken via bijv. kernfusie, dan zullen ze nooit meer verdubbelen, maar worden ze niks meer waard.

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Die kernfusies die nodig zijn om goud te maken kunnen alleen maar plaats vinden tijdens supernova's van grote sterren.
De reacties van sommigen op fysiek goud zijn héél zwak gefundeerd, zo zwak zelfs dat hun opbouw van hun bijdrage volledig scheef zakt.

De reacties van sommigen op fysiek goud zijn héél zwak gefundeerd, zo zwak zelfs dat hun opbouw van hun bijdrage volledig scheef zakt.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als we die vrijgekomen energie van 'n supernova hier op aarde gaan hebben dan zullen we ook geen goud meer nodig hebben, ook geen aandelen, obligaties, Tak van hier of Tak van daar...
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
465 jaar, kent iemand de halveringstijd van banken?
+1Cydox schreef:465 jaar, kent iemand de halveringstijd van banken?
Ik denk minder.
tja, geen goed reclame voor de banken, dus mijn account weer geblokkeerd.
De banksters zijn echt wel hopeloos geworden, telkens s' nachts om 3u, als er geen volume is, al 2 dagen achter elkaar drukken ze prijs onder het steunniveau. Kan helaas het kaartje niet posten. Het is ZO doorzichtig.
Als Italië liefhebber kan je misschien wat investeren in Italiaanse banken, geen kernfusie nodig om binnenkort niks meer waard te zijn.pisa schreef:Wel, als ze er in zullen slagen om goud of zilver te maken via bijv. kernfusie, dan zullen ze nooit meer verdubbelen, maar worden ze niks meer waard.

Begin uw haar al maar zelf af te scheren.
Zal even mee gaan in je complot theorie. Tja, als dat allemaal zo doorzichting is, moet je aankopen om 4 uur en de volgende nacht verkopen juist voor 3 uur hé. Maar wie wil er nu beleggen in iets dat gemanipuleerd wordt, hoog tijd om winst te nemen. Eigenlijk zou je moeten blij zijn, het toont aan de "banksters" er alles zullen aan doen om het systeem overeind te houden, en ze zullen er nog in slagen ookwraifrup schreef: De banksters zijn echt wel hopeloos geworden, telkens s' nachts om 3u, als er geen volume is, al 2 dagen achter elkaar drukken ze prijs onder het steunniveau. Kan helaas het kaartje niet posten. Het is ZO doorzichtig.

Als je naar de spaarrente kijkt: bij BNP alvast 4 maanden halveringstijd voor de Sterspaarrekening: van 1.4% naar 0.76% in precies 4 maanden (1/2/2016 tot 1/6/2016)Cydox schreef:465 jaar, kent iemand de halveringstijd van banken?
Ik ben in ieder geval blij dat ik een deeltje van m'n spaargeld een klein jaar geleden heb overgezet naar een eigen 'golden spaarboekje'. Een rente van 20% op jaarbasis vind ik niet slecht. Je moet hier op spaargids 100% vóór of 100% tegen goud zijn. Wel reken mij dan toch maar bij die eerste groep.
Alles is gemanipuleerd, ook de beurs.vortex schreef:Zal even mee gaan in je complot theorie. Tja, als dat allemaal zo doorzichting is, moet je aankopen om 4 uur en de volgende nacht verkopen juist voor 3 uur hé. Maar wie wil er nu beleggen in iets dat gemanipuleerd wordt, hoog tijd om winst te nemen. Eigenlijk zou je moeten blij zijn, het toont aan de "banksters" er alles zullen aan doen om het systeem overeind te houden, en ze zullen er nog in slagen ookwraifrup schreef: De banksters zijn echt wel hopeloos geworden, telkens s' nachts om 3u, als er geen volume is, al 2 dagen achter elkaar drukken ze prijs onder het steunniveau. Kan helaas het kaartje niet posten. Het is ZO doorzichtig.
Het systeem overeind houden gaat niet lukken, negatieve rente is als tegengestelde zwaartekracht.
Bovendien is de goud manipulatie geen complot theorie maar zijn het BEWEZEN feiten.

3 uur 's nachts, nagenoeg geen handel en dan worden 'toevallig' de steunniveau's gekraakt
BTW, ik kijk al sinds 2009 dagelijks naar die goud grafieken, omhoog of omlaag maakt mij niet uit, maar deze manipulatie maakt het natuurlijk niet gemakkelijker.
Dat hoor je mij niet tegenspreken, wanneer ik een paar aandelen koop, manipuleer ik ook even de beurs, zij het heel kortstondig en niet significant. Iemand met veel diepere zakken, bv "banksters" met vrijwel oneindig diepe zakken, kunnen wel significant invloed uitoefenen. Dit is nu eenmaal de aard van het systeem, een systeem dat door "banksters" is opgezet en gestuurd wordt, zij zullen er wel voor zorgen dat het overeind blijft. En ja, dat er zo nu en dan een boom (bank) omvalt wil nog niet zeggen dat het bos daarmee verdwijnt, zelfs na een bosbrand ontstaat altijd weer nieuw bos met versterkte groeikracht.wraifrup schreef: Alles is gemanipuleerd, ook de beurs.
Het systeem overeind houden gaat niet lukken, negatieve rente is als tegengestelde zwaartekracht.
Het lijkt erop dat het effect heeft, en dat er nog meer steunniveau's aan het kraken zijn. Houdt er rekening mee dat het zuiver speculatie is die de goudkoers omhoog geduwd heeft, eenmaal de vrees voor een correctie toeslaat, lopen al die speculanten gelijk naar de uitgang.wraifrup schreef: 3 uur 's nachts, nagenoeg geen handel en dan worden 'toevallig' de steunniveau's gekraakt
BTW, ik kijk al sinds 2009 dagelijks naar die goud grafieken, omhoog of omlaag maakt mij niet uit, maar deze manipulatie maakt het natuurlijk niet gemakkelijker.
- chrisnietof
- Newbie
Goud is gewoon (het ultieme) geld, dat heeft niks met speculatie te maken.
In het kader van dit draadje kan je misschien volgende oefening maken: hoe lang het duurt om uw geldwaarde te halveren bij de huidige inflatie van 2,2% (u mag rekening houden met de 0,15% rente)
In het kader van dit draadje kan je misschien volgende oefening maken: hoe lang het duurt om uw geldwaarde te halveren bij de huidige inflatie van 2,2% (u mag rekening houden met de 0,15% rente)