5 cent bonus Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
5 cent bonus Keytrade
Na 382 bankverrichtingen staat mijn Keytrade bonus dit jaar al op € +19,10.
Dat vind ik alvast goed meegenomen.
In Euro lijkt dat bedrag niets, maar dat is wel 770,50 Belgische frank.
Dat vind ik alvast goed meegenomen.
In Euro lijkt dat bedrag niets, maar dat is wel 770,50 Belgische frank.
- miljonairtje
- Full Member
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 01 jul 2016
- Contacteer:
Re: 5 cent bonus Keytrade
Alle kleine beetjes maken samen iets groots zeggen ze bij ons.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: 5 cent bonus Keytrade
Jammer dat je om van dat extraatje te kunnen genieten slechts een uitgeklede bankdienst geniet met een afwezigheid aan klantvriendelijkheid en service. Als je een paar jaren klant bent bij Keytrade en een paar jaren bij een echte bank zou je het verschil merken.
Je kan voor een korting van 0,5 euro op een supermarktbrood ook 10 kilometer rijden.. Of je dat wil doen is jouw zaak natuurlijk.
Alle kleintjes maken zonder twijfel een iets groter kleintje en na lang volhouden ook misschien iets redelijk groot.
Je kan voor een korting van 0,5 euro op een supermarktbrood ook 10 kilometer rijden.. Of je dat wil doen is jouw zaak natuurlijk.
Alle kleintjes maken zonder twijfel een iets groter kleintje en na lang volhouden ook misschien iets redelijk groot.
Re: 5 cent bonus Keytrade
Ik ben jaren klant geweest bij grootbanken en ben nu ook al jaren klant bij Keytrade.
Ik heb geen negative opmerkingen op hun service en bereikbaarheid.
Ik heb geen negative opmerkingen op hun service en bereikbaarheid.
Re: 5 cent bonus Keytrade
Ik ben het daar toch niet mee eens, want mijn ervaringen van de laatste 2,5 jaar zijn echt wel het tegenovergestelde.haelewyn schreef: ↑2 november 2017, 09:57 Jammer dat je om van dat extraatje te kunnen genieten slechts een uitgeklede bankdienst geniet met een afwezigheid aan klantvriendelijkheid en service. Als je een paar jaren klant bent bij Keytrade en een paar jaren bij een echte bank zou je het verschil merken.
Toen ik in 2015 mijn First afkocht, ging ik goedgelovig naar mijn bank voor wat advies. Ik werd gepusht om dakfondsen te kopen voor een zeer groot bedrag. Ik moet er geen tekeningetje bijmaken zeker wat het resultaat was ? Uiteindelijk met zeer groot verlies verkocht, want het bezorgd me slapeloze nachten. Deze zomer heb ik nog eens gekeken, en ik zou nog steeds op een zeer zwaar verlies staan, mocht ik ze gehouden hebben. Zegt veel over de kwaliteit.
Daarnaast hadden ze me een interessante obligatie verkocht met een mooie coupon. Het was een obligatie van DB die net geen 103% stond. Uiteindelijk bleek dat ik deze gekocht had aan meer dan 104% ! Hun commentaar : je had maar een limiet moeten opgeven.
Ik viel letterlijk uit de lucht, want ik had op voorhand aangegeven dat ik er niets van kende, maar op zoek was naar wat meer rendement dan op een spaarboekje.
Achteraf kom ik er, dank zij een artikel op MijnKapitaal, achter, dat het over een junior achtergestelde obligatie gaat. M.a.w., als DB in slechte papieren zit, ben ik alles kwijt. En om een idee te geven, op dat moment stond die obligatie nog rond de 80%. Het feit dat dit een junior achtergestelde obligatie was, werd door mijn bank met klem ontkend. Ik had me van alles laten wijs maken door iemand die op mijn geld uit was.
In april rekenen ze plots veel kosten aan. In juli werden deze al meer dan verdubbeld (zie ook een ander draadje hierover). En als je dan klacht neergelegd, krijg je een antwoord dat kant nog wal raakt, en waaruit duidelijk blijkt dat ze zelfs hun eigen kostenstructuur niet meer kennen. In plaats van daar nog eens op te reageren (als ik definitief wegga, doe ik dat wel) ben ik deze week gestart met een effectentransfer.
De volgende stap is het overdragen van mijn pensioensparen, en dan ben ik er definitief weg.
Alleen ben ik er nog niet uit of ik naar Argenta dan wel naar Keytrade ga. Tot hiertoe zijn mijn contacten, over eender wat, met beide banken zeer positief. Zowel naar correctheid, klantvriendelijkheid e.d. toe.
Momenteel spreekt de nabijheid van een kantoor me nog aan bij Argenta. Maar is dat over 5 jaar nog het geval ?
Ik kan maar 1 conclusie trekken over mijn bank : ze moeten kost wat kost hun doelstellingen halen, ten koste van en op de kap van hun klanten. Klantvriendelijkheid staat bovendien al lang niet meer in hun woordenboek.
-
- Full Member
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 24 dec 2011
- Contacteer:
Re: 5 cent bonus Keytrade
Inderdaad, de support is owezig (email) of fout (telefoon). Ze slagen Erin nog onder de lat van het vroegere fortuneo te duiken, voorwaar geen sinecure.
Ik heb bovendien de indruk dat overschrijvingen vanuit keytrade veel trager zijn dan vele andere banken
Ik heb bovendien de indruk dat overschrijvingen vanuit keytrade veel trager zijn dan vele andere banken
Re: 5 cent bonus Keytrade
De 5 cent he.radixconvertor schreef: ↑2 november 2017, 10:46 Inderdaad, de support is owezig (email) of fout (telefoon). Ze slagen Erin nog onder de lat van het vroegere fortuneo te duiken, voorwaar geen sinecure.
Ik heb bovendien de indruk dat overschrijvingen vanuit keytrade veel trager zijn dan vele andere banken
Slaagden er steeds in bij stortingen minstens een dag achter te houden.
Maar kreeg wel 5 cent.
Loonstorting door werkgever bij huisbank , was dag zelf.
Loonstorting bij keytrade was altijd + 3.
Als collega's deden we al eens een praatje.
Estate Guru believer.
Re: 5 cent bonus Keytrade
Annetje poste
Alleen ben ik er nog niet uit of ik naar Argenta dan wel naar Keytrade ga. Tot hiertoe zijn mijn contacten, over eender wat, met beide banken zeer positief. Zowel naar correctheid, klantvriendelijkheid e.d. toe.
Momenteel spreekt de nabijheid van een kantoor me nog aan bij Argenta. Maar is dat over 5 jaar nog het geval ?
Ik kan maar 1 conclusie trekken over mijn bank : ze moeten kost wat kost hun doelstellingen halen, ten koste van en op de kap van hun klanten. Klantvriendelijkheid staat bovendien al lang niet meer in hun woordenboek.
[/quote]
Argenta en Keytrade zijn niet te vergelijken.
Argenta nog steeds geen zoomit
Keytrade wel.
En wanneer Argenta deze dienst aanbied , gaat mijn grootbank er uit.
Het voordeel van zoomit : ook in buitenland op de hoogte van eventuele betalingen , inkomsten.
En of een kantoor heden ten dage nog handig is , voor mezelf alvast niet.
Zijn er toch maar op uit om in alles hun neus te steken.
(bedoel hiermee rekening bewegingen naar externe banken, verzekeringen enz)
Alleen ben ik er nog niet uit of ik naar Argenta dan wel naar Keytrade ga. Tot hiertoe zijn mijn contacten, over eender wat, met beide banken zeer positief. Zowel naar correctheid, klantvriendelijkheid e.d. toe.
Momenteel spreekt de nabijheid van een kantoor me nog aan bij Argenta. Maar is dat over 5 jaar nog het geval ?
Ik kan maar 1 conclusie trekken over mijn bank : ze moeten kost wat kost hun doelstellingen halen, ten koste van en op de kap van hun klanten. Klantvriendelijkheid staat bovendien al lang niet meer in hun woordenboek.
[/quote]
Argenta en Keytrade zijn niet te vergelijken.
Argenta nog steeds geen zoomit
Keytrade wel.
En wanneer Argenta deze dienst aanbied , gaat mijn grootbank er uit.
Het voordeel van zoomit : ook in buitenland op de hoogte van eventuele betalingen , inkomsten.
En of een kantoor heden ten dage nog handig is , voor mezelf alvast niet.
Zijn er toch maar op uit om in alles hun neus te steken.
(bedoel hiermee rekening bewegingen naar externe banken, verzekeringen enz)
Estate Guru believer.
Re: 5 cent bonus Keytrade
Bij Fintro zijn ook op dit gebied de ervaringen alles behalve. Mijn loon komt ook 1 tot 2 dagen later dan bij collega's.
Onlangs heb ik zelfs een investering mislopen omdat ze het geld (op maandag voor 18u online overgeschreven) pas op donderdag na de middag hebben aangeboden. Toen de ontvangende rekening dicht bleek te staan, heb ik tot vrijdagavond moeten wachten om mijn geld terug te zien. Toen ik klacht indiende, kreeg ik als antwoord dat het hun recht is om een overschrijving niet onmiddellijk te laten doorgaan .
Dit is echt geen service van Fintro !
Mijn ervaring met KT is dat als er geld gestort wordt, dit altijd zeer snel gaat. Ik ben er al in geslaagd om 's avonds (na 22u) een overschrijving te doen van MoneYou naar KT (gekoppelde rekening), en deze 's anderendaags voormiddags van KT te transfereren naar Rabobank voor de aankoop van fondsen. Enkele uren later stond het geld daar, en nog diezelfde avond kon ik mijn order nog ingeven bij Rabobank. Op 1 dag was het geld langs 3 banken gepasseerd.
Dergelijke positieve ervaringen heb ik helaas nog nooit bij Fintro mogen ervaren...
Onlangs heb ik zelfs een investering mislopen omdat ze het geld (op maandag voor 18u online overgeschreven) pas op donderdag na de middag hebben aangeboden. Toen de ontvangende rekening dicht bleek te staan, heb ik tot vrijdagavond moeten wachten om mijn geld terug te zien. Toen ik klacht indiende, kreeg ik als antwoord dat het hun recht is om een overschrijving niet onmiddellijk te laten doorgaan .
Dit is echt geen service van Fintro !
Mijn ervaring met KT is dat als er geld gestort wordt, dit altijd zeer snel gaat. Ik ben er al in geslaagd om 's avonds (na 22u) een overschrijving te doen van MoneYou naar KT (gekoppelde rekening), en deze 's anderendaags voormiddags van KT te transfereren naar Rabobank voor de aankoop van fondsen. Enkele uren later stond het geld daar, en nog diezelfde avond kon ik mijn order nog ingeven bij Rabobank. Op 1 dag was het geld langs 3 banken gepasseerd.
Dergelijke positieve ervaringen heb ik helaas nog nooit bij Fintro mogen ervaren...
Re: 5 cent bonus Keytrade
Dat is ook mijn ervaring:
-enerzijds: de onvriendelijkheid en onpersoonlijkheid die ik en mijn man de laatste jaren moesten ervaren bij onze grootbanken (KBC- en ING-)
-anderzijds: nog nooit problemen gehad met de klantendienst van Keytrade-bank.
Re: 5 cent bonus Keytrade
Uiteraard heb ik een balletje in het hoenderhok gegooid door bovenstaande te beweren. Een mens mag zich toch al eens amuseren, is het niet ?
Wel volgende opmerkingen :
- Ik heb ooit één keer belegd in fondsen. Idem als Annetje heb ik met verlies verkocht omdat ik er dagelijk naar aan het kijken was en het mijn gemoedsrust wegnam.
- Ik ben bij mijn bank enkel klant voor spaarrekeningen en betaalverkeer.
De helpdesk van bv Belfius en Fortis vind ik vele malen beleefder, behulpzamer en efficienter. Ze nemen hun tijd.
Bij Keytrade heb ik van de 4 keren dat ik hen gebeld heb slechts één keer iemand aan de lijn gehad waarvan ik dacht : dat ging goed. De andere keren ging het dus niet goed. Te lange wachttijd of een medewerker die de oproep niet op 1 minuut kon afronden en zijn ongenoegen hierover liet merken.
Verder niks persoonlijk in hun benadering. De computer of het boekje met regeltjes beslist over iedere vraag en dat bespreken is niet mogelijk. Bij een goede huisbank moet dat anders .. en bij een slechte huisbank wil ik geen klant zijn.
- De basis van een bankdienst is voor mij een kantoor in mijn eigen gemeente dat liefst 5 1/2 dagen open is.
Je moet maar eens een cheque willen incasseren op rekening bij Keytrade, cash geld storten, een cheque vragen om bv een auto mee te kopen, vreemde munten kopen, etc.
Bij Keytrade kan dat niet, tenzij je misschien naar Brussel gaat. Het is zoals een groentewinkel die alleen aardappelen en prei heeft maar voor de rest moet je naar de supermarkt. Wat voor mij de basis is van de dienst die ik van mijn bank verwacht, levert KT niet.
Hun spaarrekening was ooit de moeite waard qua intrest. Nu, net als met de meeste anderen banken, niet meer.
Je hoort hier na de overname van KT en Landbouwkrediet ook niet veel positief veranderen. Wel negatief. Lees er dit forum maar op na.
- Homebanking bij de grote banken, vooral bij Belfius het meest tevreden over, is vele malen gebruiksvriendelijker dan bij KT en de vroegere software van Argenta. De laatste (Argenta) heeft in mijn streek de meest pusherige kantoorhouders die daarbij nog eisen dat je de producten koopt die zij willen dat je koopt.
Net alsof je naar de groentewinkel zou gaan en je eens goed je huid moet laten volschelden omdat je alleen aardappelen wil die dag.
Vandaar voor mij van die boeren nooit meer eieren.
Edit : Moneyou werkt al met flash overschrijvingen. Niet alleen bij Keytrade maar ook bij ING, Belfius en KBC komt het geld heel snel aan. Dat is niet de verdienste van de bank die het geld ontvangt maar van die die het geld verstuurt.
Voor al wie het er niet mee eens is : ieder zoekt zelf zijn leveranciers en ieder heeft andere eisen. Als jullie er wel tevreden over zijn is het jullie gegund.
Wel volgende opmerkingen :
- Ik heb ooit één keer belegd in fondsen. Idem als Annetje heb ik met verlies verkocht omdat ik er dagelijk naar aan het kijken was en het mijn gemoedsrust wegnam.
- Ik ben bij mijn bank enkel klant voor spaarrekeningen en betaalverkeer.
De helpdesk van bv Belfius en Fortis vind ik vele malen beleefder, behulpzamer en efficienter. Ze nemen hun tijd.
Bij Keytrade heb ik van de 4 keren dat ik hen gebeld heb slechts één keer iemand aan de lijn gehad waarvan ik dacht : dat ging goed. De andere keren ging het dus niet goed. Te lange wachttijd of een medewerker die de oproep niet op 1 minuut kon afronden en zijn ongenoegen hierover liet merken.
Verder niks persoonlijk in hun benadering. De computer of het boekje met regeltjes beslist over iedere vraag en dat bespreken is niet mogelijk. Bij een goede huisbank moet dat anders .. en bij een slechte huisbank wil ik geen klant zijn.
- De basis van een bankdienst is voor mij een kantoor in mijn eigen gemeente dat liefst 5 1/2 dagen open is.
Je moet maar eens een cheque willen incasseren op rekening bij Keytrade, cash geld storten, een cheque vragen om bv een auto mee te kopen, vreemde munten kopen, etc.
Bij Keytrade kan dat niet, tenzij je misschien naar Brussel gaat. Het is zoals een groentewinkel die alleen aardappelen en prei heeft maar voor de rest moet je naar de supermarkt. Wat voor mij de basis is van de dienst die ik van mijn bank verwacht, levert KT niet.
Hun spaarrekening was ooit de moeite waard qua intrest. Nu, net als met de meeste anderen banken, niet meer.
Je hoort hier na de overname van KT en Landbouwkrediet ook niet veel positief veranderen. Wel negatief. Lees er dit forum maar op na.
- Homebanking bij de grote banken, vooral bij Belfius het meest tevreden over, is vele malen gebruiksvriendelijker dan bij KT en de vroegere software van Argenta. De laatste (Argenta) heeft in mijn streek de meest pusherige kantoorhouders die daarbij nog eisen dat je de producten koopt die zij willen dat je koopt.
Net alsof je naar de groentewinkel zou gaan en je eens goed je huid moet laten volschelden omdat je alleen aardappelen wil die dag.
Vandaar voor mij van die boeren nooit meer eieren.
Edit : Moneyou werkt al met flash overschrijvingen. Niet alleen bij Keytrade maar ook bij ING, Belfius en KBC komt het geld heel snel aan. Dat is niet de verdienste van de bank die het geld ontvangt maar van die die het geld verstuurt.
Voor al wie het er niet mee eens is : ieder zoekt zelf zijn leveranciers en ieder heeft andere eisen. Als jullie er wel tevreden over zijn is het jullie gegund.
Re: 5 cent bonus Keytrade
Is de '5 cent'-actie van Keytrade verleden tijd ?
Voor mijn verrichtingen van december heb ik geen centjes gekregen ?
Voor mijn verrichtingen van december heb ik geen centjes gekregen ?
Re: 5 cent bonus Keytrade
niet afgeschaft, wel technische problemen die voor vertraging zorgen, kun je lezen in een ander draadje
inlogproblemen-keytrade-bank-t13270-195.html#p333123
inlogproblemen-keytrade-bank-t13270-195.html#p333123
het gras is altijd groener aan de overkant
Re: 5 cent bonus Keytrade
Ik heb de 5 c per verrichting van vorige maand nog steeds niet gekregen,Het is niet serieus.Keytrade houdt zich niet aan zijn belofte aan de klant