5 cent vergoeding Keytrade mei niet ontvangen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: 5 cent vergoeding Keytrade mei niet ontvangen
Mijn maandelijkse 2,50€ is ook weer binnen 

Als je bedenkt, je krijgt 2 euro per maand ofzo, maar anderzijds betaal je wel 10€ meer voor een transactie op beleggingen.
Keytrade haalt die 5 cent er wel heel erg snel terug uit
(gezien de meeste mensen, terecht, geen 5 rekeningen aanmaken)
Keytrade haalt die 5 cent er wel heel erg snel terug uit

(gezien de meeste mensen, terecht, geen 5 rekeningen aanmaken)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Staat er bij ons ook op... 85 cent.
Er zijn in ons land veel zichtrekeningen op de markt die volledig gratis zijn. Zelf heb ik er meerdere waarvoor ik nooit enige kost betaal.Barakaboma schreef: ↑6 juni 2023, 14:29 Zoals geschreven en niet gepubliceerd, liever 5 cents bonus op een zichtrekening dan 6 tot 200€/jaar te betalen voor een zichtrekening. Remember Warren Buffet![]()
Dat is iets wat velen op spaargids niet weten, niet willen weten, of telkens weer vergeten.
Er zijn inderdaad meerdere zichtrekeningen die gratis zijn, maar ik vind het nog altijd prettiger om elke maand een kleinigheid bij te krijgen, bovenop mijn gratis zichtrekening.
Gisteren stelde ik voor de zoveelste keer nog iets anders vast: blijkbaar zijn er veel mensen die denken dat het normaal is, dat geld afhalen aan een bankautomaat alleen maar gratis mogelijk is bij je eigen bank.
Toen ik aan een kennis vertelde dat ik daarvoor geen omweg hoefde te maken omdat dit voor Keytrade klanten gratis is bij alle bankautomaten, wou hij het niet geloven. (en dan had ik nog niets bijverteld over die 5 cent)
Gisteren stelde ik voor de zoveelste keer nog iets anders vast: blijkbaar zijn er veel mensen die denken dat het normaal is, dat geld afhalen aan een bankautomaat alleen maar gratis mogelijk is bij je eigen bank.
Toen ik aan een kennis vertelde dat ik daarvoor geen omweg hoefde te maken omdat dit voor Keytrade klanten gratis is bij alle bankautomaten, wou hij het niet geloven. (en dan had ik nog niets bijverteld over die 5 cent)
Ik ben klant bij verschillende banken, allen met 0 kosten voor de basisdiensten.
Bij Keytrade krijg ik er nog iets bovenop met die 5 cent actie en de visakaart is ook gratis.
Hoeveel zouden we hier al "bespaard" hebben op spaargids, door niets uit te geven aan de basis bankdiensten?
Bij Keytrade krijg ik er nog iets bovenop met die 5 cent actie en de visakaart is ook gratis.
Hoeveel zouden we hier al "bespaard" hebben op spaargids, door niets uit te geven aan de basis bankdiensten?
Mijn Visa prepaid (Revolut) en Mastercard postpaid (Beobank) zijn volledig gratis.
Geld afhalen aan eender welke automaat in Europa : ook gratis bij Mastercard Beobank (onder voorwaarden!), Revolut prepaid, Hello Bank, Europabank, ... En bij ING, aangezien ik daar toch klant ben voor nog andere producten (wel 1,9 eur per maand voor de rekening daar).
Die bijdrage haal ik er al uit met mijn autoverzekering alleen. Behalve de geldafhalingen geeft ING ook nog instant overschrijvingen gratis, ook internationaal.
Keytrade heeft dat nog niet zeker he, die instant overschrijvingen ?
Keytrade staat dat gratis geld afhalen toe omdat ze zelf geen kantoren en automaten hebben. En ergens is dat een (klein ?) nadeel.
Die 5 cent per verrichting vind ik niet belangrijk omdat er bij Keytrade meer fout loopt dan ergens anders, met je rekening. Lees maar op dit forum. Er gaat niet zoveel tijd voorbij voor het weer wat anders is.
Ik vond KT de naam 'bank' niet waard en zou niet overstag gaan als ze 20 cent per verrichting gaven. Maar wie er anders over denkt heeft uiteraard het recht om dat te denken.
Mijn punt is alweer dat de algemeen gangbare mening (op SG) dat KT en Argenta gratis zijn en alle anderen je veel geld kosten, niet de absoluut juiste is.
Waarom ik dat telkens moet herhalen ? Omdat de anderen het telkens vergeten of die waarheid negeren.
Geld afhalen aan eender welke automaat in Europa : ook gratis bij Mastercard Beobank (onder voorwaarden!), Revolut prepaid, Hello Bank, Europabank, ... En bij ING, aangezien ik daar toch klant ben voor nog andere producten (wel 1,9 eur per maand voor de rekening daar).
Die bijdrage haal ik er al uit met mijn autoverzekering alleen. Behalve de geldafhalingen geeft ING ook nog instant overschrijvingen gratis, ook internationaal.
Keytrade heeft dat nog niet zeker he, die instant overschrijvingen ?
Keytrade staat dat gratis geld afhalen toe omdat ze zelf geen kantoren en automaten hebben. En ergens is dat een (klein ?) nadeel.
Die 5 cent per verrichting vind ik niet belangrijk omdat er bij Keytrade meer fout loopt dan ergens anders, met je rekening. Lees maar op dit forum. Er gaat niet zoveel tijd voorbij voor het weer wat anders is.
Ik vond KT de naam 'bank' niet waard en zou niet overstag gaan als ze 20 cent per verrichting gaven. Maar wie er anders over denkt heeft uiteraard het recht om dat te denken.
Mijn punt is alweer dat de algemeen gangbare mening (op SG) dat KT en Argenta gratis zijn en alle anderen je veel geld kosten, niet de absoluut juiste is.
Waarom ik dat telkens moet herhalen ? Omdat de anderen het telkens vergeten of die waarheid negeren.
Zeker Haelewyn. Af en toe melden dat er nog gratis alternatieven zijn is top. We kunnen er alleen maar ons voordeel mee doen.
Keytrade heeft nog geen instant betalingen.
Keytrade heeft nog geen instant betalingen.
Ik geloof je Haelewyn alleen durf ik toch te betwijfelen dat het bij andere banken zoveel beter is. Ik kan persoonlijke feiten vertellen waarbij ING en vooral KBC me heel veel geld hebben gekost owv matige service. Misschien niet moedwillig maar dan zeker een te beperkte kennis. Misschien heb ik brute pech gehad maar denk het niet.
En wat de autoverzekering van ING betreft. Onlangs nog eens een simulatie gedaan maar in mijn geval zeker niet concurrentieel met mijn huidige verzekering. Maar inderdaad keytrade heeft zeker ook zijn gebreken. Voorlopig voor mij nog meer pro dan contra.
En wat de autoverzekering van ING betreft. Onlangs nog eens een simulatie gedaan maar in mijn geval zeker niet concurrentieel met mijn huidige verzekering. Maar inderdaad keytrade heeft zeker ook zijn gebreken. Voorlopig voor mij nog meer pro dan contra.
-
- Full Member
- Contacteer:
Slechte service tegenwoordig! Denk dat er een concurrent komt die ook 5 cent geeft dat er veel rap weg zullen zijn.... 
Ik ga terug meer en meer met cash werken! Service is gewoon rotslecht tegenwoordig en straks gaan ze je nog dwingen in volledige afhankelijkheid van 'digitale' munt! Maken dat je komaf maakt met die sector.

Ik ga terug meer en meer met cash werken! Service is gewoon rotslecht tegenwoordig en straks gaan ze je nog dwingen in volledige afhankelijkheid van 'digitale' munt! Maken dat je komaf maakt met die sector.