5 essentiële beursvragen van een beginner
TIP
Re: 5 essentiële beursvragen van een beginner
Ik heb er maar eentje nagerekend omdat ik dacht dat het niet klopte. IUSN is in de door jouw aangehaalde periode gestegen met 62,4%. Zeker dat je een autist bent?
Het valt weer op dat je het inderdaad nog altijd slechter zou gedaan hebben dan de markt, ook al had je toppers als Argenx.
Het valt weer op dat je het inderdaad nog altijd slechter zou gedaan hebben dan de markt, ook al had je toppers als Argenx.
Haha lijkt me vreemd, maar het zou zeker kunnen. IUSN kon ik namelijk niet rechtstreeks vanuit de Google stock grafiek checken. Dit is ook niks voor mijn eigen administratie, ik wou gewoon even het 'testje' doen na 5 jaar. AKKA technologies is bv ook overgenomen en je kan uiteraard nooit exact 10% in elk individueel aandeel steken. In feite niks nieuws deze conclusie, maar toch opvallend vanwege bv Argenx en Floridienne idd.Barryke schreef: ↑19 april 2025, 02:49 Ik heb er maar eentje nagerekend omdat ik dacht dat het niet klopte. IUSN is in de door jouw aangehaalde periode gestegen met 62,4%. Zeker dat je een autist bent?
Mooie conclusie!
In de toekomst kun je nog steeds uitbreiden met een Emerging markets tracker en enkele holdings zoals Sofina, Brederode of een Investor AB.