50.000€ 1 maand overbruggen? wie weet een oplossing.
TIP
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Re: 50.000€ 1 maand overbruggen? wie weet een oplossing.
Al geprobeerd om een persoonlijke lening online aan te vragen bij bv Cofidis? 50 000 euro zal je niet rondkrijgen, maar die mannen draaien er hun hand niet voor om om bv 30 000 euro te ontlenen als persoonlijke lening.
wij vallen onder zelfstandigen dus was daar het antwoord redelijk snel duidelijk.
We weten dat er in belgie prive mensen leningen geven maar waar vind je deze?
vriendelijke groeten
We weten dat er in belgie prive mensen leningen geven maar waar vind je deze?
vriendelijke groeten
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Een zelfstandige kan perfect een lening afsluiten onder de consumentenwetgeving (als er tenminste voldoende terugbetalingscapaciteit is)
Al eens gepolst op juridisch forum?
Heb je geen familie, vrienden die je wat willen voorschieten?
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Of anders bij een vriendin... Mevrouw Leemans, bel mij ...
Misschien wel beter eerst goed informeren.
Misschien wel beter eerst goed informeren.
nee, mijn vader is zwaar ziek, en mijn moder is overleden 3 jaar gelden aan kanker. ( dit is een geld opslorpende ziekte)
Het is een opstartend bedrijf dus de eigen inkomsten liggen officieel veel te laag als zelfstandigen.
dat is althans het antwoord die wij kregen.
het is gewoon voor mijn persoonlijk gevoel weer een typisch probleem van belgische bureaucratie.
je krijgt een lening maar je moet wachten tot alles doorlopen is.
In plaats van 1 databank moeten op 4 verschillende plaatsen gegevens opvragen.
gewoon erg spijtig.
1 kennis in uk veetelde me zelfde situtati in uk en dit was dadelijk kunnen opgelost worden met een tussen lening van de bank.
maar in belgie onmogelijk dit hebben we ook nagevraagd bij onze bank
letterlijke woorden van onze bank.
kijk voor een private persoon of een win win lening want tussentijds kunnen wij niets voor je doen .
Het is een opstartend bedrijf dus de eigen inkomsten liggen officieel veel te laag als zelfstandigen.
dat is althans het antwoord die wij kregen.
het is gewoon voor mijn persoonlijk gevoel weer een typisch probleem van belgische bureaucratie.
je krijgt een lening maar je moet wachten tot alles doorlopen is.
In plaats van 1 databank moeten op 4 verschillende plaatsen gegevens opvragen.
gewoon erg spijtig.
1 kennis in uk veetelde me zelfde situtati in uk en dit was dadelijk kunnen opgelost worden met een tussen lening van de bank.
maar in belgie onmogelijk dit hebben we ook nagevraagd bij onze bank
letterlijke woorden van onze bank.
kijk voor een private persoon of een win win lening want tussentijds kunnen wij niets voor je doen .
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik denk dat je inderdaad op zoek zal moeten gaan naar 'n privé-persoon (of meerdere), want ook alle andere instellingen gaan uw openstaande kredieten reeds vermeld zien staan bij de opvraging bij de Nationale Bank.
Zal niet simpel zijn hoor voor zo'n bedrag.
Zal niet simpel zijn hoor voor zo'n bedrag.
-
anonymous6
Is niet zo moeilijk, maar ik weet ook wat er gebeurt indien u niet (tijdig) terugbetaalt. Dat blijft niét bij een simpel incassobureau'ke.ab145263 schreef:weet iemand waar we een prive lening kunnen krijgen eventueel tegen 10 %?
Ik mis hier wel iets aan dit verhaal..
Het is een opstartende nieuwe zaak, waarvoor je 150K wil of gaat lenen.Anderzijds zeg je dat je in een sektor zit waar de betaaltermijn 4-5 maanden is. Je kan nog geen fakturen uitgeschreven hebben,die je nog moet ontvangen gezien je nog ni bezig bent..... Als ik het goed begrijp moet je zaak dus nog van start gaan, vraag me dan af waarvoor je die 50.000 euro dan voor nodig hebt???? en waarom dit zo dringend is.
Het is een opstartende nieuwe zaak, waarvoor je 150K wil of gaat lenen.Anderzijds zeg je dat je in een sektor zit waar de betaaltermijn 4-5 maanden is. Je kan nog geen fakturen uitgeschreven hebben,die je nog moet ontvangen gezien je nog ni bezig bent..... Als ik het goed begrijp moet je zaak dus nog van start gaan, vraag me dan af waarvoor je die 50.000 euro dan voor nodig hebt???? en waarom dit zo dringend is.
ik krijg ook regelmatig emails van nigerianen die op zoek zijn naar een "beetje" geld want ze gaan miljarden krijgen eens ze die middelen gaan vrijkrijgen in hun geboorteland.
Nu hebben ze enkel wat handgeld nodig om die middelen vrij te krijgen (handgeld van bv 50.000 euro).
En het is zoals Paul zegt : 333 euro is niks om het risico te lopen 50.000 euro te zien wegvloeien...
Nu hebben ze enkel wat handgeld nodig om die middelen vrij te krijgen (handgeld van bv 50.000 euro).
En het is zoals Paul zegt : 333 euro is niks om het risico te lopen 50.000 euro te zien wegvloeien...
Na het herlezen van alle berichten in dit draadje begin ik me ook af te vragen waarvoor topicstarter zo ineens dringend een lening van 50.000 euro nodig heeft waarop hij/zij zelfs 10% rente wil betalen en die over een maand terugbetaald kan zijn. Ik vrees net als zoé dat topicstarter een dubieus aanbod heeft gekregen en het slachtoffer dreigt te worden van oplichterij. Daarom mijn raad aan ab145263: bezint eer ge begint, denk na over waar je mee bezig bent en hypothekeer de toekomst van je nieuwe zaak niet door al meteen 50.000 euro schulden te maken die je niet kan terugbetalen.
Als de banken en Cofidis en Mevr Leemans hun pollen eraf houden is er meer dan een reukje aan. 
Ook en goeie morgen,
wij zijn al een tijdje bezig ,
Een lening van de bank krijg je ook niet zomaar he.
wij krjgen een straightloan en een investeringkrediet.
en dringend. wel er zijn medewerkers diem oeten betaald worden, server kosten , en nog enkele andere kosten.
wij zijn reeds 1 maand bezig met de nieuwe bvba.
daarvoor zat alles onder een vzw. maar de winst makende gdeelte hebben we eruit gehaald en onder een bvba gestoken.
en nee er zit niet genoeg geld in de vzw.
In plaats van tips te geven waar ik mensen vind die prive leningen geeft vallen jullie aan .
in plaats van naar het hele plaatje te kijken of te vragen.
en ja het is dringend we zijn al 1,5 week op zoek naar deze overbrugging.
Over cofidis en leenmans. die zijn voor prive personen die doen geen zaken met opstartende bedrijven.
of zijn er hier echt die denken dat die bedrijven geld aan iedereen geven.
Wij beseffen goed dat wij juist in een rimpel in de wetgeving zitten. Daarom ook de vraag of iemand een prive presoon weet.
wij zijn al een tijdje bezig ,
Een lening van de bank krijg je ook niet zomaar he.
wij krjgen een straightloan en een investeringkrediet.
en dringend. wel er zijn medewerkers diem oeten betaald worden, server kosten , en nog enkele andere kosten.
wij zijn reeds 1 maand bezig met de nieuwe bvba.
daarvoor zat alles onder een vzw. maar de winst makende gdeelte hebben we eruit gehaald en onder een bvba gestoken.
en nee er zit niet genoeg geld in de vzw.
In plaats van tips te geven waar ik mensen vind die prive leningen geeft vallen jullie aan .
in plaats van naar het hele plaatje te kijken of te vragen.
en ja het is dringend we zijn al 1,5 week op zoek naar deze overbrugging.
Over cofidis en leenmans. die zijn voor prive personen die doen geen zaken met opstartende bedrijven.
of zijn er hier echt die denken dat die bedrijven geld aan iedereen geven.
Wij beseffen goed dat wij juist in een rimpel in de wetgeving zitten. Daarom ook de vraag of iemand een prive presoon weet.
We vallen jou helemaal niet aan. We wilden je alleen behoeden voor stommiteiten.ab145263 schreef:In plaats van tips te geven waar ik mensen vind die prive leningen geeft vallen jullie aan.
Het is juist omdat je in je eerdere berichten niet hebt verteld waar je dat geld voor nodig hebt dat we van alles zijn beginnen veronderstellen. In verscheidene reacties hebben de mensen zich daar vragen over gesteld dus je had al vroeger meer uitleg kunnen gegeven hebben.In plaats van naar het hele plaatje te kijken of te vragen.
Denk ik ook. Volgens mij is dat bericht van die David Robinson een aprilgrap van een ander forumlid. Toch toevallig dat zo een bericht net gepost wordt vlak nadat een paar mensen over oplichterij hebben geschreven.paul schreef:Ik vrees dat er iemand een paar alter ego's heeft
Die spreekt zichzelf aan met "de heer" ook niet echt gebruikelijk op zijn zachtst uitgedrukt