50€ deal met Evi Beleggen
TIP
- spaarfrits
- Full Member

- Contacteer:
Private bank Van Landschot gunt ons 50€ met hun nieuw online evi platform. 1000€ beleggen geeft dus 5% rendement. Op hun site ziet het er allemaal rooskleuring uit.
https://www.evi.be/nl-be/beleggen/kosten
€ 0 transactiekosten
€ 0 in-en uitstapkosten
€ 0 bewaarloon
€ 0 beurstaks
Liefdadigheidsinstelling blijkbaar. Wellicht nemen ze de tarievenstructuur over van de Nederlands tak met +-1% beheerkosten;
https://www.evivanlanschot.nl/vermogensbeheer/tarieven
Als ze de beheerkosten overnemen van Nederland lijkt mij dit wel een goeie deal voor een uurtje muisgeklik.
https://www.evi.be/nl-be/beleggen/kosten
€ 0 transactiekosten
€ 0 in-en uitstapkosten
€ 0 bewaarloon
€ 0 beurstaks
Liefdadigheidsinstelling blijkbaar. Wellicht nemen ze de tarievenstructuur over van de Nederlands tak met +-1% beheerkosten;
https://www.evivanlanschot.nl/vermogensbeheer/tarieven
Als ze de beheerkosten overnemen van Nederland lijkt mij dit wel een goeie deal voor een uurtje muisgeklik.
"I want money in order to get the things that money will not buy" Carl Sandburg
Re: 50€ deal met Evi Beleggen
Lopende kosten 1,48... niet overdreven. Zie geen addertje.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Te goed om waar te zijn? En hoezo geen beurstax geen transactiekosten, niks? Waar halen ze hun winst dan?
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Waarin beleggen ze dan? Alleszins maakt niet zo veel uit. Op het eerste gezicht geeft je inleg van 1000 euro alvast 5% terug met die 50 euro.
algemene voorwaarden:
"Bij het openen van een Evi beleggingsrekening wordt een eenmalige kost aangerekend van € 100"
"Bij het openen van een Evi beleggingsrekening wordt een eenmalige kost aangerekend van € 100"
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Hahaha! Gevonden, dat addertje! Het zat wel goed verstopt. Helemaal achteraan de algemene voorwaarden, nog voorbij de privacy blabla. Straf!
En zij kiezen de fondsen. Jaja. Mij niet gezien.
En zij kiezen de fondsen. Jaja. Mij niet gezien.
Prachtig! Bedankt voor die 50 euro die wij je geven en die jij van ons afnemen zal EVI! Trutsysteem!
Ik denk dat EVi heel duidelijk is dat zij het beheer zullen doen.
Een paar quotes van hun paginas beginnent met: https://www.evi.be/nl-be/beleggen
Beleggen met Evi
Evi zorgt voor uw belegging,
U geniet van het rendement
Vermogen opbouwen met beleggen
Graag vermogen opbouwen? Om te starten met beleggen hoeft u er geen verstand van te hebben. U hoeft het alleen nog maar te willen. Want met Evi kunt ook ú beleggen! Met Evi als vermogensbeheerder besteedt u het beleggen aan Evi uit. Wij gebruiken onze expertise en nemen wij al het werk uit handen.
U opent een rekening, maakt een storting en Evi belegt uw geld: verantwoord, aangepast aan uw keuze en met lage kosten.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Akkoord, maar over de 100 euro kosten bij opening van een beleggersrekening is men niet zo duidelijk. Dat staat enkel ver weg in de algemene voorwaarden.
Bedankt....was er bijna ingetrapt!!! Smeerlappen mensen zo bedriegen, staat heeft eigenlijk een verantwoordelijkheid hieromtrent...alle kosten open en bloot publiceren.
Wunderwinterland!
Dat is toch een grove opmerking. De meeste mensen weten nu toch al dat gratis niet bestaat. Te mooi om waar te zijn. Dus lees je best eens de voorwaarden door.
https://www.evi.be/nl-be/legal/algemene%20voorwaarden
Art 23 is duidelijk.
Lees ook eens art 37.
Dit zal niet mijn bank worden.
Ik ben er wel ingetrapt, nu moet ik wel zeggen dat ze de 100 EUR nog niet afgehouden hebben, dus nog een sprankeltje hoop. Ik heb ook een vraag gepost bij "vraag het aan Evi". Als het zo is dan is het zo grof dat ik het moeilijk kan geloven.
Acties bij andere banken hebben mij bovendien wel netto opgebracht, zelfs bij een andere Nederlandse bank!
Eerlijk zou zijn: 50 EUR korting op openingskosten
Eigenlijk: 100 EUR kosten voor het online openen van een rekening. Serieus? Zelfs in de tijd van ASLK, BBL, Generale Bank, ... bestond dit niet.
Acties bij andere banken hebben mij bovendien wel netto opgebracht, zelfs bij een andere Nederlandse bank!
Eerlijk zou zijn: 50 EUR korting op openingskosten
Eigenlijk: 100 EUR kosten voor het online openen van een rekening. Serieus? Zelfs in de tijd van ASLK, BBL, Generale Bank, ... bestond dit niet.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Ronnie, vertel, zijn er nog acties lopende bij andere nl banken? Succes. Misschien charmes bovenhalen en verwijzen naar dit forum en ze laten de 100 euro zo?
Of er op dit moment zulke acties lopen weet ik niet, nog minder bij Nederlandse banken.
Bij hello bank was meermaals 50 EUR te rapen voor een zichtrekening!
Voorts zijn er soortgelijke acties geweest bij Medirect, Bolero, Binck (lang geleden, was wel enkel transactietegoed), degiro en velen meer.
Het meeste dat ik gekregen heb van 1 actie was 250 EUR (cash) voor het overbrengen van effecten.
Allemaal zonder kosten!
Ik reken wel op een ondubbelzinnig antwoord van EVI, waar ik voor de rest al meer dan 3 jaar tevreden klant ben (was?).
Bij hello bank was meermaals 50 EUR te rapen voor een zichtrekening!
Voorts zijn er soortgelijke acties geweest bij Medirect, Bolero, Binck (lang geleden, was wel enkel transactietegoed), degiro en velen meer.
Het meeste dat ik gekregen heb van 1 actie was 250 EUR (cash) voor het overbrengen van effecten.
Allemaal zonder kosten!
Ik reken wel op een ondubbelzinnig antwoord van EVI, waar ik voor de rest al meer dan 3 jaar tevreden klant ben (was?).