50€ gratis bij Hello bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: 50€ gratis bij Hello bank
Ik heb ze enkele dagen geleden ontvangen. Een antwoord op mijn mail kon er niet af. Ze zijn bij BNP Paribas erg beleefd tegenover nieuwe klanten dus.
-
- VIP member
- Contacteer:
Beleefd of onbeleefd, waarom zouden ze ook? Mensen worden en blijven toch klant;
Mijn broer en zus hebben sinds eind april een Hello4You rekening en hebben nooit die 25 euro gekregen.
De zoveelste leugen van de BNP groep dus!
De zoveelste leugen van de BNP groep dus!
Kevva,
ben ook eind april klant geworden en er zijn problemen geweest met hun app. Even bellen naar de helpdesk en dan wordt het in orde gebracht.
ben ook eind april klant geworden en er zijn problemen geweest met hun app. Even bellen naar de helpdesk en dan wordt het in orde gebracht.
BNPB (Fortis) is een onbetrouwbare instelling.
Het is een deel van hun strategie om klanten te lokken met incentives en onwaarachtigheden allerlei ...
Problemen met hun app
... my ass!
Sinds de wederrechtelijke verkoop van ASLK en vooral sinds de overname van Generale Bank, is hun perceptie van eerlijke omgang met klanten om te huilen.
Geloof me vrij
Het is een deel van hun strategie om klanten te lokken met incentives en onwaarachtigheden allerlei ...
Problemen met hun app

Sinds de wederrechtelijke verkoop van ASLK en vooral sinds de overname van Generale Bank, is hun perceptie van eerlijke omgang met klanten om te huilen.
Geloof me vrij

Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Geertje schreef:Kevva,
Met hun mailbox blijkbaar ook? Heb al 3 mails gestuurd en nooit antwoord op gekregen.
Inderdaad; ik vind dat toch wel straf dat ze gewoon de moeite niet doen om mails te beantwoorden.Kevva schreef:Geertje schreef:Kevva,
Met hun mailbox blijkbaar ook? Heb al 3 mails gestuurd en nooit antwoord op gekregen.
-
- VIP member
- Contacteer:
Gratis rekeningen en er nog eens 50 euro bovenop geven.
Dan is er geen geld meer voor personeel te betalen om de mails te beantwoorden he.
Je kan het niet allemaal willen.
Dan is er geen geld meer voor personeel te betalen om de mails te beantwoorden he.
Daar lijkt het wel opFrisse Freddy schreef:Gratis rekeningen en er nog eens 50 euro bovenop geven.