Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Lenen Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

aan welk % heb je onlangs een hypothecaire lening aangegaan?

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
2137 berichten
  • Pagina 39 van 143
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • …
  • 143
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools rentevoeten vergelijken - Lening simuleren - Lening delen
anonymous

Re: aan welk % heb je onlangs een hypothecaire lening aangeg

• Citeer

Bericht door anonymous » 7 oktober 2014, 15:25

Lanius schreef:Komt erop neer dat als ik mijn huidige maandelijkse aflossing behoud, ik maar liefst 4 jaar minder moet afbetalen. Dus herfinanciering lijkt me een stuk voordeliger!
2 waarschuwingen:
* Misschien ook bekijken om de duurtijd hetzelfde te houden, en afbetalingsbedrag te verlagen? Anders geniet je 4jaar minder lang aftrek
* Ik vermoed dat je naar een andere bank trekt? Hou je ook rekening met de kosten (wederbeleggingsvergoeidng, dossierkosten, notaris, e.d.)?

Lanius
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Lanius
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lanius » 7 oktober 2014, 15:46

ik heb huidige voorstel aan mijn huidige bank bezorgd en gevraagd wat ze kunnen doen, om eventueel die kosten te vermijden.
Met al die kosten wordt volgens mij wel rekening gehouden in volgende tool die ik gebruikte:
https://www.spaargids.be/sparen/herziening-lening.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dus ondanks die kosten nog steeds veel voordeliger.

duurtijd hetzelfde houden ga ik denk ik niet doen om volgende redenen:
1: kortere looptijd, meer gemoedsrust :-)
2: aftrek: door herziening woonbonus wordt deze dus niet meer geïndexeerd. Dus de waarde van aftrek zal binnen 24 jaar al een heel stuk minder waard zijn. De moeite niet meer om er nu nog over te twijfelen. Ook het voordeel van de aftrek weegt niet op tegen de besparing van kortere looptijd.

hieronder enkele voorstellen, vergeleken met huidige lening (zonder rekening te houden met aftrek) meer wel rekening houdend met notariskosten, dossierkosten, wederbeleggingsvergoeding etc

Looptijd 24 jaar

> 80 % maandlast € 1.064,73 ( 2,75 %) (voordeel 24.900 euro)
< 80 % maandlast € 1.087,37 ( 2,55 %) (voordeel 31.800 euro)

Looptijd 23 jaar

> 80 % maandlast € 1.098,48 ( 2,75 %) (voordeel 31.400)
< 80 %maandlast € 1.120,96 ( 2,55 %) (37.900 euro)

Looptijd 22 jaar

> 80 % maandlast € 1.155,48 ( 2,75 %) (voordeel 37.700 euro, wel iets hogere maandlast, nl 6 euro)
< 80 % maandlast € 1.135,39 ( 2,55 %) (voordeel 44.000)

maarten1984
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer maarten1984
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door maarten1984 » 9 oktober 2014, 09:21

ik heb eindelijk een goed voorstel gekregen van delta loyd, was al alle grootbanken afgelopen maar de voorstelen waren lachwekkend.

ik had een groene lening v 20 jaar en een gewone van 25 jaar voor respectievelijk 1.95 en 3.6% waarvan nu 2 jaar afbetaald zijn.
bij de meeste banken kreeg ik niks lager dan 3.1%, wat de kosten echt niet rendabel gingen maken, tot ik bij delta loyd ging.

Zij stellen wel dat de groene lening mee overgenomen moet worden, en als men alle kosten in rekening neemt kwam ik toch wel aan een aanzienlijk maar reëel bedrag van 215.000 euro. op 23 of 20 j kreeg ik hier een vaste rentevoet van 2.86% wat nog maar in een winst van 4000 eur resulteerde op de gehele looptijd. niet echt de moeite dus...

totdat ze met een voorstel 10/5/5 afkwamen op een looptijd van 20j met een rente van 2.25%. In het allerslechtste geval doe ik nog een voordeel van ongeveer 15.000 euro en betaal ik 3j minder af. ook zijn hun SSv en andere verzekeringen een stuk goedkoper.

Es zien wat de andere banken hiertegenover gaan stellen :-) wat vinden jullie van dergelijk voorstel ?

Lanius
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Lanius
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lanius » 10 oktober 2014, 10:22

ik heb even het voorstel van Argenta (wat véél voordeliger is dan mijn huidige lening) voorgelegd aan de huidige bank (Ethias) en gevraagd voor een herfinanciering en wat zij kunnen bieden.
hun antwoord:
Geachte,
In goede orde ontvingen wij uw aanvraag tot rentedaling
Bij het afsluiten van de lening opteerde u echter voor de formule 15+5
Het spijt ons dan ook u te moeten meedelen dat wij aan uw verzoek tot rentedaling geen gunstig gevolg kunnen voorbehouden.
Uw eerste contractuele renteherziening is voorzien op 15/9/2025.
Met Hoogachting,
het zal dus sowieso veranderen worden van bank.
Ofwel snapt die persoon niet wat herfinanciering is, ofwel willen ze van mij vanaf :-)

Petta
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Petta
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Petta » 10 oktober 2014, 10:55

Lanius schreef:ik heb even het voorstel van Argenta (wat véél voordeliger is dan mijn huidige lening) voorgelegd aan de huidige bank (Ethias) en gevraagd voor een herfinanciering en wat zij kunnen bieden.
hun antwoord:
Geachte,
In goede orde ontvingen wij uw aanvraag tot rentedaling
Bij het afsluiten van de lening opteerde u echter voor de formule 15+5
Het spijt ons dan ook u te moeten meedelen dat wij aan uw verzoek tot rentedaling geen gunstig gevolg kunnen voorbehouden.
Uw eerste contractuele renteherziening is voorzien op 15/9/2025.
Met Hoogachting,
het zal dus sowieso veranderen worden van bank.
Ofwel snapt die persoon niet wat herfinanciering is, ofwel willen ze van mij vanaf :-)
Ik heb eerder de indruk dat hij je vraag niet begrepen heeft ^-^

maarten1984
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer maarten1984
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door maarten1984 » 10 oktober 2014, 11:36

ik krijg meer en meer de indruk dat de grootbanken echt niet wakker liggen van wat klantenverschuivingskes. Net nog naar fortis gebeld voor de afkoop van een lopende SSV, en toen ik zei dat ik naar een andere bank wou gaan (lening is bij INg maar had bij fortis enkel nog een lopende SSV) zeiden ze aan de tel: wat heeft u daar gekregen? mssn kunnen wij nog iets voor u betekenen, want de rentes zijn nog gezakt ;-) LOL dus.
ik dus alles verteld wat ik kreeg, en ze hebben gezegd dat het een heel goed voorstel was, waar ze niet onder konden gaan. Dikke zever dus, want ze kunnen dat zeker!

Ik denk dat de echte goeie deals te vinden zijn in de kleine zelfstandige kantoorhouders, net zoals KBC trouwens tegen mij zei, en nog waar is gebleken ook. Toch gek, een bank die de waarheid spreekt ! :-)

Lanius
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Lanius
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lanius » 10 oktober 2014, 11:45

Petta schreef:
mijn vraag was duidelijk en was ongeveer als volgt:
Met de dalende rentes in het achterhoofd lijkt een herfinanciering voor mij misschien wel interessant. Ik ben met mijn huidige voorwaarden eens naar Argenta gegaan en kreeg onderstaand voorstel. Dit is véél interessanter dan mijn huidige lopende lening die bij jullie loopt. Zijn jullie bereidt om mijn lening eens te herbekijken en wat kunnen jullie voorstellen?

Dit lijkt me toch niet onverstaanbaar ::)

Petta
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Petta
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Petta » 10 oktober 2014, 11:53

Je moet soms wat geluk hebben met het kantoor ook dat je binnenstapt.

Wij hebben een 3-tal weken terug getekend voor een herziening bij KBC. Momenteel zijn we klant bij Crelan. Daar kregen we onmiddellijk te horen dat er niets aan te doen was (de grapjassen-maar dat is blijkbaar hun politiek)

Ik heb lang zitten twijfelen tussen KBC en Argenta. Daar was het probleem vooral dat het een variabele rentevoet was. Maar eerlijk gezegd werden we in dat kantoor zeer goed ontvangen en kregen we onmiddellijk een goed voorstel. Met vaste kapitaalsaflossingen kwam hun worst case scenario heel dicht in de buurt van het voorstel bij KBC (vaste rentevoet).

Uiteindelijk heb ik bij KBC getekend omdat we toen nog niet exact wisten of de korf-indexeringen de ganse looptijd zouden wegvallen of niet. Bij argenta zou dit door het degressief karakter van de lening de korf dan niet meer vullen.

Wij hadden 4,45% vast bij crelan.
Nu getekend voor deel 2,60% op 20 jaar vast (hypotheek) en deel op 10jaar aan 1,37% (mandaat) en lening werd 2,5 jaar ingekort

Sparen daardoor iets meer dan 43k uit.

Bermudez
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Bermudez
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bermudez » 10 oktober 2014, 12:32

Petta schreef:Je moet soms wat geluk hebben met het kantoor ook dat je binnenstapt.

Wij hebben een 3-tal weken terug getekend voor een herziening bij KBC. Momenteel zijn we klant bij Crelan. Daar kregen we onmiddellijk te horen dat er niets aan te doen was (de grapjassen-maar dat is blijkbaar hun politiek)
De Crelan taktiek is zeer simpel uit te leggen.
Een oogverblindend superlaag rentetarief, maar met bijzonder veel voorwaarden, die je serieus geld kosten.
En zijn lezers die hier intrappen, en bij de eerste vraag tot herziening weet je al hoe laat het is.
Net zoals bij Petta, kreeg ik ook een bijzonder belachelijk voorstel toen ik vroeg om eventueel een bestaande lening van een andere instelling over te nemen.
Crelan is puur tijdverdrijf.

Petta
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Petta
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Petta » 10 oktober 2014, 12:40

Lanius schreef:
Petta schreef:
mijn vraag was duidelijk en was ongeveer als volgt:
Met de dalende rentes in het achterhoofd lijkt een herfinanciering voor mij misschien wel interessant. Ik ben met mijn huidige voorwaarden eens naar Argenta gegaan en kreeg onderstaand voorstel. Dit is véél interessanter dan mijn huidige lopende lening die bij jullie loopt. Zijn jullie bereidt om mijn lening eens te herbekijken en wat kunnen jullie voorstellen?

Dit lijkt me toch niet onverstaanbaar ::)
Dat lijkt me inderdaad zeer duidelijk ::)

Toch een belachelijk antwoord dat je kreeg dan :o , nuja bankshoppen is ook eens leuk vind ik, ook al kost het behoorlijk wat tijd 8)

Welk voorstel kreeg je bij Argenta (als ik vragen mag)?

Petta
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Petta
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Petta » 10 oktober 2014, 12:46

Bermudez schreef:
Petta schreef:Je moet soms wat geluk hebben met het kantoor ook dat je binnenstapt.

De Crelan taktiek is zeer simpel uit te leggen.
Een oogverblindend superlaag rentetarief, maar met bijzonder veel voorwaarden, die je serieus geld kosten.
En zijn lezers die hier intrappen, en bij de eerste vraag tot herziening weet je al hoe laat het is.
Net zoals bij Petta, kreeg ik ook een bijzonder belachelijk voorstel toen ik vroeg om eventueel een bestaande lening van een andere instelling over te nemen.
Crelan is puur tijdverdrijf.
Wij hadden oorspronkelijk bij Centea getekend, daar vielen de voorwaarden nog mee (brand en SSV), maar was de service ook 10x beter dan nu.

Als ze met allerhande voorwaarden op de proppen komen, dan haak ik ook af. Wij hebben enkel onze brand bij KBC genomen (kregen daar een goed tarief voor de dekkingen)
Onze SSV werd een paar jaar terug eenmalig afgelost. Deze wordt nu gewoon aan de nieuwe lening gekoppeld.

Bij Belfius begon de bediende onmiddellijk met haar 'dossier' samen te stellen. Pensioensparen, autoverzekeringen, 20k spaargeld, eventueel fondsen. Daar heb ik vriendelijk voor bedankt ;D

Bermudez
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Bermudez
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bermudez » 10 oktober 2014, 14:17

Petta schreef:
Wij hadden oorspronkelijk bij Centea getekend, daar vielen de voorwaarden nog mee (brand en SSV), maar was de service ook 10x beter dan nu.
@Petta,

Volledig mee eens. Deed al zaken met Centea toen het nog H.S.A noemde. Altijd voortreffelijke service gekregen, maar sinds de overname door Landbouwkrediet, en omgevormd naar Crelan, is het stijl bergaf gegaan.

Slechte service, incompetent, veel kostelijker, etc.
En dan heb ik het niet over mijn plaatselijke agent, maar over de hoofdzetel, en de nieuwe strategie.

Omwille van mijn redelijke relatie met mijn agent, heb ik het lang uitgesteld, maar nu pas ik. Ik bouw mijn relatie met Crelan af tot het strikte minimum.

Ik denk dat ze beter caramellen kunnen gaan verkopen i.p.v. bank te spelen

NicNac
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer NicNac
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door NicNac » 11 oktober 2014, 10:20

Gisteren eerste keer een bank bezocht, hebben 2,75% gekregen op vast/20j met een Quotiteit van 65%. Het was bij Finitro. Verder geen dossierkosten, flexibiliteit om sneller af te lossen...wel ssv bij hun te nemen maar verder geen andere voorwaarden... Het te ontlenen bedrag ligt tussen de 180000€ en de 185000€...

Ben vrij tevreden met dit eerste voorstel, maar heb me laten vertellen dat we met onze Quotiteit onder de 2,5% moeten raken... Klopt dit?

maarten1984
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer maarten1984
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door maarten1984 » 11 oktober 2014, 18:11

wie ziet er de rentes eigelijk op korte termijn stijgen ? mijn voorstel ligt 2 weken vast nu ma is wat kort vind ik om al de rest af te lopen :-)

Lanius
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Lanius
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lanius » 15 oktober 2014, 15:59

voor mijn herfinanciering bij ING gegaan. Voorstel dat ze deden was een lening op 20 jaar met vaste rentevoet aan 2,70.
Dit voor een bedrag van 220.000euro. Dit lijkt me veruit het beste wat ik al gehad heb. (nu 4,14 over 30 jaar, formule 15/5/5 cap 3).

Voor nicnak: met een quotiteit van 65% moet jij dus zeker lager kunnen gaan dan wat ze je nu voorstellen. Ik zit immers met een veel hogere quotiteit.

Gesloten
  • Afdrukweergave

2137 berichten
  • Pagina 39 van 143
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • …
  • 143
  • Volgende

Terug naar “Woonleningen / Hypothecaire leningen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy