Aandelen kopen via Argenta mobiele app mogelijk?
TIP
Aandelen kopen via Argenta mobiele app mogelijk?
Dag allemaal
Ik ben klant bij Keytrade en kan dus aandelen kopen en verkopen via de mobiele app.
Ik zou graag overstappen naar Argena maar ik vrees dat de mogelijkheden daar beperkter zijn?
Heb een demo bekeken van de app maar ik zo te zien kan je geen aandelen kopen of verkopen.
Als dit niet mogelijk is, kan je via de browser van je smartphone Argenta openen?
Dit ging vroeger bij Binck Bank voor er een app was.
Ik ben klant bij Keytrade en kan dus aandelen kopen en verkopen via de mobiele app.
Ik zou graag overstappen naar Argena maar ik vrees dat de mogelijkheden daar beperkter zijn?
Heb een demo bekeken van de app maar ik zo te zien kan je geen aandelen kopen of verkopen.
Als dit niet mogelijk is, kan je via de browser van je smartphone Argenta openen?
Re: Aandelen kopen via Argenta mobiele app mogelijk?
Je kan zeker via de browser van je phone Argenta openen.
Ze zijn momenteel nog wel de app aan het uitbreiden zodat binnenkort de effecten ook zichtbaar zijn in de app maar of kopen en verkopen er gaat inzitten weet ik ook nog niet.
Ze zijn momenteel nog wel de app aan het uitbreiden zodat binnenkort de effecten ook zichtbaar zijn in de app maar of kopen en verkopen er gaat inzitten weet ik ook nog niet.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Aandelen kopen via Argenta mobiele app mogelijk?
Waarom naar Argenta ?vcb schreef: ↑24 januari 2018, 20:15 Dag allemaal
De beperkingen , ja die neemt men er bij.
Wat ik bij Argenta echt wel vindt ontbreken , doccle, zoomit bvb
Is voor meer mensen belangrijk dan beurs verrichtingen.
En zo heeft een ieder wel iets dat belangrijk is.
Estate Guru believer.