Aandelen kopen? Welke?
TIP
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Re: Aandelen kopen? Welke?
Misschien deze week koopjes te doen door de crisis in Oekraïne?
Frisse Freddy schreef:Misschien deze week koopjes te doen door de crisis in Oekraïne?
ArcelorMittal heeft belangen in Oekraïne.
Heeft er iemand de tijd om uit te vissen of er nog bedrijven uit onze streek daar belangen hebben? Bouwbedrijven, afval, power, bagger, grondstoffen enz.
Ik heb onlangs ook EVS ingekocht. Maar is dat nu eigenlijk een dividendaandeel of een meerwaarde-aandeel? 
Ik heb ondertussen ageas aangekocht.
Vrijdag een limietprijs ingegeven.
Maar staat nu lager dan mijn limietprijs.
Hopelijk in de toekomst wordt het beter !
Maar staat nu lager dan mijn limietprijs.
@phineke17
als je zo gaat beginnen...dan vrees ik dat aandelen voor u niet weggelegd zijn
als je zo gaat beginnen...dan vrees ik dat aandelen voor u niet weggelegd zijn
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
Gazprom krijgt een mot van 12pct....
Ik deel ook de mening Boogje. Alsook als je het nieuws een beetje volgde kon je weten dat vandaag een bloedrode beursdag ging worden dus had je uw limiet hieraan moeten aanpassen. Als iedereen in paniek is, is het meestal goed om te kopen maar je moet wel het nodige geduld aan de dag brengen om niet te vroeg te kopen.phineke17 schreef:Ik heb ondertussen ageas aangekocht.
Maar staat nu lager dan mijn limietprijs.![]()
Mvg,
Geblin
Ik begin niet zo.
Ik deel alleen mijn ervaring.
Maar tkomt wel in orde !
Ik deel alleen mijn ervaring.
Maar tkomt wel in orde !
Nu ik met terug thuis ben -en met krukken loop- kan ik eindelijk terug wat de draad opnemen: kijk ARDM is momenteel mijn grootste positie. Ik heb bijgekocht aan 0.20 en 0.24. Het is natuurlijk een gok maar ik voel aan dat er voor ARDM fundamenteel gezien iets veranderd is. Er is veel geld van Grofils, het product vertoont een zeer goede werking én ze hebben een researchteam om "U" tegen te zeggen. Last but not least ze hebben nog producten op het schap klaarliggen.Je kan ook gokken op ARDM (aradigm) zoals onze durfal genaamd Insider ons aanraadde. Kocht die vorige maand aan 0.19$ en die staat nu al de helft hoger. Zoek op dit forum ARDM eens op en lees wat Insider zegt
Lees vooral dit interview http://seekingalpha.com/article/2014881 ... urce=yahoo" onclick="window.open(this.href);return false;Aradigm is led by an exemplary team of well-established industry veterans.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Vooral in Nederland vind ik nog koopwaardige aandelen: Aegon, DSM, Nutreco, Randstad, ArcelorMittal, Ten Cate, TKH, USG en ASMI.
In België echter weinig. RealDolmen, NBB en Le Foyer. Deze laatste vind ik alvast persoonlijk zeer interessant en heb dan ook deze morgen deze aandelen aangeschaft. RealDolmen en NBB heb ik reeds een geruime tijd, maar vind beide aandelen nog steeds koopwaardig.
Op koerszwakte nog koopwaardig: Ageas, KBC (of KBC Ancora), EVS, CFE, Exmar en Suez Env.
In België echter weinig. RealDolmen, NBB en Le Foyer. Deze laatste vind ik alvast persoonlijk zeer interessant en heb dan ook deze morgen deze aandelen aangeschaft. RealDolmen en NBB heb ik reeds een geruime tijd, maar vind beide aandelen nog steeds koopwaardig.
Op koerszwakte nog koopwaardig: Ageas, KBC (of KBC Ancora), EVS, CFE, Exmar en Suez Env.
Piper, interimkantoren zijn reeds zwaar gestegen. Nog steeds kopen?
Zeus, vooral Randstad is mijn inziens nog koopwaardig. En USG People enkel op koerszwakte.
Waarom geen fondsen ?
vb. offensieve mixfondsen
UBS (Lux) Key Selection SICAV - Global Allocation
LU0197216715 (CHF)
LU0197216558 (EUR)
LU0197216392 (USD)
Een doordacht gokje
vb. offensieve mixfondsen
UBS (Lux) Key Selection SICAV - Global Allocation
LU0197216715 (CHF)
LU0197216558 (EUR)
LU0197216392 (USD)
Een doordacht gokje
@ jens dev ARDM staat nu al op het dubbele van wat ik in januari betaalde...
Atenor die wordt aangeraden door Test-Invest heeft alvast baat bij het positieve vonnis voor Wereldhave. Ook Atenor had een kasgeldconstructie opgezet. Die kopzorg zal nu wel van de baan zijn en dat zie je ook aan de koersen van zowel Werldhave als Atenor...
Beiden zijn vandaag meer dan 1% omhoog gegaan.
Atenor die wordt aangeraden door Test-Invest heeft alvast baat bij het positieve vonnis voor Wereldhave. Ook Atenor had een kasgeldconstructie opgezet. Die kopzorg zal nu wel van de baan zijn en dat zie je ook aan de koersen van zowel Werldhave als Atenor...
Beiden zijn vandaag meer dan 1% omhoog gegaan.
Heb ik gezegd dat je geen rendement kon halen met dit aandeel? Ik zei enkel dat de meesten niet eens weten in wat ze precies beleggen.