'aandelen' Rabobank bij Humo
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: 'aandelen' Rabobank bij Humo
Wij handtekenen en nummeren de bons uiteraard om te voorkomen dat deze massaal gekopieerd worden. Het zou kunnen dat u van ons per vergissing een niet-genummerd exemplaar kreeg. Als uw bon niet tussen 5.000 andere niet-genummerde en niet-gehandtekende bons zit, dan zal dit echter geen problemen opleveren.
Re: 'aandelen' Rabobank bij Humo - Rabo houdt woord
'Indien Rabobank.be vaststelt dat aan alle voorwaarden is voldaan om een rekening te openen en het deelnameformulier correct is ingevuld, zal de tegenwaarde van 20 euro op de eerste vrijdag volgend op de activering van de rekening worden aangekocht. De gehanteerde koers zal de laatst bekende netto inventariswaarde van de eerste donderdag na de activering zijn.'
Mijn bon werd op woensdag 30 september gepost en gisternamiddag kreeg ik een mail van Rabobank om mij te melden dat mijn 20 Euro belegd was in het fonds van mijn keuze.
Geen loze beloften bij Rabo!
Mijn bon werd op woensdag 30 september gepost en gisternamiddag kreeg ik een mail van Rabobank om mij te melden dat mijn 20 Euro belegd was in het fonds van mijn keuze.
Re: 'aandelen' Rabobank bij Humo - Rabo houdt woord
Tope schreef: 'Indien Rabobank.be vaststelt dat aan alle voorwaarden is voldaan om een rekening te openen en het deelnameformulier correct is ingevuld, zal de tegenwaarde van 20 euro op de eerste vrijdag volgend op de activering van de rekening worden aangekocht. De gehanteerde koers zal de laatst bekende netto inventariswaarde van de eerste donderdag na de activering zijn.'
Rabobank.be houdt altijd woord.
Het is mij tot heden niet duidelijk of het EEN deelbewijs per gezin, of EEN deelbewijs per persoon per rekening is.
Ingeval van tegenstrijdigheid, lijkt m.i. het meest voordelige voor de klant de oplossing : één deelbewijs per persoon, op voorwaarde dat die een rekening heeft uiteraard
Ben eens benieuwd hoe ze dat gaan oplossen bij een gemeenschappelijke rekening van een koppel, waarvan ieder nog apart een rekening heeft, en de 37 kinderen ook nog apart een rekening hebben.
"Per persoon en per rekening kan slechts eenmaal geldig deelgenomen worden aan deze actie. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties van Rabobank.be.
---------
Zonder aankoopverplichting: u kunt deze bon verkrijgen door vóór 15/10/2009 een aan uzelf geadresseerde en voldoende gefrankeerde enveloppe (Belgische zegels) te sturen naar: Rabobank.be, Uitbreidingstraat 86 bus 3, 2600 Antwerpen met de vermelding '20 euro actie'. Max. 1 omslag per aanvraag en max. 1 aanvraag per adres per gezin."
Laatst gewijzigd door paul op 10 oktober 2009, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.