Aandelen
TIP
Aandelen
Kan iemand me aub uitleggen wat gekapitaliseerde - en niet- gekapitaliseerde aandelen zijn? Is het toegelaten dat een kredietinstelling niet- gekapitaliseerde aandelen inkoopt?
Alvast bedankt! En nog een fijne paasmaandag toegewenst
Alvast bedankt! En nog een fijne paasmaandag toegewenst
Re: Aandelen
Ben je zeker dat het over aandelen gaat en niet over fondsen want deze hbb wel een kap of distributievatiant
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik denk dat het eerder gaat over een gekwalificeerde deelneming, maar ben niet zeker. Ik stel deze vraag betrekkende met mijn studie
Daar is mijn kennis te beperkt voor
Geen probleem. Alvast bedankt voor je reactie en nog een fijne paasmaandag ;-)
Ik heb nog nooit over gekapitaliseerde aandelen gehoord.
Trol?? op een ander internet forum, vraagt een zeker Gwendy 100% dezelfde vraag.
Zelf nog nooit over een (niet-)gekapitaliseerde aandelen gehoord. kapitalisatie en distributie fondsen (etfs) daarin tegen wel.
Misschien kan topic starter iets duidelijker zijn.
Zelf nog nooit over een (niet-)gekapitaliseerde aandelen gehoord. kapitalisatie en distributie fondsen (etfs) daarin tegen wel.
Misschien kan topic starter iets duidelijker zijn.
Ahold-Delhaize, Apple, Disney, Berkshire Hathaway, GBL, Gimv, IBM, KBC Ancora, Microsoft, NN group, Sofina, Unilever
Hoi iedereen,
Ik heb inmiddels het antwoord gevonden. Het ging wel degelijk om een gekapitaliseerde deelneming
Ik heb inmiddels het antwoord gevonden. Het ging wel degelijk om een gekapitaliseerde deelneming
Carolien
Wat wil dit zeggen?
Wat wil dit zeggen?